امداد خودرو تهران شبانه روزی با ضمانت

امداد جان به عنوان یک شرکت معتبر در زمینه امداد خودرو تهران، خدمات گسترده و با کیفیتی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. این شرکت با سابقه درخشان و تیم مجرب خود، در هر زمان و مکانی که نیاز به کمک داشته باشید، در کنار شما خواهد بود. امداد جان، ارائه دهنده خدمات همه جانبه برای خودروهای مختلف با سطح کیفی بالا

پرسنل مجرب ما در کمترین زمان کنار شما خواهد بود
تعمیرات همراه با گارانتی
همین حالا تماس بگیرید….

شماره امداد خودرو تهران ۰۲۱-۴۸۲۸۷۴۴۴

 

چرا با امداد جان تماس بگیریم ؟

مزایای استفاده از خدمات امداد جان:

  • سرعت عمل بالا: امدادگران امداد جان در کمترین زمان ممکن در محل حاضر خواهند شد.
  • کیفیت خدمات: امداد جان با استفاده از تجهیزات مدرن و امدادگران مجرب، خدمات خود را با بالاترین کیفیت ارائه می‌دهد.
  • قیمت مناسب: قیمت خدمات امداد جان منصفانه و رقابتی است.
  • پشتیبانی 24 ساعته: امداد جان به صورت شبانه روزی در دسترس شما خواهد بود.

 

امداد خودرو در تهران

 

  • خدمات امداد خودرو در تهران به صورت 24 ساعته به خودرو داران ارائه می گردد.
  • نرخ خدمات بسیار مناسب و منطقی است. ما انصاف را در تعیین نرخ ها رعایت نموده ایم.
  • خرابی خودرو به هر نحوی ، خودروداران و سرنشینان را کلافه نموده و از این رو آنها تمایل دارند سریعتر به رفع مشکل اقدام شود. امداد جان در اسرع وقت به ارائه خدمات اقدام می کند.

شما عزیزان می توانید در صورتی که به پمپ بنزین سیار نیاز داشتید به صفحه مربوطه مراجعه نمایید.

  • به دلیل تخصص و مهارت بالای امدادگران ما ، کیفیت خدمات ارائه شده در سطح بسیار بالایی است که این مسئله موجب رضایتمندی مشتریان شده است.
  • امدادگران ما بهترین راه حل را برای رفع مشکل فعلی خودروی شما انتخاب می کنند. آنها با شما صادق بوده و مشکل اصلی خودرو را صادقانه به شما عنوان می کنند.
  • رفتار کارشناسان و امدادگران امداد جان با مشتریان ، کاملاً محترمانه و مؤدبانه است. رضایت مشتریان از خدمات ما و نحوه ی برخورد امدادگران ما ، مایه فخر و مباهات ما است.

خدمات دهی امداد خودرو در تهران به صورت شبانه روزی

ممکن است خودروی شما در هر ساعت از شبانه روز دچار مشکل شود و شما نیازمند خدمات امداد خودرو باشید. ارائه خدمات در هر ساعت از شبانه روز ، از ویژگی های ضروری برای هر امداد خودرویی است. بنابراین امداد خودروهای حرفه ای باید در هر ساعتی آماده خدمت رسانی به مشتریان گرامی باشند.

چنانچه در هر نقطه از شهر تهران و در هر ساعتی از شبانه روز با خرابی خودرو یا سایر مشکلات مرتبط با آن مواجه شدید ، می توانید روی امداد جان حساب باز کرده و با ما تماس بگیرید. ما با نزدیکترین امدادگر خود هماهنگ نموده تا ظرف چندین دقیقه به محل شما مراجعه نماید.

ارائه خدمات امدادی برای انواع خودروها

امداد جان ، نمایندگی امداد خودرو در تهران است که هر یک از خدمات خود را برای انواع خودروهای ایرانی و خارجی ارائه می کند. پراید ، ساینا ، تیبا ، کوئیک ، مزدا تری ، پژو پارس ، پژو 405 ، پژو 206 ، سمند ، نیسان ، تویوتا ، هیوندا ، کیا و … از خودروهایی هستند که می توانند از خدمات ما استفاده کنند.

برای دریافت خدمات امدادی برای خودروهای خود با اطمینان با شماره های ما تماس حاصل کنید و از مهارت و تخصص بالای ما در زمینه رفع مشکلات انواع خودروها ، آسوده خاطر باشید. هر یک از خدمات گفته شده شامل بوکسور خودرو ، رفع پنچری ، فعال نمودن باتری و … را برای تمامی خودروها انجام می دهیم.

حمل سریع خودرو توسط امداد خودرو در تهران

شما عزیزان می توانید در صورتی که به یدک کش خودرو احتیاج دارید به صفحه ی مربوطه مراجعه نمایید.

امداد خودرو در تهران

اگر نیازمند حمل خودروی خود در سریعترین زمان هستید ، ما این کار را به شکل های مختلفی برای شما انجام می دهیم. امداد جان با بهره گیری از یدک کش های مختلف ، حمل انواع خودروها را انجام می دهد.

حمل ماشین با یدک کش : با استفاده از نیسان چرخ گیر به حمل سریع ماشین ها اقدام می شود. این نیسان ها ، قدرت بسیار زیادی دارند.

حمل ماشین با کفی خودرو بر : این وسیله به منظور انتقال کلی ماشین بر روی کف جرثقیل مورد استفاده قرار می گیرد. معمولاً خودروهای گران قیمت را با کفی خودرو بر حمل می کنند.

حمل ماشین با جرثقیل : جرثقیل های کفی خودروبر و جرثقیل های دکل دار برای حمل ماشین ، گزینه بسیار مناسبی هستند.

امداد جان ، مکانیک سیار در تهران

یک امداد خودرو در تهران باید ارائه دهنده خدمات مکانیک سیار باشد. زیرا گاهی خودروها دچار مشکلاتی شده که صاحبان خودرو تمایل دارند در محل و موقعیت فعلی خود به رفع مشکلات اقدام شود. امداد جان دارای خدمات مکانیک سیار می باشد.

مکانیک سیار ارائه دهنده خدمات متنوعی از قبیل تعویض لاستیک و چرخ ها ، تعمیر سیستم برق ماشین ، تعویض صفحه کلاچ ، تعمیرات جلوبندی خودرو ، تعویض روغن ، تعویض لنت ترمز ، تعویض شلنگ رادیاتور ، تعویض فیوز ، تعویض پمپ بنزین و … می باشد. خدمات مکانیک سیار موجب شده که شما در کوتاهترین زمان به حل ایرادات و نواقص خودروی خود اقدام نمایید.

رفع مشکلات رایج خودرو به دست امدادگران توانمند امداد جان

امداد خودرو در تهران به رفع تمامی مشکلات بوجود آمده برای خودرو اقدام می کند. زیرا امدادگران ما از مهارت و توانایی بالایی در زمینه عیب یابی و رفع مشکلات خودرو برخوردار هستند. چنانچه با هر یک از مشکلات زیر مواجه شدید ، با امداد خودروی امداد جان تماس حاصل کنید :

  • استارت نخوردن خودرو
  • متوقف شدن ناگهانی خودرو
  • شنیده شدن صدای ناهنجار از موتور خودرو
  • شنیده شدن صدای غیرعادی و بسیار بلند از ترمزها
  • ضعیف عمل کردن ترمز
  • تمام شدن صفحه کلاچ
  • شکستن دنده ماشین
  • کنترل نشدن خودرو
  • نقص تجهیزات برقی خودرو
  • گاز نخوردن ماشین
  • جوش آوردن ماشین
  • خرابی گیربکس ماشین
  • و …

ثبت درخواست امداد خودرو در تهران

 

امداد خودرو در تهران

 

اگر خودروی شما امکان حرکت ندارد و یا حرکت آن ممکن است خطراتی را ایجاد کند ، باید با امداد خودرو تماس حاصل کنید. یک نکته بسیار مهم این است که چنانچه خودروی شما حرکت کرده اما احتمال می دهید که در ادامه سانحه ای ایجاد شود ، هرگز نباید به حرکت خود ادامه دهید. سریعاً به کنار رفته و خودرو را خاموش کنید و سپس با امداد خودرو تماس حاصل کنید.

نحوه ی ثبت درخواست امدادگر بدین صورت است که باید با شماره تلفن های امداد خودرو تماس حاصل کنید تا کارشناس به ثبت درخواست شما اقدام نماید. همچنین می توانید به سایت امداد خودروی امداد جان مراجعه کنید و از طریق لینک های مربوطه به ثبت درخواست امدادی خود اقدام کنید.

ویژگی های مهم امداد جان در خدمات دهی

مهمترین ویژگی های امداد جان ( نمایندگی امداد خودرو در تهران ) ، شامل موارد زیر است :

  • خدمات ما بسیار کامل و جامع بوده و متناسب با نیازهای هر یک از خودروهای ایرانی و خارجی می باشد.
  • حمل و نقل هر یک از خودروها با بهترین تجهیزات انجام می شود.
  • برترین خدمات با ضمانت نامه های معتبر ارائه می شود.
  • امدادگران از تحصیلات مرتبط در این زمینه برخوردار بوده و دوره های پیشرفته ای را گذرانیده اند. در نتیجه به صورت ماهرانه ای به رفع مشکلات خودرو اقدام می کنند.
  • امدادگران با هدف کسب رضایت مشتری به ارائه خدمات اقدام می کنند.
  • امدادگران ما ، تعهد کاری داشته و به صورت دلسوزانه ای به بررسی مشکل خودرو و رفع آن مشکل اقدام می کنند.
  • امداد جان ( نمایندگی امداد خودرو در تهران ) از تجربه بسیار بالایی برخوردار است. این تجربه بالا موجب شده که رفع مشکلات فنی خودرو برای آنها بسیار راحت باشد.
  • چنانچه در ارائه خدمات نیاز به تعویض قطعه باشد ، از قطعات اصل و مرغوبی استفاده می شود که عملکرد بخش مربوطه را بهبود ببخشد. لوازم یدکی های ارزان قیمت ، معمولاً فیک و بی کیفیت هستند و خودرو را در عملکرد خود پس از مدتی ، دچار مشکل می کنند.
  • کیفیت ، مهمترین مسئله ای است که ما بدان توجه داریم. ما هرگز کیفیت را فدای سایر عوامل نخواهیم نمود. از این رو توجه داریم که خدمات ما ، کیفیت فراتر از انتظار شما داشته باشند.

پشتیبانی از خدمات امدادی توسط امداد جان

یکی از ویژگی های معتبرترین امداد خودرو در تهران این است که از خدمات ارائه شده از سوی خود ، پشتیبانی کند. پشتیبانی مشتریان به صورت آنلاین انجام می شود. چنانچه پس از دریافت خدمات دچار مشکل خاصی شده اید و یا سؤال و ابهامی برای شما بوجود آمده است با واحد پشتیبانی تماس حاصل نموده و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید. هر گونه مشاوره های مرتبط در این زمینه به مشتریان به صورت تلفنی ارائه می شود.

دریافت خدمات امدادی از امداد جان ، یک تجربه شیرین

دریافت خدمات امدادی خودرو ، می تواند برای شما یک تجربه خوب و یا یک تجربه تلخ باشد. گاهی افراد پس از خرابی خودروی خود با اولین مرکز امدادی که شماره آن در دسترس است ، تماس می گیرند. ممکن است این مرکز اصلاً حرفه ای نبوده و خدمات با کیفیت و قابل قبولی را ارائه ندهند. اگر خودروی شما در اثر کیفیت پایین خدمات و خطای انسانی دچار مشکل شود ، مشکلات زیادی بعداً برای شما بوجود می آید.

امداد جان ( نمایندگی امداد خودرو در تهران ) ، به گونه ای به ارائه خدمات اقدام نموده که یک تجربه شیرین برای شما حاصل شود. قطعاً شما در مراتب دیگر ، امداد جان را برای دریافت خدمات امدادی انتخاب خواهید نمود.

پنچرگیری سیار در تمامی نقاط تهران

 

 

امداد خودرو در تهران

 

یکی از خدمات امداد جان ، پنچرگیری ماشین است که در هر ساعت از شبانه روز انجام می شود. تیم پنچرگیری امداد جان با در اختیار داشتن کلیه تجهیزات موردنیاز ، آماده پنچرگیری انواع خودروها می باشد.

پنچرگیری خودرو در اسرع وقت انجام شده و این کار به بهترین شکل انجام می شود. در هر زمانی که لاستیک های خودروی شما پنچر شده اند ، با امداد جان تماس حاصل کنید تا در چشم بر هم زدنی به پنچرگیری خودروی شما اقدام شود.

پر تقاضاترین خدمات امداد خودرو در تهران مربوط به پنچرگیری خودرو است. گاهی زمانی که شما در شرایط نامناسبی قرار دارید ، خودروی شما پنچر می شود و نیاز سریع به پنچرگیری دارید. در این شرایط بهترین کار تماس با امداد جان است تا بدون ایجاد هیچگونه زحمتی برای شما ، به رفع مشکل پنچری لاستیک اقدام شود.

امداد خودرو ایران خودرو در تهران

امداد جان ، یکی از معتبرترین امداد خودروهای ایران است که با در اختیار داشتن مجوز رسمی به فعالیت می پردازد. تیم حرفه ای امداد جان ، در تلاش است که خدمات خود را در بالاترین کیفیت و در سریعترین زمان به مشتریان ارائه نماید تا مشکلات افراد سریعاً برطرف شود.

خدمات ما برای خودروهای ایران خودرو شامل بوکسور خودرو ، مکانیک سیار ، خدمات قفل اتومبیل ، بنزین سیار ، فعال نمودن باتری خودرو ، رفع پنچری ، خودروبر و … است. در هر نقطه ای از شهر تهران دچار مشکل شدید ، گوشی تلفن خود را برداشته و با امداد جان ( نمایندگی امداد خودرو در تهران ) تماس حاصل کنید.

امداد خودرو سایپا در تهران

اگر بخواهیم یکی از چندین امداد خودروی معتبر در سطح کشور را نام ببریم ، باید نام امداد جان را بر زبان بیاوریم. هر یک از اعضای تیم امداد جان برای خدمات دهی سریع و با کیفیت به خودروهای سایپا ، تمام تلاش خود را می کنند. متقاضیان برای بهره مندی از خدمات ما ، کمتر از چندین دقیقه معطل خواهند ماند.

ارائه خدمات برای خودروهای سایپا به صورت مواردی از قبیل رفع پنچری ، مکانیک سیار ، بنزین سیار ، خودرو بر ، باتری به باتری ، بوکسور خودرو و … است. هر یک از خدمات گفته شده را به بهترین نحو ممکن انجام می دهیم تا رضایت شما عزیزان را به دنبال داشته باشد. این خدمات برای تمامی خودروهای سایپا ارائه شده و فرقی نداشته که خودروی شما جدید و یا قدیمی باشد.

 

برندهای تحت پوشش امداد جان در تهران

ایران خودرو ، سایپا ، سیتروئن ، کیا موتورز ، مرسدس بنز ، لکسوس ، تویوتا ، بی ام و و … از برندهای تحت پوشش امداد جان هستند. امداد جان با ارائه ضمانت به رفع مشکلات مربوط به هر یک از برندهای گفته شده اقدام می نماید. با توجه به تخصص بالای امدادگران ما ، عیب یابی و تعمیرات هر یک از قطعات خودروها از هر برندی با کیفیت بسیار مطلوبی انجام می شود.

هزینه خدمات امداد خودرو در تهران

با توجه به نوع خدمات موردنیاز شما ، نرخ خدمات متفاوت خواهد بود. قطعاً نوع و مدل خودروی شما در تعیین نرخ خدمات امدادی ، اثرگذار است. نرخ های خدمات امدادی امداد جان ، مطابق با نرخ های تصویب شده از سوی سازمان های نظارتی می باشد.

با مقایسه ای میان نرخ های خدمات امداد جان با سایر مراکز خدمات امدادی ، متوجه خواهید شد که نرخ های امداد جان به واقع منصفانه می باشد. با توجه به کیفیت بی نظیر خدمات ما ، دریافت چنین هزینه هایی واقعاً کمتر از هزینه های معمول است. کیفیت بالا و قیمت مناسب خدمات امدادی در شهر تهران را تنها از ما بخواهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالا بروید