امداد خودرو در شرق تهران

امداد خودرو در شرق تهران به منظور ارائه خدمات امدادی به انواع خودروها در سریعترین زمان ممکن ، به اعزام امدادگران اقدام می کند.

پرسنل مجرب ما در کمترین زمان کنار شما خواهد بود
تعمیرات همراه با گارانتی
همین حالا تماس بگیرید….

نحوه درخواست خدمات امدادی خودرو :

امداد خودرو در شرق تهران

 

اگر به هر دلیلی نیازمند خدمات امدادی خودرو هستید ، باید با مراکز امدادی معتبر تماس حاصل کنید. امروزه مراکز امداد خودروی بی شماری در حال فعالیت هستند که تنها برخی از آنها خدمات باکیفیت و فوری را ارائه می دهند. بنابراین باید این مسئله را مدنظر داشته باشید و در زمان نیاز به خدمات امدادی خودرو با هر شماره ای تماس حاصل نکرده و با مراکز معتبر و دارای مجوز تماس حاصل کنید.

زمانی که شما با امداد خودرو های غیر مجاز و نامعتبر تماس می گیرید ، نه تنها نیازهای امدادی خودروی شما رفع نخواهد شد ، بلکه امکان پیگیری و ثبت نارضایتی خود را نخواهید داشت. امداد جان ، یکی از نمایندگی های امداد خودروی رسمی و معتبر است که خدمات باکیفیتی را در اسرع وقت ارائه می کند.

امداد خودرو ایران خودرو در شرق تهران

امداد خودرو در شرق تهران آماده خدمت رسانی به انواع خودروهای ایران خودرو می باشد. تعمیرات انواع خودروهای ایران خودرو شامل هایما ، پژو ، سورن پلاس ، دنا پلاس ، رانا پلاس و … توسط نیروهای امدادی امداد جان انجام می شود. امدادگران ما در عیب یابی و تعمیرات انواع خودروهای ایران خودرو استاد هستند و تبحر ویژه ای دارند.

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره امداد خودرو در تهران با ما همراه باشید.

در هر منطقه ای از شرق تهران دچار مشکل شدید و به خدمات امدادی فوری نیاز داشتید ، با امداد جان تماس حاصل کنید. اگر زمان بگیرید متوجه خواهید شد که زمان رسیدن امدادگران به محل ، حدود 10 الی 15 دقیقه است.

امداد خودرو سایپا در شرق تهران

امداد خودرو در شرق تهران ، هر گونه نیاز امداد خودرویی شما را برطرف خواهد کرد. خدمات ما برای انواع خودروهای سایپا شامل پراید ، تیبا ، ساینا ، کوییک ، شاهین و … ارائه می گردد. امدادگرانی به محل شما مراجعه نموده که تخصص بالایی در زمینه تعمیرات خودروهای سایپا داشته و در کار خود بسیار ماهر هستند.

کیفیت در کار ما ، حرف اول را می زند. از این رو بسیار توجه داریم که خدمات تعمیرات جلوبندی ، بوکسور خودرو ، باتری به باتری و … را با کیفیت بسیار بالایی انجام دهیم. هر چند که خودروهای سایپا مطرح و شناخته شده هستند ، اما جهت تعمیرات آنها نیاز به تخصص و مهارت در این زمینه است.

اگر هر یک از خودروهای سایپا از قبیل پراید ، تیبا ، ساینای دنده ای و اتومات ، سیتروئن c3 ، سیتروئن زانتیا ، شاهین ، کوئیک دنده ای و یا اتومات ، نیسان وانت ، آریو ، کیا سراتو و … دچار مشکل شدند ، نگران نشوید. امداد خودرو در شرق تهران ( امداد جان ) همواره در کنار شما حضور خواهد داشت و در سریعترین زمان به رفع مشکل شما اقدام خواهد نمود.

مکانیک سیار در شرق تهران

یکی از خدمات امداد جان ، مکانیک سیار می باشد. امداد جان با سیستمی هوشمند ، آماده عرضه خدمات سرویس و تعمیراتی خودرو به صورت سیار است. این خدمات برای انواع ماشین های ایرانی و خارجی  عرضه می شود. مکانیکی سیار ، موجب کاهش دردسرهای شما شده و مشکل خودروی شما را بی دردسر حل می کند.

به هر حال ممکن است هر خودرویی در جاده به صورت ناگهانی خراب شود. زمانی که با یک امداد خودروی خوب آشنا باشید و شماره آن را در گوشی خود ذخیره داشته باشید ، بدون نگرانی با امداد خودرو تماس حاصل می کنید تا ظرف مدت کوتاهی به رفع مشکل خودروی شما اقدام شود.

امداد خودرو در شرق تهران دارای خدمات مکانیکی سیار بسیار متنوعی است تا پاسخگوی نیازهای تمامی خودروها باشد. خدمات مکانیکی سیار عبارتند از :

  • تعویض تسمه تایم خودرو
  • تنظیم چرخ خودرو
  • تعمیرات جلوبندی خودرو
  • تعمیرات سیستم برق خودرو
  • رفع مشکلات شمع و وایر خودرو
  • تعویض لنت ، تعویض صفحه کلاچ ، تعویض دیسک
  • تعویض ضد یخ خودرو
  • رفع پنچری لاستیک ها
  • تعویض رادیاتور خودرو
  • تعویض دینام خودرو
  • و …

ارائه خدمات باتری به باتری خودرو و تست انواع باتری های اتمی و اسیدی

 

 

امداد خودرو در شرق تهران

 

عملکرد صحیح خودرو بدون کارکرد درست باتری ، امکان پذیر نیست. اگر باتری خودرو دچار مشکل شده باشد ، خودرو با مشکلات مختلفی مانند استارت نخوردن مواجه خواهد شد. اگر باتری شما به اصطلاح خوابیده است ، نیازمند باتری به باتری و تست باتری می باشید.

امداد خودرو در شرق تهران ، آمادگی دارد در هر ساعت از شبانه روز عملیات باتری به باتری را انجام داده و تست باتری را در محل انجام دهد. نصب و تعویض باتری های اسیدی و اتمی در کوتاهترین زمان انجام می شود. عملیات باتری به باتری با استفاده از تجهیزات ویژه این کار ، انجام می شود. نکته ای که امدادگران ما به آن توجه دارند ، تست باتری و اطمینان از خرابی باتری پیش از تعویض باتری است.

بنابراین اگر با نشانه های خرابی باتری مانند استارت نخوردن خودرو ، روشن نشدن تجهیزات برقی خودرو ، خاموش شدن چراغ پشت آمپر ، ضعیف استارت خوردن خودرو و … مواجه شدید و امکان دسترسی به خودروی دیگری برای باتری به باتری کردن و مراجعه به باتری سازی را نداشتید ، با امداد جان تماس حاصل کنید.

حمل خودرو توسط امداد خودرو در شرق تهران

 

 

امداد خودرو در شرق تهران

 

ممکن است به دلایل مختلفی نیازمند حمل خودروی خود توسط امداد خودرو باشید. حمل خودرو از چندین طریق انجام شده که شامل حمل با یدک کش ، کفی و دکل و … می باشد.

یدک کش : یدک کش یکی از روش های حمل خودرو است. اما برای حمل برخی از خودروها از یدک کش بهره گرفته می شود. به طور مثال چنانچه شدت آسیب دیدگی خودرو زیاد باشد ، بهتر است برای حمل خودرو از یدک کش استفاده نشود. زمانی که ماشین شما خراب شده است و نیاز به حمل آن دارید ، شرایط ماشین خود را به کارشناس توضیح داده تا بهترین وسیله را برای حمل ماشین شما در وضعیت فعلی به شما معرفی کند.

کفی : کفی به شکل یک کامیون است که فاقد دیواره است. امداد خودرو در شرق تهران با توجه به شرایط ، از کفی برای حمل خودروها استفاده می کند. این وسیله برای حمل ماشین های سنگین بسیار ایده آل است. از کفی برای حمل تجهیزات راه سازی استفاده می کنند. چنانچه بارها ، ارتفاع بیش از اندازه نرمالی داشته باشند ، برای جابه جایی آنها از کفی استفاده می کنند.

جرثقیل : جرثقیل ، بهترین وسیله برای حمل خودروهای سنگین و بارهای سنگین است. جرثقیل ها در انواع مختلفی شامل جرثقیل های سقفی ، جرثقیل های دروازه ای ، جرثقیل های بازویی ، جرثقیل های آویز ، جرثقیل های خاص و … وجود دارند. با توجه به وضعیت کنونی شما از مناسب ترین جرثقیل برای حمل خودروی شما استفاده می شود.

امداد قفل و سوئیچ ، از خدمات امداد خودرو در شرق تهران

 

امداد خودرو در شرق تهران

 

ممکن است در شرایطی قرار بگیرید که به خدمات قفل و سوئیچ نیازمند شوید. هر گونه ایرادات مرتبط با درب خودروهای مختلف از جمله سمند ، 405 ، 207 ، رانا ، پراید ، پرشیا و … قابل رفع خواهد بود.

برخی از مشکلاتی که نیاز به تماس با امداد خودرو به منظور بهره مندی از خدمات قفل و سوئیچ دارند عبارتند از شکستن سوئیچ ، مفقودی سوئیچ ، ساخت تیغه ، تعویض مغزی سوئیچ ، برطرف نمودن نواقص برقی سوئیچ ، مونتاژ فوری سوئیچ یدک ، رفع اختلال موجود در فرستنده ها و گیرنده ها ، عوض کردن کلی سیستم سوئیچ و …

امدادگران مجرب و حرفه ای امداد خودرو در شرق تهران ، به خوبی می توانند خدمات فوق را ارائه دهند تا مشکلات خودرو داران در سریعترین زمان ممکن برطرف شود. با توجه به اینکه سیستم قفل ماشین های جدید دیگر همانند ماشین های قدیمی ساده نیست ، انجام خدمات مرتبط با قفل ماشین نیازمند تخصص و مهارت بسیار بالایی است. سیستم های قفل ماشین های جدید ، پیشرفته تر بوده و از حساسیت بیشتری برخوردار هستند. امدادگران امداد جان با دانش و تجربه ی بالای خود ، ایرادات مرتبط با سیستم قفل را تشخیص داده و اقدامات تعمیراتی لازم را انجام می دهند.

رفع فوری پنچری خودرو در شرق تهران

یکی از خدمات ارائه شده از سوی امداد خودرو در شرق تهران ، رفع فوری پنچری می باشد. برای پنچرگیری لاستیک های تیوب دار باید به باز کردن تایر و درآوردن تیوب از درون آن و رفع پنچری توسط چسب های ویژه با تجهیزات حرارتی مخصوص اقدام نمود.

در مجموع ، رفع پنچری با توجه به نوع لاستیک و موقعیت آسیب دیدگی لاستیک به اشکال مختلفی انجام می شود. لاستیک ها یا تایرهای خودرو را به دو دسته بدون تیوب و تیوب دار طبقه بندی کرده که ساختار هر یک از این لاستیک ها با یکدیگر تفاوت دارد.

رفع پنچری شاید کار ساده ای به نظر بیاید ، اما در واقعیت این کار اندکی دشوار است. رفع پنچری برای خانم ها بسیار دشوار است. بنابراین خانم ها دوست دارند زمانی که تایرهای خودروی آنها پنچر شده است ، سریعاً با امداد خودرو در شرق تهران تماس بگیرند.

معمولاً زمانی که شما در حال رفتن به یک مهمانی و یا یک جلسه و ملاقات بسیار مهم هستید و با مشکل پنچری خودروی خود مواجه می شوید ، با وجود اینکه مسلط به رفع پنچری هستید تمایل ندارید خود این کار را انجام دهید. در چنین شرایطی باید با امداد خودرو تماس حاصل کنید تا ظرف چندین ثانیه در محل حاضر شده و به رفع پنچری تایرهای خودروی شما اقدام نماید.

پوشش تمام مناطق شرق تهران

امداد جان خدمات خود را به تمامی نقاط شرق تهران ارائه می کند. نارمک ، شمیران نو ، تهرانپارس ، پیروزی ، افسریه ، استخر ، فرجام ، حکیمیه ، هروی ، ساقدوش ، امام حسین ، هفت حوض ، عشرت آباد ، شمس آباد ، خاک سفید ، تسلیحات ، هفت حوض ، شقایق ، آهنگ ، مجیدیه ، سرخه حصار ، دلاوران و … از جمله مناطق تحت پوشش امداد خودرو در شرق تهران می باشند.

سرعت خدمات دهی به تمامی مناطق گفته شده بسیار بالا است. تنها کافیست که گوشی تلفن خود را برداشته و با شماره های ما تماس حاصل کنید تا امدادگران خود را سریعاً به محل شما اعزام کنیم. کیفیت خدمات ما در سطح بسیار بالایی بوده که همواره رضایت اغلب مشتریان را به همراه داشته است.

مزایای بهره مندی از خدمات امداد جان در مناطق شرقی تهران

امداد جان ، مناسب ترین انتخاب در زمان نیاز به خدمات امدادی خودرو است. ما دلایل زیادی برای این ادعای خود داریم :

  • امدادرسانی به کمک سیستم موقعیت مکانی یا GPS انجام می شود.
  • شمار امدادگران مجموعه امداد جان ، بسیار زیاد بوده و این مسئله موجب شده که هرگز کمبود نیرو حتی در زمان تعطیلی و مسافرت ها نداشته باشیم.
  • امداد جان ( نمایندگی امداد خودرو در شرق تهران ) از سابقه بسیار بالایی برخوردار است.
  • امدادرسانی به صورت شبانه روزی انجام می شود.
  • در تمامی روزهای تعطیل و غیر تعطیل به ارائه خدمات اقدام می شود.
  • برای حمل خودرو توجه بسیار زیادی به ایمنی خودرو می شود تا هیچگونه آسیبی به خودرو وارد نشود.
  • از پیشرفته ترین سیستم های امدادی به منظور ارائه خدمات بهره گرفته می شود که کاملاً به روز هستند.
  • در صورت نیاز ، به ارائه مشاوره های رایگان در زمینه رفع مشکل خودروی شما اقدام می شود.
  • شعار این مجموعه ، مشتری مداری و حفظ حق و حقوق مشتریان است.
  • اصول خدمات مختلف این مجموعه ، مطابق با اصول بین المللی خدمات امداد خودرو می باشد.

هزینه خدمات امداد خودرو در شرق تهران

تعرفه های ما در تمامی مناطق شرقی تهران مناسب می باشد. هر یک از خدمات ما ، نرخ متفاوتی داشته و نرخ ها بر اساس فاکتورهای مهمی هر ساله تعیین می شوند. تعرفه های خدمات امداد جان در مقایسه با تعرفه های امداد خودروهایی که در این مناطق به ارائه خدمات پرداخته و کیفیت خدمات آنها در سطح کیفیت خدمات امداد جان است ، پایین تر است.

در راستای شفافیت مالی و نبود هیچ ابهامی برای مشتریان گرامی ، تمامی هزینه ها به همراه جزئیات دقیق در فاکتور قید گردیده و به مشتریان گرامی ارائه می گردد. ما کیفیت خدمات خود را تضمین نموده که این مسئله یکی از مزایای بزرگ دریافت خدمات از امداد جان می باشد. برای دریافت با کیفیت ترین خدمات امدادی خودرو با قیمت بسیار مناسب ، با ما تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالا بروید