امداد خودرو شهرری

امداد خودرو شهرری با مناسب ترین قیمت ، خدمات موردنیاز خودروی شما را در بالاترین سطح کیفی انجام می دهد.

خودروهای بی شماری در شبانه روز در محله شهرری در تردد هستند. با توجه به جمعیت بالای شهرری و شمار بالای خودروها در این محله ، نیاز به مراکز ارائه دهنده خدمات امدادخودرویی به شدت حس می شود.

امدادجان ارائه دهنده خدمات امدادخودرویی به ماشین های کیا ، پورشه ، بنز ، سایپا ، ایران خودرو ، بهمن ، تویوتا ، ام وی ام ، بی ام و ، هیوندای ، سیتروئن ، میتسوبیشی ، چری و … در محله شهرری می باشد.

امداد خودرو ایران خودرو در شهرری

امداد خودرو شهرری (امدادجان ) با استعانت از خدای متعال و تلاش و همت خود توانسته است به عنوان یکی از برترین امداد خودروهای این محله شناخته شود. یکی از تخصص امدادگران این مجموعه ، امدادرسانی به خودروهای ایران خودرو می باشد که این کار را به شایسته ترین شکل انجام می دهند.

اغلب خودروداران ایران خودرویی که از این مجموعه به دریافت خدمات اقدام نموده اند ، از نرخ و کیفیت خدمات راضی بوده اند. رضایتمندی صد درصدی خودروداران ، مایه فخر و مباهات امدادجان است. ما تمام تلاش خود را کرده تا در ادامه هم برترین خدمات دهنده به خودروهای ایران خودرو در شهرری باشیم.

امداد خودرو سایپا در شهرری

امداد خودرو شهرری (امدادجان ) در حوزه ارائه خدمات مختلف به خودروهای سایپا ، بالای چندین سال است سابقه دارد. امدادجان را می توان قابل اعتمادترین امدادخودروی خودروهای سایپا دانست که برای ارائه خدمات به خودروهای سایپا ، از تجهیزات مناسب و قطعات اورجینال سایپا استفاده می کند.

این مجموعه برای ارائه خدمات خود به هیچ عنوان نرخ های بالایی را از خودروداران دریافت نکرده و از اعتماد آنها سوء استفاده نمی کند. همین مسئله موجب شده است که اغلب خودروداران سایپا در زمان نیاز به خدمات امدادخودرویی ، با امدادجان تماس حاصل کنند.

شماره امداد خودرو در شهرری

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره شماره امداد خودرو با ما همراه باشید .

 

02148287444 ، شماره ای است که امدادجان برای ارتباط با خودروداران در نقاط مختلف تهران درنظر گرفته است. پس از تماس با این شماره می توانید خدمات موردنیاز خود را تقاضا نموده تا در کوتاهترین زمان از این خدمات برخوردار شوید. امداد خودرو شهرری برای ارائه خدمات باکیفیت و سریع ، مقدمات لازم را تدارک دیده است و کاملاً آماده خدمت رسانی است. بهترین خدمات امدادخودرویی در شهرری را از ما بخواهید و اطمینان داشته باشید که ما جواب اطمینان شما را به خوبی می دهیم.

حمل خودرو در شهرری

شما عزیزان می توانید در صورتی که به یدک کش خودرو احتیاج دارید به صفحه ی مربوطه مراجعه نمایید.

 

امدادجان برای حمل هر نوع خودرویی در خیابان حرم ، خیابان 24 متری ، خیابان جاده قم ، میدان حضرت عبدالعظیم ، میدان معلم ، خیابان استخر ، میدان نماز ، خیابان فدائیان اسلام و … آمادگی دارد. برای این کار از قدرتمندترین و برترین یدک کش ها و خودروبرها استفاده می شود.

امداد خودرو شهرری ، یکی از معدود امدادخودروهایی است که حمل خودرو از محله شهرری تا سایر نقاط را با نرخ مناسب انجام می دهد تا فشار اقتصادی کمتری به خودروداران وارد شود. برخی از امدادخودروها برای حمل خودروها ، مبالغ بسیار هنگفتی را از خودروداران تقاضا می کنند و خودروداران که خود را ناچار به پرداخت این هزینه می دانند ، از این بابت بسیار گلایه مند می شوند.

امدادجان برای بکسل انواع خودروها با کفی ، جرثقیل ، یدک کش ، خودروبر و … به صورت حرفه ای عمل کرده و به حفظ سلامت خودرو توجه بسیار زیادی دارد. خودروداران معمولاً به خودروی خود حساس هستند و همواره نگران این هستند که امدادگران در زمان خدمات دهی به خودروی آنها مرتکب اشتباهی شوند و به خودرو آسیب وارد کنند. اما امدادگران امدادجان دارای تخصص و تجربه لازم در این زمینه هستند و هیچگونه اشتباهی را مرتکب نمی شوند.

پنچرگیری از خدمات امداد خودرو شهرری

هر خودرویی ممکن است با مشکل پنچری روبرو شود. پنچرگیری از ناخوشایندترین کارهایی است که رانندگان در مواقعی مجبور به انجام آن هستند. اگر شما هم از انجام این کار فراری هستید ، از امدادجان تقاضای کمک کنید. اکیپ پنچرگیری سیار امدادجان ، پنچرگیری انواع خودروها در شهرری را انجام می دهند.

پنچرگیری خودروهای باری و سواری با نرخ ایده آل توسط امدادگران ما انجام می شود. تعویض لاستیک زاپاس و تنظیم باد لاستیک های خودروهای مختلف ، در کوتاهترین زمان ممکن انجام می شود.

رفع نواقص فنی خودرو

یکی دیگر از خدمات امداد خودرو شهرری ، مکانیکی سیار در شهرری است. مکانیک سیار ، تمامی خدماتی که به رفع نواقص فنی خودرو منجر شود را ارائه می کند. تعویض تسمه ، تعویض لنت ترمز ، تعویض تسمه تایم ، تعویض دیسک و صفحه ، تعویض روغن موتور ، تعویض فیلتر ، تعویض شمع و وایر ، تعمیرات جلوبندی و سیستم تعلیق ، تعویض روغن هیدرولیک ، شارژ گاز کولر ، تعمیر دینام ، تنظیمات موتور و … از جمله خدمات مکانیکی سیار شهرری می باشد.

تعویض تسمه دینام و تسمه تایم هر 60 هزار کیلومتر ، تعویض دیسک و صفحه هر 60 الی 100 هزارکیلومتر ، تعویض لنت ترمز هر 20 هزار کیلومتر ، تعویض فیلتر بنزین هر 20 هزارکیلومتر ، تعویض روغن گیربکس هر 60 هزارکیلومتر و … انجام می شود. تعویض به موقع قطعات و لوازم یدکی های خودرو ، بسیار مهم است.

امداد باتری شهرری

 

امداد خودرو شهرری

 

ارسال فوری باتری به محل ، یکی از خدمات امداد خودرو شهرری است. تعویض باتری انواع خودروهای میتسوبیشی ، بی ام و ، ایران خودرو ، هیوندای ، مرسدس بنز ، سایپا ، رنو ، آئودی ، پورشه ، فولکس واگن ، نیسان ، سانگ یانگ ، لکسوس ، جک ، چری ، تویوتا و … توسط امداد باتری شهرری انجام می شود. همچنین در صورت نیاز ، عملیات باتری به باتری برای هر یک از این خودروها انجام می شود.

امداد قفل و سوئیچ در شهرری

 

امداد خودرو شهرری

 

هرگونه مشکلی که برای سوئیچ و قفل های مختلف خودرو بوجود بیاید ، توسط امدادگران ما حل می شود. امدادگران ما دوره های ویژه ای را در این ارتباط گذرانیده اند. بنابراین به خوبی می دانند که چطور قفل انواع خودروها را باز نموده و برای خودروها ، سوئیچ یدک بسازند. نصب سیستم های امنیتی مدرن و هوشمند توسط امدادگران امداد خودرو شهرری انجام می شود.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالا بروید
همین حالا تماس فوری بگیرید