امداد خودرو اصفهان با امداد جان

امداد خودرو امداد جان به عنوان یک مجموعه امدادی بزرگ با دارا بودن شبکه ای بسیار گسترده در سطح کشور، حالا در مرکز امداد خودرو اصفهان آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است. ما مجهز به انواع خودروهای ویژه حمل هستیم که میتوانند در مواقع لازم، بهترین خدمات از جمله حمل ایمن خودرو به نمایندگی های مجاز و تعمیرگاه ها را به بهترین شکل ارائه دهند.

پس در صورت بروز هر نوع مشکل برای خودرو خود در اصفهان حتما با امداد خودرو جاده ای امداد جان تماس حاصل نمایید. خدمات ما به صورت 24 ساعته و در 7 روز هفته می باشد و در دسترس شما و انواع خودروهای خارجی و داخلی قرار میگیرد.

خدمات مکانیکی سیار و یدک کشی را در زمانی کوتاه و با قیمت متعارف اتحادیه، با ضمانت معتبر در اختیارتان قرار میدهیم. ما در مجموعه امداد جان توانسته ایم تا با چندین سال تجربه امدادرسانی رضایت مشتریان خود را جلب نماییم و بازهم برای بهبود خدمات خود از هیچ کوششی فروگذار نیستیم. همچنین اپراتورهای ما در هر ساعت از شبانه روز آماده پاسخ گویی به شما عزیزان می باشند و راهنمایی های لازم را در دسترستان قرار میدهند. با هدف افزایش آرامش در سفر، امداد خودرو اصفهان امداد جان با کادری مجرب در خدمت شما عزیزان خواهد بود.

 

خدمات جامع امداد خودرو امداد جان

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که چگونه میتوان در هر حال و هر جایی که بودیم، خدمات امدادی را نه تنها با کیفیت و نهتنها با قیمت معقولانه بلکه کاملا منطبق با خودروی خودمان در اختیار داشته باشیم؟ با امداد جان این موارد دیگر مطرح نیستند. چرا که ما هم با بهترین کادر فنی و هم سختگیرانه ترین موارد استانداردی آماده خدمت رسانی به شما رانندگان عزیز در اصفهان هستیم. برخی از خدمات ما که در محل در اختیار شما قرار می گیرند:

  • نصب آپشن های خودرو
  • سرویس های دوره ای
  • دیاگ تخصصی در محل
  • مکانیکی در محل
  • بررسی چرخش تایر
  • تعویض شمع و وایر
  • تعریف سوییچ و سوییچ یدک
  • بررسی سطح مایعات خودرو
  • عیب یابی موتور
  • تعمیرات گیربکس اتوماتیک
  • صافکاری و نقاشی
  • بررسی و تعمیر جلوبندی
  • تعمیرات برق تخصصی
  • تعویض لنت و ترمز
  • تعمیرات تخصصی
  • تنظیم ارتفاع و تعمیر اکسل
  • کارشناسی رنگ و بدنه قبل از خرید
  • جایگزینی فیلتر روغن
  • امداد باتری در محل
  • عیب یابی چراغ های داشبورد
  • پنچرگیری و تعویض لاستیک سیار
  • سوخت رسانی در محل
  • اگزوز سازی و سپر سازی
  • بررسی نقشه سیم کشی
  • خدمات کولر، شارژ گاز
  • تعویض صفحه کلاچ
  • سیستم تعلیق خودرو
  • تعویض سنسور دما
  • تعویض لنت ترمز
  • تعمیرات ECU

خدمات جامع امداد خودرو امداد جان

ارایه تمامی این خدمات امداد جاده ای با قیمت مناسب و ارائه ضمانت انجام می پذیرد. همچنین تعرفه آنها نیز متناسب با نرخ اتحادیه و قیمتی عادلانه و منطقی ارائه میشود.

 

مجوزهای امداد خودرو اصفهان امداد جان

ما در مجموعه امداد جان از همان ابتدا فعالیت خود را با دریافت مجوز رسمی خدمات امدادی شروع کرده و مطابق با دستورالعمل‌ها و بخشنامه های ارائه شده توسط انجمن صنفی شرکت های امداد خودرویی کشور و تعاونی امداد خودروی کشور فعالیت می کنیم. مهمترین ترین هدف و استراتژی ما نیز ساماندهی و بهبود هر چه بهتر خدمات به شما مشتریان است.

همه ی خدمات ارائه شده نیز توسط مجموعه امداد جان دارای ضمانت نامه معتبر هستند و شما عزیزان میتوانید در صورت وجود مشکل از طریق راه های قانونی اقدام به دریافت خسارت نمایید. دیگر با سپردن خودروهای خود به امدادگران و مجموعه های امداد غیرمعتبر، زمان، سرمایه و آرامش خود را به خطر نیاندازید و از خدماتی مطمئن و بدون دردسر با امداد خودرو اصفهان امداد جان برخوردار شوید.

 

خدمات امداد خودرو اصفهان امداد جان

به عنوان یکی از مجهزترین و کاربلدترین مراکز امدادی در اصفهان، این اطمینان را به شما میدهیم که در کمتر از ۲۰ دقیقه، خدمات زیر را برای خودروهای شما با کادر متخصص و کاملا مسلط به اصول فنی خودرو به دست تان می رسانیم. با تماس با ما از خدمات زیر بهره مند شوید:

  • تعویض صفحه کلاچ در محل با امداد جان

آسیب دیدن صفحه کلاچ میتواند در حرکت خودرو اختلالی خاص ایجاد کند. مختل شدن عملکرد این بخش با علائمی چون عدم ارتباط مناسب بین دور موتور و سرعت، پرش پا و صدای دنده در هنگام عوض کردن، خاموش نشدن خودرو در زمان قرارگیری بر روی دنده دو، پدال کلاچ سفت و خشک و جا نرفتن درست دنده همراه خواهد بود.

به طور کلی در خودروهای با دنده دستی، پدال کلاچ به صفحه کلاچ متصل بوده و نیروی موتور را از خود به صفحه و بخش‌های دیگر انتقال می‌دهد. بر همین اساس به علت مداوم، پس از مدتی نیاز به تعویض پیدا می‌کند و با این علائم نشان میدهد که لازم است تا تعویض گردد.

در این زمان بسیاری از افراد به جای تعویض صفحه کلاچ، به دلیل هزینه ی بالا، ترجیح میدهند تا از روش های کم هزینه تری چون عوض کردن لنت ها استفاده کنند که اصلا راهکار مناسبی نیست. این کار کاملا موقتی است و در نهایت نیز مشکلات پیش آمده را رفع نمیکند و در کنار آن هزینه بیشتری را نیز میطلبد. در صورتی که با چنین علائمی برخورد کردید، با امداد خودرو اصفهان امداد جان تماس بگیرید تا برایتان در زمانی کوتاه این بخش را عیب یابی و تعمیر کنیم.

  • تعویض سنسور دما در محل اصفهان

سنسور دما آب از آن دسته بخش های مهم در رادیاتور است که به دلیل وظیفه مهم خود اهمیت بالایی دارد. این سنسور در مسیر مایع خنک کننده آب رادیاتور موتور قرار میگیرد و وظیفه کنترل دمای آب در هر لحظه را برعهده دارد. پس در صورتی که به مشکل بخورد، فعالیت رادیاتور نیز مختل خواهد شد و موتور نیز در عملکرد خود به مشکل خواهد خورد. این مشکل مخصوصاً در فصل تابستان که هوا هم بسیار گرم است، می‌تواند آسیب های بیشتری را ایجاد کند.

در صورتی که با اتفاقاتی نظیر روشن شدن چراغ چک و داغ کردن خودرو، دود کردن خودرو در زمان خنک شدن موتور، افت شتاب، دیر روشن شدن فن، لرزش موتور، افزایش مصرف سوخت، بد روشن شدن خودرو در هوای سرد و یکسره کار کردن فن رادیات مواجه شدید، کافیست تا با ما تماس بگیرید.

امدادگران همیشه آماده امداد خودرو اصفهان امداد جان بعد از عیب یابی در صورتی که متوجه شوند، این سنسور دچار مشکل شده، ابتدا مسیر سیم کشی و موارد احتیاطی را با کمک دستگاه دیاگ بررسی میکنند و تعویض قطعه مورد نظر را با دقت کافی از بهترین برندها برایتان به انجام می‌رسانند.

  • تعویض فیلتر سوخت و روغن سیار

فیلتر بنزین در سر راه مسیر ورودی این بنزین به موتور قرار می گیرد و منجر به پاکسازی بنزین از وجود رسوبات و آلاینده ها می شود. این فیلتر بهتر است تا در هر ۱۰۰۰۰ کیلومتر تعویض شود؛ چراکه باک بنزین خودرو از متریال فلزی تشکیل شده و اغلب به عنوان محلی برای نگهداری رسوب ذرات معلق در بنزین به شمار میرود. تمامی ذرات رسوبی تشکیل شده در باک بنزین با تکان های خودرو در زمان حرکت در بنزین شناور می شوند و به سوی موتور خودرو حرکت می کنند. در چنین زمانی یک فیلتر بنزین سالم از اهمیت زیادی برخوردار است.

تعویض فیلتر سوخت و روغن سیار

روغن موتور در اصل سبب روانکاری اجزای موتور شده و از آسیبهایی که ممکن است در اثر اصطکاک به آن وارد شود، جلوگیری میکند. همچنین ذرات و رسوبات موجود در موتور را جذب میکند. همان میزان که تعویض این روغن در فواصل زمانی معین از اهمیت برخوردار است، استفاده از فیلتر روغن جدید و باکیفیت و تعویض به موقع آن نیز مهم میباشد. بهتر است تا هر ۵۰۰۰ کیلومتر کارکرد خودرو نسبت به تعویض این قطعه نیز اقدام نمایید. برای تعویض این بخش ها از باکیفیت ترین متریال با امداد خودرو اصفهان امداد جان تماس بگیرید.

  • سرویس و عیب یابی گیربکس اصفهان

عیب یابی، ارزیابی کارکرد و سرویس دوره ای گیربکس خودرو خود را به تیم امداد جان مجموعه امداد خودرو اصفهان بسپارید؛ چرا که ما آنها را برایتان در زمانی کوتاه برطرف میکنیم. اگر فکر میکنید که گیربکس خودرویتان با مشکل مواجه شده و با نشانه های چون لرزش دنده، استشمام بوی سوختگی، روشن شدن چراغ چک خودرو و یا شل شدگی دنده خودرو مواجه شدید، با یک تماس کوتاه با امداد جان، این مشکلات را به راحتی رفع نمایید.

ما در امداد جان با تجهیزات کامل و جامع در محل درخواست شما، به بررسی سطح کیفی روغن و صافی (فیلتر) گیربکس و تعویض روغن آن با دستگاه، عیب یابی مدارات ساعتی گیربکس، چک کردن سیستم چهارچرخ خودرو (۴wd)، آسیب دیدگی شیر برقی (سلونوئید)، بررسی افت فشار روغن توربین، بررسی و … میپردازیم.

نکته مهم: لازم نیست تا منتظر بمانید تا همه‌ ی علائم گفته شده در بالا باهم بروز کنند، در صورت مشاهده حتی تنها یکی از این نشانه ها برای عیب یابی و رفع آن سریعا وارد عمل شوید.

  • یدک کش امداد خودرو اصفهان

ما در امداد خودرو اصفهان امداد جان این اطمینان را به شما می‌دهیم که خدماتی که به شما ارائه می‌شوند، همگی با بهترین قیمت و کیفیت هستند. این قیمت ها طبق استاندارد و نظارت اتحادیه تعیین شده اند و هیچ مبلغ اضافه ای بیشتر از تعرفه ها از شما عزیزان گرفته نمیشود.

یدک کش امداد خودرو اصفهان

در صورتی که خودروی شما خراب شود، سرویس تعمیر خودرو امداد جان با تعمیرکاران مجرب در محل حضور یافته و اقدام به تعمیر خودرو شما میکنند اما اگر خودرو نیاز به تعمیرات اساسی و تعمیرگاهی داشته باشد، با استفاده از یدک کش با کیفیت و استاندارد بالا منتقل میشود.

ما به عنوان یکی از شرکت های امداد رسانی معتبر در تهران، اولویت کاری خود را ارائه خدمت با کیفیت بالا عنوان کرده ایم. همچنین پشتیبانی امداد جان به صورت شبانه روزی آماده پیگیری مشکلات شما و حل آنها است. اگر در جاده مشکلی برای خودرویتان پیش آمد، کافیست تا با ما تماس بگیرید.

با استفاده از به روزترین تجهیزات یدک کشی و خودروبر و جرثقیل خودروی شما را به مراکز بیمه، تعمیرگاه ها و هر جایی که بخواهید، بدون کوچکترین آسیبی منتقل میکنیم. همچنین خودوری شما در طی مسیر بیمه می‌شود تا حتی در صورت بروز اتفاقات ناگهانی به راحتی قابل رفع مشکل باشد.

با تجهیزات یدک‌کشی امداد جان بیشتر آشنا شوید!

  • تعویض روغن سیار اصفهان با بهترین کیفیت

اگر از آخرین باری که روغن خودرویتان را تعویض کرده اید، زمان زیادی میگذرد، باید سریعا برای این کار اقدام کنید؛ چون که کمبود روغن و سخت کار کردن قطعات موتور و ترمز و گیربکس میتوانند باعث شوند تا خسارت زیادی دیده و خودروی شما دیگر برایتان عملکرد سابق را نداشته و از کار بیافتد.

به نظرتان بهترین زمان برای تعویض روغن های خودرو چه هنگامیست؟ شما خود هر چند وقت یکبار برای تعویض آنها اقدام میکنید؟ آیا می‌دانستید که کیفیت و مقدار روغن های خودرو تاثیر بسیار زیادی در مصرف سوخت دارد و می‌تواند هزینه زیادی را برای شما به دنبال داشته باشد؟

طول عمر خودرو و روان کار کردن آن به کیفیت و زمان تعویض روغن وابسته است و در صورت عدم رعایت این موارد، لازم است تا هزینه زیادی برای تعمیرات آینده پرداخته شود. در صورتی که تجربه و زمان کافی برای کارهایی نظیر تعویض روغن و مایعات ماشین ندارید، با ما در امداد خودرو ایران خودرو تماس بگیرید. ما در امداد جان تعویض روغن های خودروی شما را با بهترین کیفیت و کارایی انجام میدهیم و هر گونه خرابی و مشکل را که به وجود بیاید، ضمانت و گارانتی میکنیم.

  • دیاگ تخصصی در محل اصفهان

بدون اتلاف وقت و هزینه در هر جایی که حضور دارید، از منزل تا محل کار با مکانیک سیار امداد جان تماس بگیرید تا امدادگران ما در محل به ارزیابی و عیب یابی بخش های مختلف خودرو شما بپردازند و در صورت مشاهده مشکل سریعا آن را رفع کنند تا درنهایت مجبور نباشید با مشکلات بزرگتری دست و پنجه نرم کنید.

بسیاری باور دارند که خرید یک خودرو جدید و یا لوکس به این معناست که تا مدتها دیگر نیازی به تعمیر و نگهداری و موارد این چنینی نخواهد بود. اما فراموش نکنید که هر خودرویی پس از گذراندن ۳ سال از تولید و استفاده باید به طور مرتب مورد سرویس قرار گیرد.

مکانیک های متخصص ما در امداد خودرو اصفهان همچنین توانایی عیب یابی و تعمیرات تخصصی موتور، تعمیر انواع گیربکس اتوماتیک، عیب یابی و تعمیر احتراق خام، عیب یابی و دیاگ تخصصی زامیاد، عیب یابی و تعمیر انواع گیربکس های اتومات و دنده ای، تعمیرات ایسیو کیا و عیب یابی ECU، کاهش مصرف سوخت و افزایش بازدهی ماشین، احیاء و بازسازی بلوک سیلندر در هنگام میل لنگ زدن شدید، شست و شوی سوزن انژکتور با دستگاه اتوماتیک و مواد اصلی و…. را نیز دارند. با استفاده از دیاگ تخصصی خودرو خود به طور دوره ای در اصفهان دیگر نگرانی از بابت خرابی ناگهانی خودروهای خود نداشته باشید.

 

چرا امداد خودرو تهران امداد جان

با استفاده از خدمات امداد خودرو اصفهان امداد جان می توانید از مزایای منحصر به فرد و بی نظیری برخوردار شوید به نحوی که بسیاری از امدادخودرو های فعلی در سطح شهر قادر به تامین این نیازها برای شما نیستند:

  • امداد رسانی شبانه روزی و در هفت روز هفته
  • مشتری مداری و جلب رضایت مشتری در زمان امداد رسانی
  • امداد رسانی سریع توسط سیستم GPS
  • تحت پوشش قرار دادن تمامی نقاط تهران
  • تعرفه های مناسب و منصفانه امدادی
  • ارائه ضمانت نامه خدمات
  • امداد گران متخصص و متعهد
  • مشاور رایگان آنلاین
  • ایمنی بالا در حمل خودرو مطابق با استانداردهای موجود
  • گارانتی یکماهه خدمات امدادی
  • پشتیبانی خدمات مشتریان
  • استفاده از بروزترین سیستم های امدادی جهت امداد رسانی
  • امکان رزرو خدمت و انجام خدمت در زمان دلخواه
  •  بیشترین تعداد اکیپهای امدادی در کشور
  • بهترین کیفیت امداد رسانی
  • نحوه استفاده از خدمات امداد خودرو اصفهان امداد جان

برای استفاده از خدمات تعمیر در محل امداد جان کافیست تا با ما در امداد خودرو تهران امداد جان تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید. همچنین شما میتوانید از طریق سایت و به صورت آنلاین نیز درخواست خود را ثبت کرده و منتظر بمانید تا در زمانی بسیار کوتاه یکی از متخصصان و اکیپ های امدادی ما در کنار شما حاضر شود.

تعمیرگاه سیار خودروی خود را به صورت ۲۴ ساعته در هر بخشی از اصفهان در اختیار داشته باشید. متخصصان امداد جان پس از عیب یابی خودرو و برآورد هزینه تعمیر، با استفاده از قطعات اصلی دارای گارانتی تعمیر خودروهای شما را اجرا خواهند کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالا بروید
همین حالا تماس فوری بگیرید