امداد خودرو در شمال تهران

امداد خودرو در شمال تهران در هر ثانیه و هر دقیقه ، آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز می باشد و خدمات جامعی را در این زمینه ارائه می نماید.

پرسنل مجرب ما در کمترین زمان کنار شما خواهد بود
تعمیرات همراه با گارانتی
همین حالا تماس بگیرید….

امداد خودرو سایپا در شمال تهران

مالکین خودروی سایپا که با مشکل خرابی خودروی خود مواجه شده اند ، با امداد جان تماس حاصل کنند. امدادگران ما ظرف چندین دقیقه ، در محل شما حاضر شده و به رفع مشکلات خودروی شما اقدام می کنند.

خدمات ارائه شده برای خودروهای سایپا بسیار جامع و کامل است و هیچگونه مشکلی وجود نخواهد داشت که امدادگران ما از عهده ی رفع آن بر نیایند. امدادگران ما با ساختار کلی هر یک از خودروهای سایپا شامل پراید ، ساینا ، کوئیک و … آشنایی کاملی داشته و ظرف مدت کوتاهی به ارائه خدمات موردنیاز این خودروها اقدام می نمایند.

امداد خودرو ایران خودرو در شمال تهران

امداد خودرو در شمال تهران در کوتاهترین زمان به ارائه خدمات اقدام می کند. چنانچه خودروی شما در هر یک از مناطق شمالی تهران مانند ولنجک ، تجریش ، قیطریه ، دارآباد و … دچار مشکل شده است ، گوشی تلفن خود را برداشته و با شماره های امداد جان تماس حاصل کنید.

خدمات ارائه شده در این منطقه شامل اعزام یدک کش ، اعزام مکانیک سیار ، اعزام نیسان و … می باشد. خودروهای ایران خودرو پشتیبانی شده از سوی امداد جان شامل پژو 206 ، پژو پارس ، دنا پلاس ، پژو 405 ، تارا ، سمند سورن رانا ، سمند ال ایکس و … می باشد.

امداد خودروی شبانه روزی در شمال تهران

 

 

امداد خودرو در شمال تهران

 

تیم حرفه ای امداد جان ، در تمامی روزهای هفته به صورت 24 ساعته به ارائه خدمات می پردازد. شما در هر ساعت از شبانه روز می توانید با ما تماس حاصل نموده و از خدمات ما بهره ببرید. امداد خودرو در شمال تهران با بهره گیری از پیشرفته ترین امکانات در 24 ساعت شبانه روز به رفع مشکلات خودروی شما اقدام می کند.

خدمات یدک کش ، پنچرگیری سیار ، مکانیک سیار ، شارژ کردن باتری ، تعویض روغن و … از خدماتی بوده که در هر ساعت از شبانه روز قابل ارائه می باشد. فرقی ندارد که شب یا روز باشد ، کیفیت خدمات ما همواره بالا است و هر یک از امدادگران اعزامی از تخصص و مهارت فوق العاده بالایی برخوردار هستند.

گاهی ممکن است در نیمه های شب با خودروی خود در حال عبور از جاده ها باشید که ناگهان با مشکلات مختلفی مانند خاموش شدن ماشین و روشن نشدن آن مواجه شوید. این شرایط اصلاً نگران کننده نیست. زیرا اوضاع با گذشته کاملاً تفاوت کرده است و خدمات دهی امداد خودروها به صورت شبانه روزی شده است.

امداد جان ، بهترین امداد خودرو در شمال تهران

اینکه ما بهترین هستیم یک شعار تبلیغاتی نیست ، بلکه یک واقعیت است و ما برای این ادعای خود دلایلی داریم :

  • دریافت هزینه ها بر اساس تعرفه های مشخص
  • سرعت بالا در خدمت رسانی به مشتریان گرامی
  • ارائه خدمات در هر ساعت از شبانه روز
  • پشتیبانی کامل از خدمات ارائه شده برای انواع خودروها
  • ارائه گارانتی معتبر برای خدمات تعمیراتی خودرو
  • اعزام امدادگران مجرب و حرفه ای

چه زمانی به خدمات امداد خودرو در شمال تهران نیازمندیم ؟

مواردی که نیاز است از خدمات امداد خودرو برخوردار شویم ، شامل موارد زیر است :

خرابی خودرو در شمال تهران : اگر خودروی شما دچار مشکل فنی شده است باید با امداد خودرو تماس حاصل کنید تا با اعزام مکانیک سیار به تعمیر مشکل شما اقدام شود. چنانچه تعمیرات به هر دلیلی امکان پذیر نباشد ، خودرو را به مقصد و یا مکانیکی انتقال می دهند.

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره امداد خودرو در تهران با ما همراه باشید.

خودروهای پلاک نشده : مالکان خودروهای پلاک نشده برای حمل و نقل خودرو درون شهر و یا خارج از شهر ، باید با امداد خودرو تماس حاصل کنند.

حمل و نقل خودروهای قدیمی و فرسوده : اگر خودروی شما فاقد معاینه فنی است و یا به علت فرسوده بودن زیاد ، اجازه عبور و مرور نداشته باشد ، برای حمل و نقل آن باید از امداد خودرو کمک بگیرید.

حمل و نقل خودروهای سانحه دیده : یکی از موارد استفاده از خدمات امداد خودرو در شمال تهران ، حمل و نقل خودروهای تصادف کرده می باشد. خودروهایی که شدت آسیب دیدگی آنها در اثر تصادف بسیار زیاد است ، امکان حرکت نداشته و باید برای حمل و نقل آنها از امداد خودرو کمک گرفت.

حمل و نقل تجهیزات مختلف مانند تجهیزات کشاورزی : اگر بخواهید تجهیزات کشاورزی را به مکانی مناسب انتقال دهید ، می توانید از امداد خودروی امداد جان کمک بگیرید.

حمل اتومبیل با جرثقیل در شمال تهران

 

امداد خودرو در شمال تهران

 

چنانچه در هر یک از نقاط شمالی تهران دچار مشکل شدید و نیاز به حمل خودروی خود با جرثقیل داشتید ، با امداد جان تماس بگیرید. ما سریعاً جرثقیل را به محل کنونی شما فرستاده تا انتقال ماشین شما به کمک جرثقیل به محل موردنظر شما انجام شود. حمل خودرو با جرثقیل ، یکی از امن ترین روش های انتقال خودروی آسیب دیده و دچار مشکل شده ، است. امداد خودرو در شمال تهران ، ارسال جرثقیل به محل موردنظر شما را در کوتاهترین زمان انجام داده تا وقت شما اتلاف نشود.

درخواست آنلاین یدک کش خودرو در شمال تهران

ممکن است مشکلات مختلفی سبب شوند که شما نیاز به یدک کش خودرو داشته باشید. گاهی یدک کش خودرو ، ضروری ترین نیاز یک خودرو می باشد. به دلیل پیشرفت روش های برقراری ارتباط  ، می توان تقاضای یدک کش خودرو را به صورت آنلاین ثبت نمود. پس از تقاضای شما ، یدک کش خودرو در اسرع وقت در محل شما حاضر شده و خدمات موردنیاز شما را ارائه می دهد.

کفی خودروبر در شمال تهران

امداد خودرو در شمال تهران ، خدمات متنوعی را ارائه می دهد که یکی از آنها کفی خودروبر است. در سال های اخیر ، به علت خرید و فروش و مبادله خودروهای مختلف و سایر وسایل نقلیه ، از کفی حمل خودرو بیشتر استفاده می شود. با استفاده از کفی خودروبر ، انتقال خودرو به امن ترین حالت رخ می دهد تا هیچگونه آسیبی به خودرو وارد نشود.

کفی خودرو بر در مدل های مختلفی وجود داشته که متناسب با نوع خودرو و اندازه آن ، از هر یک از این کفی خودروبرها استفاده می شود. شما برای انتقال خودروی خود در صحت و سلامت ، می توانید از کفی خودرو بر استفاده کنید.

تعمیرات تخصصی خودرو در شمال تهران

 

 

امداد خودرو در شمال تهران

 

امداد خودرو در شمال تهران آماده است که هرگونه مشکلات فنی خودروی شما را به خوبی رفع نماید. تعمیرات موتور ، تعمیرات گیربکس اتوماتیک ، نصب تجهیزات مختلف بر روی خودرو ، تعمیرات جلوبندی ، رفع اختلالات سیستم برق خودرو و … از خدماتی است که از سوی امداد خودرو ارائه می گردد.

با توجه به تخصص و تجربه بالایی که امدادگران و تعمیرکاران ما دارند ، کیفیت خدمات تعمیراتی ما در سطح بسیار بالایی است. شما اطمینان داشته باشید که مشکل خودروی شما کاملاً برطرف خواهد شد. تعمیرکاران ما در تشخیص ایراد خودرو ، تبحر بسیار بالایی دارند. این خدمات تعمیراتی ، ضمانت شده و این مسئله نشان از اطمینان ما از کیفیت بالای خدمات خود است.

باتری به باتری خودرو ، از خدمات امداد خودرو در شمال تهران

اگر باتری خودروی شما خوابیده است و خودرو استارت نمی خورد ، می توانید با باتری به باتری کردن خودرو موجب احیای باتری شوید. ممکن است کسی اطراف شما حضور نداشته باشد که با خودروی خود ، این کار را برای شما انجام دهد. در چنین شرایطی می توانید با امداد خودرو تماس حاصل کنید تا عملیات باتری به باتری را برای شما سریعاً انجام دهد.

پس از باتری به باتری شدن خودرو ، حتماً تست باتری باید انجام شود. چنانچه باتری خودرو دچار مشکل باشد ، باید به تعویض آن اقدام نمود. امداد خودروی امداد جان ، در صورت نیاز به تعویض باتری اقدام می کند.

پنچرگیری سیار در شمال تهران

اگر لاستیک خودروی شما پنچر شده است ، با امداد خودرو در شمال تهران تماس حاصل کنید. نشانه های پنچری خودرو شامل دشوار بودن رانندگی ، لغزش ماشین به اطراف ، انحراف خودرو به چپ یا راست ، لرزش لاستیک و … است. اگر به پنچرگیری خودروی خود اقدام نکنید ، ممکن است مشکلات بسیار بدی برای شما ایجاد شود.

امداد خودرو امداد جان با استفاده از دستگاه های مختلفی مانند دستگاه پمپ بادی به رفع پنچری اقدام می کند. در هر یک از نقاط شمالی تهران که با مشکل پنچری خودروی خود مواجه شدید می توانید از امداد جان کمک بگیرید. چنانچه برای رفع پنچری خودروی خود بسیار عجله دارید ، باید با امداد جان تماس بگیرید تا در یک چشم بر هم زدن به رفع پنچری خودروی شما بپردازند.

امداد خودرو در شمال تهران به ارائه خدمات برای خودروهای مختلف اقدام می کند :

امداد جان ، یک تیم بسیار حرفه ای است که امدادگران و تعمیرکاران آن مهارت های مختلفی دارند. دانش و تجربه ی بالای امدادگران و تعمیرکاران موجب شده که هر یک از آنها تبحر بالایی در ارائه خدمات داشته باشند.

خدمات ما برای خودروهای ایران خودرو ، سایپا ، مزدا ، لکسوس ، نیسان ، سیتروئن ، کیا موتورز ، بی ام و ، مرسدس بنز ، هیوندا ، تویوتا و … ارائه می شود. تبحر و تخصص امدادگران ما در سطحی بوده که رفع مشکلات انواع خودروهای داخلی و خارجی برای آنها بسیار آسان است.

چندین ویژگی اصلی و بارز امداد جان

امداد جان ( نمایندگی امداد خودرو در شمال تهران ) ، دارای چند خصیصه بارز است :

  • تجربه بسیار بالا و درخشان امداد جان
  • سرعت عمل بالا در زمان ارائه خدمات
  • جواب دهی 24 ساعته به مشتریان
  • انتقاد پذیری بالا و توجه به شکایات و انتقادات مطرح شده از سوی مشتریان
  • در اختیار داشتن پیشرفته ترین و جدیدترین ابزارها و تجهیزات مرتبط با خودرو
  • انصاف و توجه به حق و حقوق مشتریان

سوخت رسانی سیار در شمال تهران

 

امداد خودرو در شمال تهران

 

یکی دیگر از خدمات ما ، سوخت رسانی سیار است. اگر به صورت اتفاقی با مشکل تمام شدن سوخت مواجه شدید ، باید سریعاً در محل مناسبی پارک نموده و با امداد جان تماس بگیرید. بدین ترتیب در سریعترین زمان می توانید سوخت خودروی خود را تأمین کنید. این آپشن از بهترین خدمات امداد خودرو در شمال تهران است.

سوخت رسانی سیار ، بهترین راهکار برای زمانی است که سوخت شما به اتمام رسیده است و از پمپ بنزین فاصله بسیار زیادی دارید. سوخت رسانی سیار موجب شده که دیگر نیازی به بردن گالن به پمپ بنزین و آوردن بنزین به صورت دستی نداشته باشید. اغلب مشتریان ، این مورد را از محبوب ترین خدمات امدادی می دانند که در شرایط سخت ، مشکل شما را رفع می کند.

امداد قفل و سوئیچ در شمال تهران

در مواردی که با مشکلات زیر مواجه شدید ، می توانید از خدمات قفل و سوئیچ امداد جان برخوردار شوید :

  • شکستن سوئیچ درون قفل ماشین
  • در نیامدن سوئیچ از قفل ماشین
  • مفقود شدن سوئیچ در شرایط قفل بودن ماشین
  • مفقودی کلید قفل فرمان و قفل پدال
  • و …

تعویض روغن از خدمات امداد خودرو در شمال تهران

تعویض روغن موجب بهبود عملکرد ماشین می شود. با توجه به کیلومتر ماشین باید به تعویض روغن ماشین اقدام نمود. ممکن است در مواردی نیاز داشته باشید که روغن ماشین خود را در محل تعویض کنید و امکان مراجعه به تعویض روغنی را نداشته باشید. در چنین شرایطی با امداد جان تماس حاصل نموده تا پس از اعزام امدادگران ، به تعویض روغن خودروی شما اقدام شود. با تعویض به موقع روغن خودروی خود ، موجب عملکرد بهتر خودرو و کاهش مصرف سوخت خودرو شوید.

نرخ خدمات امداد خودرو در شمال تهران

هر یک از خدمات امداد جان شامل حمل خودرو با جرثقیل ، پنچرگیری ، مکانیک سیار ، تعویض روغن و … دارای نرخ مشخصی است. نرخ های امداد جان در مقایسه با نرخ های سایر مراکز امدادی ، مناسب است.

ما در تلاش هستیم که با ارائه خدمات سریع و باکیفیت ، موجب رضایت مشتریان شویم. قاعدتاً در این راستا ، توجه ویژه ای به مناسب بودن تعرفه های خود داریم. اغلب مشتریان از کیفیت و نرخ خدمات ما ، احساس خرسندی داشته اند. امداد جان ، به احتمال بسیار بالا خواهد توانست انتظارات شما را از یک مرکز امدادی برآورده کند. در هر زمان که احساس نیاز به خدمات امدادی ما کردید ، با شماره های امداد جان تماس بگیرید.

1 دیدگاه دربارهٔ «امداد خودرو در شمال تهران»

  1. بازتاب: امداد خودرو لویزان - امداد جان | امداد خودرو تهران کرج و ..

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالا بروید
همین حالا تماس فوری بگیرید