امداد خودرو سراوان

امداد خودرو سراوان ارائه دهنده خدماتی مانند حمل خودرو ، سرویس و تعمیر خودرو ، آپاراتی ، باطریسازی ، نصب سیستم های مختلف و … می باشد.

امدادجان با ارائه باکیفیت ترین خدمات در تلاش است که رضایت خودروداران گرامی در شهرستان سراوان را بدست بیاورد. این مجموعه ، به سرعت خدمات دهی خود توجه بسیار زیادی دارد و همین مسئله موجب می شود که اغلب خودروداران برای تماس با امداد خودرو ، شماره امدادجان را شماره گیری کنند.

حمل خودرو در سراوان

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت جرثقیل یدک کش نیسان
با ما همراه باشید .

امداد خودرو سراوان بر اساس توضیحات شما طی مکالمه تلفنی متوجه می شود که چه خودروبر یا یدک کشی را برای حمل خودروی شما ارسال کند. رانندگان این خودروبرها و یدک کش ها بسیار حرفه ای هستند و کاملاً آموزش دیده اند که چگونه خودرو را به صورت اصولی حمل کنند. امدادجان ، نرخ خدمات حمل را بر اساس فاکتورهای مختلفی حساب و کتاب نموده که مهمترین آنها شامل حد فاصل میان مبداء و مقصد ، نوع ماشین ، وضعیت ماشین و … می باشد. اطمینان داشته باشید که ارزان ترین تعرفه های حمل خودرو در سراوان متعلق به امدادجان است.

مکانیکی سیار در سراوان

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تعمیرکار خودرو با ما همراه باشید .

سرویس و تعمیر خودرو ، یکی از خدمات موردنیاز تمامی خودروها است. اما گاهی دریافت این خدمات در سریعترین زمان ، اهمیت دارد. در واقع در مواردی شرایطی ایجاد می شود که سرویس و تعمیر خودرو باید در اسرع وقت در محل انجام شود. امداد خودرو سراوان ، با پیش بینی بروز این مشکل به ارائه خدمات سرویس و تعمیر خودرو در محل اقدام می کند تا خودرودارانی که با بروز ناگهانی مشکل نقص فنی خودروی خود مواجه می شوند ، بتوانند به سرعت و به آسان ترین شکل به رفع مشکل خودروی خود اقدام نمایند. خدمات تعمیراتی ، مختص رفع عیوب خودرو در بخش های مختلف آن می باشند.

امداد باتری سراوان

امدادگران امدادجان به خوبی می دانند که برای هر خودرویی باید از چه باتری استفاده کنند. استفاده از باتری مناسب موجب می شود که تجهیزات برقی خودرو به خوبی کار کنند و ماشین در زمان روشن شدن ، استارت قدرتمندی داشته باشد. امداد خودرو سراوان با استفاده از بهترین باتری ها به تعویض باتری خودروی شما اقدام می کند. اگر باتری خودرویی سالم باشد و شارژ نداشته باشد ، باید باتری به باتری کرد تا آن را شارژ کرد. خدمات باتری به باتری سیار امدادجان بسیار کاربردی است و در مواقع مختلفی به کار خودروداران می آید. با استفاده از این خدمات ، عمراً نیاز به رفتن به باتریسازی داشته باشید.

تعویض روغن توسط حرفه ای ترین نیروها

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تعویض روغن سیار
با ما همراه باشید .

امداد خودروها با ارائه خدمات تعویض روغن در محل ، کار خودروداران را بسیار سهل و آسان نموده اند. یعنی اکیپ های امدادی در محل خودروی شما حاضر شده و با استفاده از روغن موتور استاندارد و به تأیید کارشناسان رسیده ، به تعویض روغن موتور خودروی شما اقدام می کنند. موتور خودروی شما پس از ریختن روغن موتور تازه ، جان دوباره ای می گیرد و عملکرد بسیار بهتری را از خود نشان می دهد.

پمپ بنزین سیار ، از خدمات امداد خودرو سراوان

شما عزیزان میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پمپ بنزین سیار با ما همراه باشید.

سوخت گیری در محل ، از خدمات بسیار کاربردی است. زیرا اغلب خودروداران این مشکل را تجربه می کنند که به صورت ناگهانی سوخت تمام کنند. امدادجان با ارائه خدمات سوخت گیری در محل ، مشکل عذاب آور تمام شدن ناگهانی سوخت را به یک مشکل جزئی و سطحی تبدیل کرده است که با تماس با پمپ بنزین سراوان حل می شود. یک ویژگی مثبت این خدمات ، ارائه آن در سریعترین زمان ممکن است.

نیافتن سوئیچ و پشت درب خودرو ماندن

یکی از مشکلاتی که گریبان گیر برخی از خودروداران می شود ، گم کردن یا جا گذاشتن سوئیچ است. اگر به سوئیچ یدک دسترسی نداشته باشید ، حسابی دچار مشکل خواهید شد. امداد خودرو سراوان با ارائه خدمات امداد قفل و سوئیچ ، حل این مشکل را به شدت آسان کرده است. با این مجموعه تماس حاصل کنید و درخواست خدمات امداد قفل و سوئیچ را داشته باشید.

پنچرگیری را به دست امدادگران امدادجان دهید

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره پنچرگیری سیار
با ما همراه باشید .

پنچرگیری لاستیک ها برای شما هم وقت گیر خواهد بود و هم دردسرساز خواهد بود. قطعاً پس از پنچرگیری ، لباس های شما چروک شده و حتی ممکن است بخشی از آن سیاه و کثیف شوند. به منظور جلوگیری از بروز این مشکل برای پنچرگیری لاستیک های خود با امدادجان تماس حاصل کنید.

امدادجان با ارسال سریع نیروهای امدادی خود ، پنچرگیری را برای لاستیک های خودروی شما به بهترین روش انجام می دهد. بهترین روش با توجه به شرایط موجود تعیین می شود. امدادگران امدادجان به خوبی می دانند که چگونه مشکلات لاستیک های خودروی شما را در کمترین زمان حل کنند.

شماره امدادخودرو در سراوان

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره شماره امداد خودرو با ما همراه باشید .

02148287444 را شماره گیری کنید تا به کارشناسان امداد خودرو سراوان متصل شوید. پس از برقراری تماس بیان کنید که مشکل خودروی شما چیست و در کجا قرار گرفته است. کارشناسان به سرعت ترتیب کارها را می دهند و از بین گروه های امدادی نزدیک به شما ، نزدیکترین را انتخاب نموده و به محل خودروی شما اعزام می کنند.

امداد خودرو ایران خودرو در سراوان

امدادجان از تمامی خودروهای ایران خودرو در شهرستان سراوان پشتیبانی نموده و خدمات موردنیاز آنها را ارائه می کند. تشخیص علت برخی از مشکلاتی که برای خودروها ایجاد می شوند ، بسیار دشوار است. لذا تخصص و مهارت بالایی لازم است که به مشکلات خودرو رسیدگی شود. امدادگران امدادجان دارای این تخصص و مهارت هستند و هر یک از مشکلات خودروهای مختلف از جمله خودروهای ایران خودرو را به درستی رفع می کنند.

امداد خودرو سایپا در سراوان

امداد خودرو سراوان با علم روز دنیا و استفاده از تجهیزات پیشرفته و نوین به ارائه خدمات امدادخودرویی اقدام می کند. بنابراین می توان به این امدادخودرو اعتماد نمود و خدمات موردنیاز خودروها را از آن مطالبه کرد. امدادجان در هر شرایطی به خودروهای سایپا در شهرستان سراوان امدادرسانی کرده و نیازهای آنها را تأمین می کند. امدادجان ، یکی از برترین ها است و کارنامه کاری این مجموعه و رضایت صد درصدی مشتریانش ، گواه بر درستی این مطلب است. برای دریافت خدمات موردنیاز خودروهای خود در شهرستان سراوان می توانید در هر ساعتی با ما تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالا بروید
همین حالا تماس فوری بگیرید