یدک کش امداد جان

گروه یدک کش امداد جان یکی از مدرن ترین تیم های یدک کشی در تهران و کشور است که آمادگی آن را دارد تا انواع خدمات یدک کشی و خودروبری را برای انواع خودروهای داخلی و خارجی سبک و سنگین انجام دهد. این نکته واضح است که هر راننده‌ای با هر نوع مهارت رانندگی حداقل یکبار از خدمات یدک کش ها استفاده می‌کند، به همین دلیل بهتر است تا این تجربه ایمن و استاندارد باشد، تا کمترین آسیب مشکل به خودرو وارد گردد.

یدک کش امداد جان

تیم یدک کش امداد جان با برخورداری از به روزترین ماشین آلات و خبره‌ترین پرسنل آماده حمل و نقل و انتقال خودرو های شما عزیزان در هر بخشی از تهران و کرج می‌باشد. یدک ‌کش امداد جان یکی از شرکت‌ها و موسسات معتبر تهران است که حتی در دورترین نقاط استان نیز آماده کمک به شما عزیز می باشد و می‌تواند در کمترین زمان برای کمک حاضر شود.

اگر شما هم از آن دسته رانندگانی هستید که تا به حال در حین سفرهای درون شهری و برون شهری با مشکلات و خرابی اتومبیل خود مواجه شده اید و به دنبال آن هستید که بدانید از کدام مجموعه برای امداد رسانی به خودروی خود استفاده کنید، کافیست تا با ما در امداد جان تماس بگیرید. گروه تخصصی یدک کش امداد جان در کوتاه‌ترین زمان ممکن آماده ارائه خدمات به شما رانندگان عزیز در سرتاسر استان می‌باشد.

خدمات یدک‌ کش امداد جان

با افتخار می توانیم بگوییم که امداد خودرو امداد جان یکی از بهترین شرکت‌ها در حوزه خدمات فنی و همراه خودروها در تهران به شمار می‌رود. ما در این مجموعه با جذب افراد ماهر و متخصص در زمینه جابجایی خودرو در زمان انتقال آن‌ها، سلامت خودرو شما را تضمین می کنیم و این اطمینان را به شما می دهیم که به صورت کاملا استاندارد و بدون هیچگونه آسیبی خودرویتان را به محل مورد نظر انتقال دهید. خدمات یدک کشی و خودروبر امداد جان به شرح زیر است:

  • مشاوره رایگان با تماس تلفنی
  • حمل خودرو با خودروبر یا یدک کش
  • اعزام مکانیک سیار در محل
  • دستگاه دیاگ در محل
  • اعزام جرثقیل در صورت نیاز
  • آماده سازی یا خارج کردن خودرو از چاله یا جداول
  • حمل خودرو با خودرو سوار یا کفی
  • ارائه خدمات مشاوره فنی به‌ صورت تلفنی پیش از یدک کشیدن
  • پشتیبانی همه‌جانبه و همه روزه‌ی امدادگران
  • حمل خودروهای تصادفی
  • حمل خودروهای کلاسیک و قدیمی
  • حمل خودروهای لوکس و صفر کیلومتر

پیش از ارائه هرگونه خدمات امدادی، مشاوران و متخصصان امداد جان به صورت تلفنی و یا آنلاین مشاوره های لازم را در اختیار شما قرار می دهند و با توجه به نوع خودرو و مشکلی پیش آمده، مناسب ترین نوع یدک‌کش را ارسال می کنند. در صورت نیاز جرثقیل نیز برای کمک اعزام می شود. تمامی این خدمات به صورت مرحله به مرحله و تحت نظارت مستقیم مدیران مجموعه امداد جان با هدف کسب رضایت صددرصدی شما عزیزان انجام می گیرد.

 

قیمت و هزینه یدک کشی خودرو

قیمت یدک کش کردن خودروها با توجه به عوامل مختلفی ممکن است متفاوت باشد و از آنجا که در انتقال و یدکی خودرو های خارجی و داخلی از تجهیزات متفاوتی استفاده می شود، قیمت این خدمت نیز برای هر یک از آن‌ها متفاوت خواهد بود. از مهم‌ترین عواملی که می‌تواند بر قیمت حمل و یدک‌کشی اثر گذار باشد، می‌توان به مسافت و همچنین نوع خودرو شما اشاره کرد.

در مسافت های طولانی امکان دارد که قیمت یدک کشی خودرو بیشتر محاسبه شود. در کنار این عامل با توجه به مدل خودرو همچون خودروهای سواری و شاسی بلند و یا باربری، قیمت این خدمت نیز تغییر خواهد کرد.

شما می‌توانید برای اطلاع از هزینه‌های حمل و یدک‌کشی خودرو در امداد جان برای انواع خودروهای داخلی، خودروهای استیشن، خودروهای هاچ‌بک، خودروهای وانت‌ بار، خودروهای مینی اس یو وی و کامپکت اس یو وی، خودروهای سدان یا سالون کوپه، خودروهای کراس اوور و شاسی‌ بلند، خودروهای اسپرت، خودروهای کامپکت، خودروهایی با سایز متوسط و … با ما در امداد جان تماس حاصل نمایید و از جزئیات حمل خودروی خود مطلع گردید.

 

مناطق تحت پوشش یدک‌کش امداد جان

گروه امداد خودرو یدک کش امداد شما برخورداری از انواع نیرو های سیار در بخش‌های مختلف تهران و کرج است و خدمات مورد نیاز شما عزیزان را در اختیارتان قرار دهد. از این رو در هر بخش از تهران و کرج و مناطق مختلف آن‌ها که بودید کافیست با یک تماس گروه یدک‌کش امداد جان را خبر کنید.

متخصصان و امدادگران ما در بخش های مختلف شهر از جمله محله‌های الهیه، تجریش، ولنجک، فرشته، شهرک غرب، طرشت، ونک، پاسداران، تهرانپارس، حصارک، نارمک، انقلاب، افسریه و بخش های مختلف کرج مستقر هستند. پس از تماس شما با استفاده از سیستم جی پی اس شناسایی شده و نزدیکترین آن‌ها به سوی شما ارسال می‌شود. از این رو در زمانی کوتاه، خدمت مورد نظر تان را دریافت خواهید کرد و دیگر با مسائلی همچون اتلاف وقت مواجه نخواهید شد.

 

نحوه دریافت خدمات یدک‌کشی از امداد جان

کاملترین و تخصصی ترین خدمات امدادی و حمل خودرو را همین حالا در کلانشهر تهران از امداد جان دریافت کنید. گروه یدک کش امداد جان با برخورداری از سابقه کافی در زمینه ارائه خدمات فنی و حمل خودرو موفق شده تا انواع ایرادات فنی ممکن را برای انواع خودروها پیش بینی کند و برای حل آن‌ها اقدامات لازم را انجام دهد.

ما در امداد خودرو امداد جان با جذب متخصصان ماهر و حرفه ای، تیمی توانمند و باتجربه ایجاد کرده‌ایم که می‌توانید خدمات یدک‌کشی و حمل خودرو را به ترتیب زیر در اختیار داشته باشید:

  • تماس با واحد پشتیبانی و ارائه درخواست امدادی
  • دریافت خدمات مشاوره فنی تلفنی و آنلاین
  • حضور امدادگران در محل
  • یدک کش کردن خودرو
  • هماهنگی در جهت انتقال خودرو به تعمیرگاه‌های مجاز
  • دریافت فایل تعرفه هزینه ایاب و ذهاب و حمل امداد خودرو
  • دریافت ضمانت نامه خدمات به مشتریان و تضمین بازگشت وجه
  • نظرسنجی و امتیازدهی در سیستم بازرسی، انتقادات و شکایات

 

یدک‌کش چه کاری انجام می‌دهد؟

یدک کش ها از آن دسته ماشین آلات و تجهیزات مهم امدادی هستند که با هدف حمل و جابجایی خودروها مورد استفاده قرار می گیرند. ممکن است که خودرو در زمان حرکت و یا پیش از شروع به حرکت دچار نقص فنی شود و یا در اثر حادثه یا تصادف قادر به ادامه حرکت نباشد. در این زمان تنها راه جابجایی خودرو استفاده از یدک کش است که می توان با آن به صورت ایمن و کنترل شده خودروی معیوب را جابجا کرد و به تعمیرگاه‌های معتبر فرستاد تا عیب یابی شده و مشکل رفع گردد.

یدک کش چه کاری انجام می‌دهد؟

با این وجود تمامی خودروها را نمی توان تنها با یک نوع یدک کش انتقال داد و با توجه به نوع و مدل هر خودرو باید از یک یدک‌کش مخصوص استفاده شود.

به طور کلی یک یدک کش باید حداقل دو تن وزن باشد تا قابلیت آن را داشته باشد که بتواند خودروها را جابجا کند. همچنین برای حمل و نقل خودروها در مسافت‌های کم و حداکثر تا ۱۰ کیلومتر می‌توان از نیسان یدک کش استفاده کرد. در صورتی که برای جابجایی خودروها در مسافت های بیشتر از این مقدار بهترین راه استفاده از کفی خودروبر است. در ادامه با انواع یدک کش ها و کاربردهای مختلف آنها آشنا می‌شویم.

 

انواع یدک کش به‌کار برده در امداد جان

همان طور که گفته شد، برای انواع خودروها باید از یدک کش مخصوص استفاده شود. از پرکاربردترین انواع یدک کش‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نیسان دکل دار

نیسان دکل نیز یکی دیگر از انواع یدکش ها است که در بخش پشتی خود از یک دکل برخوردار می باشد و جنس آن از آهن می‌باشد. همچنین قطعه دیگری نیز به انتهای نیسان نصب شده و به سپر بخش جلوی اتومبیل متصل است که با استفاده از زنجیر اتومبیل به سمت بالا کشیده می شود. هنگامی که آسیب واردشده به خودرو جدی باشد به طوری که نتوان از قسمت جلویی و سپر آن را بکسل کرد به‌جای خودروبر از این نوع یدک‌کش می‌توان استفاده کرد.

انواع کامیونت، خاور ایسوزو و کاویان را می‌توان با استفاده از نیسان دکل یدک کش حمل کرد. این دستگاه پرقدرت و ایمن است و توانایی درآوردن خودرو از جوی آب و پارکینگ، جابجایی گاوصندوق و دستگاه های صنعتی را دارد. یدک‌کش امداد جان با تجهیز به بهترین نیسان های دکل دار حمل خودرو در مناطق 22 گانه تهران به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات امداد خودرو به شما عزیزان است.

  • یدک کش بلند کننده چرخ

پرکاربرد ترین و مهم ترین نوع یدک کش را می‌توانیم یدک کش‌های بلند کننده چرخ عنوان کنیم که از یک نوع اهرم برخوردار هستند. این اهرم در زیر چرخ های ماشین مورد حمل قرار می‌گیرد و آن را از چرخ‌های جلو بلند و حمل می‌کند.

  • یدک کش زنجیری

در بین انواع روش‌های یدک‌کشی خودرو یکی از ساده ترین و ارزان ترین آن ها را می توان حمل خودرو باید یدک‌کش زنجیری عنوان کرد. در این روش بخش جلویی خودرو یعنی سپر توسط زنجیر یا قلاب بکسل می شود، به نحوی که در دو چرخ معلق از بالا حمل می گردد. این روش با اینکه بسیار ساده و ارزان است اما می‌تواند به خودرو آسیب رسانده و مشکل زا باشد. همچنین در این روش راننده باید در خودرو خود باقی بماند و در حین فرآیند جابجایی با ترمز گرفتن هدایت خودرو را در دست داشته باشد.

  • یدک کش های کامیونی

اگر به دنبال ایمن ترین و مطمئن ترین روش انتقال و حمل خودرو می گردید، یدک‌کش‌های کامیونی انتخاب شما هستند. با استفاده از این نوع یدک‌کش شما می توانید به راحتی خودروهای تصادفی و یا حتی خودروهای لوکس خود را انتقال دهید. ساختار این نوع یدک‌کش به نحوی است که از یک بخش جداکننده تشکیل شده و این بخش سطح بالاتری نسبت به خودرو دارد. بازو های هیدرولیکی این یدک کش در زیر چهار چرخ خودروی مورد حمل قرار می‌گیرند و آن را از زمین جدا و منتقل می‌کنند.

  • نیسان چرخگیر

یکی دیگر از انواع یدک کش ها را می‌توان نیسان چرخگیر معرفی کرد که از دو بازوی کشنده برخوردار است و به چرخ‌های خودرو متصل می گردد. به این ترتیب می تواند بدون آسیب رساندن به دیگر اجزای خودرو همچون جلوبندی و سپر، عملیات انتقال را به راحتی انجام دهد. این دستگاه به عنوان یکی از بهترین و کم آسیب ترین گزینه ها برای همه خودروها در مسافت‌های کوتاه به شمار میرود و امکانات خودروبر در آن بسیار پایین می باشد. حمل خودرو با این دستگاه کمترین میزان نارضایتی و آسیب به خودرو را برای رانندگان به همراه می‌آورد.

 

مزایای استفاده از یدک‌کش امداد جان

گروه یدک کش امداد جان از تخصص و تجربه بالایی در زمینه یدک کشی انواع خودروهای داخلی و خارجی برخوردار است و همچنین تمامی امکانات لازم برای ارائه خدمات به طور مستقل و استاندارد و ایمن را در اختیار دارد. ما تمامی خدمات امدادی از جمله یدک کشی و تعمیر و نگهداری خودروها را با استفاده از تجهیزات به‌روز برای تعمیر یا سرویس دهی مناسب و به موقع وسیله نقلیه شما ارائه می‌دهیم.

از جمله مهم‌ترین ویژگی های یدک‌کش امداد جان را می‌توان موارد زیر عنوان کرد:

  • عدم آسیب رساندن به خودرو در زمان حمل
  • کاهش استرس در حمل و نقل خودرو
  • ضمانت و گارانتی خدمات
  • کادر تخصصی و تکنسین های مجاز
  • خدمت رسانی ۲۴ ساعته
  • قیمت عادلانه و شفاف
  • مناسب برای حمل خودروی های لوکس و مدل بالا
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته توسط تیم پشتیبانی
  • سرعت عمل بالا و صرفه ‌جویی در زمان رانندگان
  • بالاترین کیفیت خدمات
  • یدک‌کش کردن توسط ماشین آلات مجهز و مدرن

در صورتی که احساس می‌کنید یکی از بخش‌های خودروی شما نیاز به بررسی دارد، کافیست تا با بخش پشتیبانی فنی امداد خودرو امداد جان در تماس باشید و به سرعت از خدمات امدادی در محل موردنظر خود برخوردار شوید.

 

امدادگران و کادر فنی یدک‌کش امداد جان

نحوه یدک کشی خودرو و تجربه و مهارت راننده یدک کش از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و نقش بسزایی در حمل ایمن و استاندارد خودرو ایفا می کند. از این رو در زمان حمل خودرو با یدک کش یا خودروبر باید متصدی یدک‌کش نهایت دقت و توجه خود را به کار گیرد تا هیچ مشکلی و آسیبی برای خودرو مورد حمل به وجود نیاید. امدادگران و کادر فنی یدک کش امداد جان با تجربه و مهارت بالای خود آماده هستند تا بدون بروز هیچگونه مشکلی خودروهای شما را به مقصد مورد نظرتان منتقل نمایند.

 

نحوه ارتباط با یدک کش امداد جان

دوستان عزیزی که در استان تهران و کرج زندگی می کنید از حالا می توانید به راحتی خدمات ویژه یدک کشی و حمل خودرو را با خیال راحت به تیم یدکش امداد جان بسپارید. برای ارتباط با ما در مرکز امداد خودرو امداد جان کافیست با ما تماس بگیرید. شما می‌توانید به صورت شبانه روزی و در هر روز از هفته از خدمات با کیفیت و معتبر امداد جان برخوردار شوید.

نحوه ارتباط با یدک کش امداد جان

یدک کش های ما به صورت شبانه روزی آماده خدمت در کل استان هستند و با توجه به استقرار در بخش‌های مختلف می‌توانند در کمتر از ۲۰ دقیقه در کنار شما حاضر شوند. از این رو در صورت تصادف و یا آسیب دیدگی خودرو خود تنها یک تماس برای برخورداری از خدمات استاندارد باکیفیت امداد جان فاصله دارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالا بروید
همین حالا تماس فوری بگیرید