امداد خودرو اختیاریه

امداد خودرو اختیاریه برای امدادرسانی به خودروهای مختلف در هر ساعت از شبانه روز آمادگی داشته و نیروهای خود را در حالت آماده باش قرار داده است.

پرسنل مجرب ما در کمترین زمان کنار شما خواهد بود
تعمیرات همراه با گارانتی
همین حالا تماس بگیرید….

این محله منتهی به بزرگراه صدر از شمال و خیابان کلاهدوز از جنوب است. همچنین شرق این محله به خیابان پاسداران و غرب این محله به بلوار کاوه می رسد. امداد جان به هر یک از نقاط این محله ، خدمات دهی کرده و در کوتاهترین زمان در محل حاضر می شود.

امداد خودرو ایران خودرو در اختیاریه

امداد جان با سالها تجربه و کادری حرفه ای برای حمل خودرو ، باتری به باتری ، تعویض روغن ، پنچرگیری ، سرویس های دوره ای و تعمیرات خودروهای ایران خودرو در محله اختیاریه آماده است. تمامی خدمات گفته شده در صورت تمایل در درب منزل انجام می شود. خدمات ارائه شده برای خودروهای ایران خودرو با تضمین و گارانتی می باشد.

امداد خودرو اختیاریه به ارائه خدمات به خودروهای پژو پارس ، پژو 206 ، رنو تندر پلاس ، رانا پلاس ، پژو 207 ، پژو SLX 405 ، رنو تندر E2 90 ، آریسان 2 ، دنا پلاس ، وانت باردو ، پژو 407 ، سورن توربو و … در کوتاهترین زمان اقدام می نماید.

امداد خودرو سایپا در اختیاریه

از خودروهای پرتردد در این محله می توان به خودروهای سایپا اشاره نمود. برای خدمات دهی به انواع مدل های خودروهای کوییک ، آریا ، شاهین ، پراید ، تیبا ، ساینا ، پادرا ، پراید وانت ، زامیاد 24 ، برلیانس و … در محله اختیاریه تدارک دیده شده است.

لذا هر گونه لوازم یدکی های خودروهای گفته شده در اختیار ما می باشد. تکنسین های مخصوص هر یک از خودروهای ذکر شده به منظور ارائه خدمات به این خودروها در محل حاضر می شوند تا به صورت تخصصی به عیب یابی و تعمیرات خودروهای سایپا بپردازند. هیچ مشکلی برای خودروهای سایپا در محله اختیاریه بوجود نخواهد آمد که نیروهای ما نتوانند به حل آنها اقدام نمایند. زیرا امداد خودرو اختیاریه ، یکی از تخصصی ترین و مجرب ترین امداد خودروهای تهران است.

تعویض روغن در محله اختیاریه

یکی از اصلی ترین نیازهای هر خودرویی ، تعویض روغن است. امداد جان با کمترین قیمت در سریعترین زمان به تعویض روغن خودرو اقدام می کند. برای این کار از مرغوب ترین روغن خودروها استفاده می شود که مناسب نوع خودروی شما باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره امداد خودرو در شرق تهران با ما همراه باشید.

برای بهره مندی از چنین خدماتی تنها کافیست که با امداد جان تماس حاصل کنید. سنسورهای روغن خودرو سرویس شده و هرگونه اشکالات موجود در این بخش ها برطرف خواهند شد. ما به صورت 24 ساعته به پشتیبانی از خدمات ارائه شده از سوی خود می پردازیم.

تعمیرات جلوبندی خودرو در اختیاریه

یکی از خدمات امداد خودرو اختیاریه ، تعمیرات جلوبندی خودرو است. جلوبندی خودرو متشکل از فنرها ، کمک فنرها ، بوش ، سیبک و … می باشد که هر یک نقش مهمی در استحکام خودرو دارند. هنگامی که شاسی خودرو در معرض ضربه قرار می گیرد ، شاسی از وضعیت اصلی خود تغییر می کند و در این حالت باید به تعمیرات آن اقدام نمود.

اگر سگ دست خودروی شما معیوب شده باشد ، خودرو در حین حرکت به یک طرف منحرف می شود. اگر خودروی شما در زمان عبور از ناهمواری های جاده صدا می دهد ، به معنای خرابی سیستم تعلیق آن می باشد. علاوه بر موارد گفته شده ، به عیب یابی و تعمیرات سایر اجزای جلوبندی خودرو اقدام می شود. امداد جان ، برترین تکنسین ها برای تعمیرات جلوبندی خودرو را در اختیار دارد که تجربه بالایی در این زمینه دارند.

امداد باتری اختیاریه

خرابی باتری به شکل های مختلفی نشان داده می شود. اگر باتری خوابیده باشد ، ماشین استارت نخورده و روشن نمی شود. در چنین شرایطی تنها باید با باتری به باتری نمودن موجب فعال شدن باتری و روشن شدن سریع خودرو شد. امدادگران امداد خودرو اختیاریه ، با دقت و سرعت عمل بالایی به باتری به باتری خودرو اقدام نموده تا مشکل شما سریعاً رفع شود.

چنانچه باتری خودرو معیوب شده باشد ، با برترین باتری ها به تعویض باتری اقدام می شود. نرخ باتری جدید بر اساس نرخ های روز بازار محاسبه شده و هرگز وجه بیشتری از مشتریان اخذ نمی شود. پیش از تعویض باتری با استفاده از دستگاه به تست باتری معیوب اقدام شده تا پس از اطمینان از خرابی آن به نصب باتری جدید اقدام شود.

حمل خودرو اختیاریه

 

 

امداد خودرو اختیاریه

 

امداد خودرو اختیاریه با یدک کش های مناسب به حمل انواع خودروها اقدام می کند. حمل خودرو در شرایط ایمن ، یکی از مزایای خدمات امداد جان می باشد. امداد جان به صورت شبانه روزی به حمل خودرو از محله اختیاریه به نقاط مختلف اقدام می نماید.

امداد جان حتی آمادگی داشته که حمل خودروهایی مانند کامیونت ، مینی بوس ، لیفتراگ ، ون ، اتوبوس و … را به بهترین شکل انجام دهد. بسیاری از امداد خودروها از حمل خودروهای نیمه سنگین و سنگین عاجز هستند. اما مجموعه امداد جان ، تخصص و امکانات این کار را دارا بوده و به راحتی خودروهای غول آسا را حمل می کند.

پنچرگیری سیار ، از خدمات امداد خودرو اختیاریه

 

 

اصلاح چرخ ها ، تعویض چرخ ها ، پنچرگیری چرخ ها ، تنظیم باد لاستیک ها ، بالانس چرخ ها و … از خدمات موردنیاز ماشین است. اگر در هر نقطه ای از محله اختیاریه به خدمات ذکر شده نیازمند بودید ، با امداد جان تماس حاصل کنید. تمامی خدمات موردنیاز لاستیک ها و چرخ ها از سوی امدادگران ما با دقت و سرعت عمل بالا ارائه شده تا در حین حرکت خودرو ، چرخ ها در شرایط استاندارد و بهینه قرار داشته باشند.

امداد قفل و سوئیچ در اختیاریه

شاید در موقعیتی با مشکلاتی نظیر مفقودی سوئیچ مواجه شوید که رفع مشکل برای شما غیرممکن به نظر بیاید. اما با وجود امداد جان ، هیچ چیز غیرممکن نیست. امداد خودرو اختیاریه در سریعترین زمان به ارائه خدمات مرتبط در این زمینه شامل تعویض مغزی درب ، برطرف کردن نواقص برقی سوئیچ ، ساخت سوئیچ ، رفع اشکالات موجود در فرستنده و گیرنده ، تعریف کد سوئیچ ، تعویض کلی سوئیچ و … اقدام می نماید تا هر گونه مشکل بوجود آمده برای مشتریان در این زمینه به طور کلی برطرف شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالا بروید
همین حالا تماس فوری بگیرید