جرثقیل حمل خودرو

جرثقیل حمل خودرو در انواع مختلفی شامل جرثقیل کفی دکل دار ، جرثقیل نیسان دکل دار ، جرثقیل نیسان زنجیری ، جرثقیل نیسان اسگیت دار و … وجود دارد.

پرسنل مجرب ما در کمترین زمان کنار شما خواهد بود
تعمیرات همراه با گارانتی
همین حالا تماس بگیرید….

انواع جرثقیل خودروبر

جرثقیل نوعی ماشین و یا دکلی است که از طریق طناب و زنجیرها جهت بالا و پایین بردن و جابه جایی خودرو و یا اشیاء مورد استفاده قرار می گیرد. جرثقیل ها در دو نوع جرثقیل های عادی و جرثقیل های مکانیزه وجود دارند. برخی از انواع جرثقیل ها برای حمل خودرو استفاده می شوند. حمل خودرو با تجهیزات مختلفی صورت می گیرد. حمل خودرو با جرثقیل ، با مزایایی برای خودروداران همراه خواهد بود که مهمترین آنها ، صرفه جویی در هزینه ها است.

جرثقیل های خودروبر شامل یدک کش ، کامیونت و خودروبر جرثقیل دار می باشند. حال انتخاب هر یک از انواع جرثقیل ها بر اساس نوع خودروی موردنظر ، شرایط موجود و مسافت جابه جایی و … صورت می گیرد.

حمل خودرو با جرثقیل

اعزام جرثقیل حمل خودرو ، یکی از خدمات امداد خودرو امداد جان است. برخی از امدادخودروها مانند امداد جان از جدیدترین و پیشرفته ترین جرثقیل ها برای جابه جایی اتومبیل ها و سایر اشیاء استفاده می کنند. استفاده از به روزترین و پیشرفته ترین جرثقیل ها سبب شده که خودرو در حین حمل و نقل با کوچکترین آسیب دیدگی مواجه نشده و حمل خودرو به نحو احسن انجام شود.

جرثقیل برای جابه جایی اتومبیل های صفر ، اتومبیل های تصادفی ، تجهیزات صنعتی ، اتومبیل های کارکرده ، اتومبیل های مسابقه ای و … به کار می رود. برای جابه جایی اتومبیل ها با جرثقیل باید اصول خاصی رعایت شود تا ایمنی خودرو تضمین شود و هیچگونه مشکلی در حین تردد و حمل اتومبیل ایجاد نشود. تنها امدادگران و تکنسین های حرفه ای و دوره دیده این توانایی را داشته که حمل خودرو را به صورت اصولی و ایمن انجام دهند.

 

 

حمل خودرو با جرثقیل توسط برترین امداد خودروی تهران

امدادجان با برترین جرثقیل حمل خودرو برای جابه جایی انواع خودروها اقدام می کند. بدین منظور از جرثقیل های مختلفی متناسب با شرایط خودروی شما استفاده شده تا حمل خودروی شما به بهترین نحو انجام شود. امدادجان ، برترین انتخاب برای حمل اتومبیل شما با جرثقیل می باشد. زیرا :

  • نیروها و امدادگران ما به صورت اصولی به سوار کردن خودروی شما ، بستن و فیکس کردن آن بر روی خودروبر اقدام نموده تا در حین تردد ، هیچگونه مشکلی ایجاد نشود. آنها تمامی نکات ایمنی و فنی را رعایت می کنند.
  • این مجموعه به صورت قانونی فعالیت نموده و تمامی مجوزهای لازم برای حمل و باربری را دارا می باشد.
  • رانندگان و نیروهای امدادی ما ، دوره های متعددی را گذرانیده و با اصول حمل خودرو و رانندگی با جرثقیل ها کاملاً آشنا هستند.
  • هزینه جابه جایی با جرثقیل حمل خودرو از سوی امدادجان با تعرفه های بسیار منصفانه ای محاسبه می شود تا مشتریان از این نظر کاملاً رضایت داشته باشند.
  • حمل خودرو به صورت درون شهری و برون شهری انجام شده و خودروی شما به هر نقطه ای که موردنظر شما باشد انتقال داده می شود.
  • امدادجان تعهد نموده که خودروی شما را به صورت صحیح و سالم به مقصد موردنظر انتقال داده و این مسئله را کاملاً ضمانت می کند.
  • اعزام جرثقیل به محل در سریعترین زمان انجام می شود. بدین ترتیب خودروداران به سرعت می توانند از خدمات ما برخوردار شوند و زمان زیادی را در انتظار نخواهند ماند.
  • تمامی پرسنل و نیروهای امدادجان دارای رفتاری حرفه ای و محترمانه با مشتریان هستند و صبورانه به ارائه خدمات به مشتریان اقدام نموده و تمام تلاش خود را برای رفع مشکل بوجود آمده برای خودروها انجام می دهند.

شماره تلفن جرثقیل شبانه روزی

به هر دلیلی که نیاز به جرثقیل حمل خودرو داشتید ، با شماره های امداد جان ( 02148287444 ) تماس حاصل فرمایید. خدمات دهی امدادجان به صورت 24 ساعته می باشد و این مجموعه در هر ساعت از شبانه روز برای اعزام جرثقیل به محل آمادگی دارد. ما با استعانت از خداوند و همکاری نیروهای مجرب و ماهر توانسته ایم در این زمینه عملکرد بسیار خوبی داشته باشیم و تبدیل به یکی از برترین ارائه دهندگان خدمات حمل خودرو در تهران باشیم.

خدمات حمل خودرو ، از خدماتی نیست که صرفاً در زمان و مکان خاصی نیاز شود. لذا ما با توجه به این مسئله ، خود را برای خدمات دهی در هر ساعت از شبانه روز و در هر موقعیتی آماده کرده ایم و برنامه ریزی های لازم را صورت داده ایم.

اعزام انواع جرثقیل در اسرع وقت

 

 

جرثقیل حمل خودرو

 

 

امدادجان دارای مدل های مختلفی از جرثقیل حمل خودرو می باشد که بر اساس شرایط به اعزام آنها به محل اقدام می کند. جرثقیل های کفی دار ، جرثقیل های سبک ، جرثقیل های سنگین و … هر یک که موردنیاز شما باشند در موجودی امکانات ما می باشند. شما بابت نوع جرثقیل و تناژ آن ، هیچگونه نگرانی نداشته باشید. هر زمان که نیاز به جرثقیل داشتید با ما تماس حاصل نموده و نوع خودروی خود و وضعیت فعلی آن را شرح دهید.

کارشناسان امدادجان به صورت فوری با رانندگان جرثقیل ، هماهنگی های لازم را انجام داده و آنها را به محل شما اعزام می کنند. اغلب نقاط تهران تحت پوشش خدمات ما می باشند. جرثقیل های این مجموعه به دلیل قدرتی که دارند می توانند حمل خودروهای نیمه سنگین و سنگین را به خوبی انجام دهند.

نرخ حمل خودروهای مختلف با جرثقیل

هزینه جابه جایی با جرثقیل حمل خودرو با توجه به عوامل گوناگون ، تعیین می شود. نوع جرثقیل درخواستی ، نوع خودروی شما ، شرایط فعلی خودروی شما ، مسافت از مبداء تا مقصد و … از مواردی هستند که در تعیین نرخ حمل خودرو مؤثر هستند. نرخ های امداد خودروی امدادجان بر اساس تعرفه های مصوب از سوی اتحادیه است و هیچگونه هزینه مازادی از خودروداران دریافت نخواهد شد.

این مجموعه در راستای خرسندی مشتریان و جلب رضایت آنها ، نرخ خدمات خود را بسیار مناسب تعیین نموده است. قیمت خدمات حمل خودرو بر اساس نوع جرثقیل و مدت زمان انجام کار ، به شما از پیش اعلام شده و در صورت تأیید شما به اعزام جرثقیل حمل خودرو اقدام می شود.

هزینه جرثقیل حمل خودرو چقدر است؟

شما عزیزان میتوانید برای استعلام قیمت جرثقیل حمل خودرو با کارشناسان ما تماس بگیرید تا مشاوره رایگان درباره هزینه این خدمت را به شما عزیزان ارائه دهند.

نزدیکترین جرثقیل حمل خودرو به من کجاست؟

مجموعه امدادجان برای راحتی شما عزیزان و ارائه خدمات امداد جاده ای مخصوصا جرثقیل حمل خودرو اقدام استخدام نیرو در تمام نقاز کشور نموده است کافیست با ما تماس بگیرید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالا بروید