امداد خودرو آزادشهر

امداد خودرو آزادشهر در راستای رفاه حال خودروداران و جلوگیری از شلوغی تعمیرگاه ها و باطری سازی ها و … به امدادرسانی اقدام می کند.

پرسنل مجرب ما در کمترین زمان کنار شما خواهد بود
تعمیرات همراه با گارانتی
همین حالا تماس بگیرید….

محله آزادشهر در ناحیه 4 منطقه 22 تهران قرار گرفته است و از شمال به بزرگراه همت ، از جنوب به اتوبان تهران – کرج ، از شرق به چیتگر و از غرب به گیاه شناسی می رسد. یکی از نیازهای این محله ، خدمات امداد خودرویی است. یکی از امدادخودروهایی که در این محله امدادرسانی می کند ، امدادجان می باشد.

این امدادخودرو برای امدادرسانی به خودروهای بنز ، هیوندای ، تویوتا ، ام وی ام ، بی ام و ، کیا ، پورشه ، فورد ، چری ، میتسوبیشی ، سیتروئن ، رنو ، نیسان ، ولوو ، ایران خودرو ، سایپا ، بهمن موتور و … در محله آزادشهر برنامه ریزی کرده است.

امداد خودرو سایپا در آزادشهر

امداد خودرو آزادشهر در سریعترین زمان ممکن برای امدادرسانی به خودروهای سایپا در این محله دست به کار می شود. امدادجان به خوبی با خودروهای سایپا و نقاط ضعف و قوتش آشنا است و می داند چگونه نیازهای این خودروها را به صورت اساسی رفع کند. هر زمان که به خدمات امدادخودرویی نیاز داشتید و دچار مشکل شدید ، با دلسوزترین امداد خودروی تهران تماس بگیرید. ما از تمام جان مایه گذاشته تا بتوانیم امدادرسانی به خودروی شما را به بهترین شکل انجام دهیم.

امداد خودرو ایران خودرو در آزادشهر

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره امداد خودرو در غرب تهران با ما همراه باشید.

ایران خودرو ، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان خودرو در ایران است که هر ساله خودروهای زیادی را به خریداران عرضه می کند. تعداد خودروهای ایران خودرو در محله آزادشهر اندک نیست. بنابراین امداد خودرو آزادشهر برای امدادرسانی به این خودروها برنامه ریزی نموده است و تجهیزات موردنیاز را آماده کرده است. حل برخی از مشکلات خودروهای ایران خودرو ، یک قلق خاصی دارد. امدادگران ما ، مناسب ترین و شایسته ترین افراد برای سرویس دهی به خودروهای ایران خودرو می باشند.

شماره امدادخودرو در آزاد شهر

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره شماره امداد خودرو با ما همراه باشید .

 

02148287444 ، شماره ای است که معجزه می کند. زمانی که در بد شرایطی با مشکل خرابی خودرو مواجه شده اید و یا از حل مشکل خودروی خود در زمانی کوتاه ، ناامید شده اید با این شماره تماس حاصل کنید. مشکل خودروی شما را به گونه ای حل می کنیم که باور کردنش برای شما سخت باشد.

سرویس و تعمیر خودرو در آزادشهر

 

امداد خودرو آزادشهر

 

امداد خودرو آزادشهر برای سرویس دهی به خودروهای مختلف در محله آزادشهر تهران به صورت شبانه روزی اقدام نموده و خدمات باکیفیتی را در این زمینه ارائه می کند. تعمیرات جلوبندی ، تعمیر فرمان ، تعمیر سیستم استارت ، تعمیر جعبه دنده ، تنظیمات موتور ، تنظیمات دینام ، تعویض لنت ترمز ، تعویض صفحه ، تنظیمات پدال ها ، تعویض واشر سرسیلندر و … از جمله خدماتی است که از سوی مکانیک های سیار آزادشهر ارائه می شود. ما برای ارائه خدمات به شما مشتریان گرامی از تمام توان خود استفاده نموده تا مشکل خودروی شما را به بهترین نحو حل کنیم.

حمل خودرو در آزادشهر

شما عزیزان می توانید در صورتی که به یدک کش خودرو احتیاج دارید به صفحه ی مربوطه مراجعه نمایید.

یکی از خدمات امداد خودرو آزادشهر که به کار خودروهای منع شده از حرکت و یا معیوب و تصادفی می آید ، حمل خودرو با یدک کش و خودروبر است. در این زمینه ، امکانات مختلفی در اختیار ما می باشد که به حمل اصولی و ایمن خودرو کمک می کند. تجربه و تخصص بالای امدادگران ما و تجهیزات به روز و پیشرفته موجب می شود که حمل خودرو به درستی انجام شود و آسیبی به خودروها وارد نشود. همین مسئله موجب شده است که خودروداران در محله آزادشهر برای دریافت خدمات حمل خودرو تنها به امدادجان اعتماد کنند.

امداد باتری آزادشهر

امداد خودرو آزادشهر برای رفع مشکلاتی که مربوط به باتری خودروهای سبک و سنگین است ، برنامه هایی دارد. این برنامه ها به گونه ای است که هم برای باتری هایی که خراب است کارآمد است و هم برای باتری هایی که موقتاً از کار افتاده است ، سودمند می باشد. چنانچه باتری خودروی شما دچار مشکل شد با امداد باتری آزادشهر تماس بگیرید.

تعویض روغن خودرو در محل بدون نیاز به امکانات

برای تعویض روغن موتور خودروی خود تنها کافیست که با امدادجان تماس حاصل کنید. خوشبختانه ارائه خدمات در محل ، کار را برای خودروداران راحت کرده است و تعویض روغن موتور خودرو را آسان تر از قبل کرده است. بدون اینکه کوچکترین مهارتی و یا امکاناتی داشته باشید ، تعویض روغن خودرو را در محل خودروی خود انجام می دهید. در واقع ما این کار را برای شما انجام می دهیم.

امداد قفل و سوئیچ ، از خدمات امداد خودرو آزادشهر

 

امداد خودرو آزادشهر

 

خدمات امداد قفل و سوئیچ شامل کلیه خدماتی است که مرتبط با سیستم قفل و امنیتی خودرو می باشد. مشکلات سیستم قفل و امنیتی خودرو باید به صورت اصولی رفع شوند و حل این مشکلات به دست هر تکنسین هایی سپرده نشود. زیرا کوچکترین خطایی می تواند منجر به بروز مشکل بزرگی شود. همچنین برخی از امدادخودروها و امدادگران آنها قابل اعتماد نبوده و نمی توان برای حل مشکل خودرو ، روی کمک آنها حساب کرد.

پنچرگیری : تعویض زاپاس یا استفاده از مایع پنچرگیری ؟

روش های مختلفی برای پنچرگیری لاستیک های کوچک و بزرگ وجود دارند که انتخاب هر یک از روش ها بر اساس وضعیت موجود انجام می شود. اما روش قطعی پنچرگیری لاستیک ها که مشکل آن را ریشه ای حل کند ، تعویض زاپاس است. البته گاهی شرایط اقتضا می کند که از روش های دیگری مانند استفاده از چسب های مخصوص و یا مایع و اسپری پنچرگیری استفاده کرد.

پمپ بنزین سیار در آزادشهر

شما عزیزان میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پمپ بنزین سیار با ما همراه باشید.

یکی از خدمات امداد خودرو آزادشهر ، سوخت رسانی سیار با استفاده از بنزین استاندارد است. هر جایی که با مشکل خالی شدن باک بنزین خود مواجه شدید و نتوانستید به پمپ بنزین بروید با پمپ بنزین سیار آزادشهر تماس حاصل کنید. نگران معطلی و نرسیدن به قرار ملاقات خود نباشید. زیرا ما برای سوخت رسانی سیار خودروی شما ، در اسرع وقت دست به کار شده و در کمتر از 15 دقیقه به محل آمده و ضرب الاجلی و فوری برای سوخت رسانی به خودروی شما اقدام می کنیم. نرخ خدمات ، کاملاً مناسب و منطقی می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالا بروید
همین حالا تماس فوری بگیرید