قیمت یدک کش خودرو

قیمت یدک کش خودرو بر اساس عوامل گوناگونی محاسبه می شود که به بررسی آنها پرداخته و با یکی از برترین یدک کش های ایران ، آشنا می شویم.

پرسنل مجرب ما در کمترین زمان کنار شما خواهد بود
تعمیرات همراه با گارانتی
همین حالا تماس بگیرید….

اگر امدادخودروها به ارائه خدمات حمل خودرو اقدام نکنند ، قطعاً مشکلات زیادی بوجود می آید. خوشبختانه اغلب امدادخودروها به ارائه خدمات حمل با تجهیزات مختلف اقدام می کنند تا خودروداران به علت حرکت نکردن خودروی خود ، در جاده ها نمانند.

شمار امدادخودروهایی که در این زمینه خدمات دهی می کنند ، بسیار زیاد است. اما تمامی آنها نمی توانند خدمات باکیفیتی را ارائه کنند و تضمین خدمات ارائه شده از سوی خود را کنند. اگر خودروی شما در راه مانده است و نیاز به یدک کش دارد ، باید با امدادخودرویی معتبر و مجرب تماس حاصل کنید. ما ، یکی از این امداد خودروها را به شما مخاطبان گرامی ، معرفی می کنیم :

جدیدترین یدک کش ها برای حمل خودروهای ایرانی و خارجی

قبل از پرداختن به قیمت یدک کش خودرو ، با انواع یدک کش ها آشنا می شویم. یدک کش ها در انواع مختلفی وجود داشته که هر یک از آنها برای حمل خودرو در شرایطی ، مناسب هستند.

  • یدک کش های زنجیری : اتصال خودروی شما به یدک کش توسط زنجیر قطور و مستحکمی انجام می شود تا خودرو به محل موردنظر انتقال پیدا کند. این نوع یدک کش ها مانند سایر یدک کش ها ، خواهان ندارند. زیرا احتمال آسیب رساندن به خودرو ، توسط این یدک کش ها وجود دارد.
  • یدک کش چرخگیر : اساس کار این یدک کش ها بدین صورت است که خودرو از قسمت چرخ های جلو از جا کنده شده و تا مقصد موردنظر حمل می شود. امروزه استفاده از این یدک کش ها بسیار متداول شده است.
  • یدک کش های خودروی کفی بر : قیمت یدک کش خودرو از نوع کفی دار ، اندکی بیشتر از سایر یدک کش ها است. خودروی معیوب و یا تصادفی توسط کفی بر روی سطح یدک کش منتقل می شود. مکان قرارگیری خودرو کاملاً فیکس می شود تا خودرو امنیت زیادی داشته باشد و در حین حمل خودرو دچار مشکل نشود. اگر از آن دسته از افرادی هستید که خودروی خود را عاشقانه دوست داشته و نمی خواهید خط و خراشی بر روی آن در زمان حمل بیفتد و سلامت آن صد درصد تأمین شود ، باید خودروی خود را با یدک کش خودروی کفی بر حمل کنید.

قیمت یدک کش خودرو

 

شماره یدک کش خودرو در تهران

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره شماره امداد خودرو با ما همراه باشید .

برای حمل خودروی خود توسط یدک کش با مناسب ترین قیمت یدک کش خودرو ، با شماره 02148287444 تماس حاصل کنید. امدادجان با در اختیار داشتن شمار بالایی از یدک کش ها ، برای اعزام یدک کش در 24 ساعت شبانه روز آمادگی دارد. کارشناسان ما به صحبت های شما به خوبی گوش نموده و بر اساس شرایط موجود ، برترین نوع یدک کش را برای حمل خودروی شما به محل اعزام می کند. تمامی اقدامات و تصمیمات ، برنامه ریزی شده می باشد.

لذا خودروی شما در زمان جابه جایی از مبداء به مقصد ، متوجه کوچکترین آسیبی نمی شود. خودروی شما را آنگونه در مقصد به شما تحویل می دهیم ، که در مبداء از شما تحویل گرفته ایم. هرگز یک خط و خش چند میلی متری هم بر روی خودروی شما ، ایجاد نخواهد شد.

 

قیمت یدک کش خودرو در شب

امدادجان از جمله امدادخودروهایی است که به صورت 24 ساعته در سراسر ایران ، خدمات دهی می کند. بنابراین هر زمان که خودروی شما به هر دلیلی قادر به حرکت نبود ، می توانید با شماره امدادجان تماس بگیرید. کیفیت خدمات دهی در شب و روز ، تفاوتی با هم ندارد. زیرا همواره از حرفه ای ترین نیروها و برترین یدک کش ها برای حمل خودروهای ایرانی و وارداتی استفاده می کنیم.

نرخ خدمات حمل خودرو در شب ، اندک تفاوتی با نرخ خدمات حمل خودرو در روز دارد. به هر حال حمل خودرو در شب در شرایط کاملاً متفاوتی با روز انجام می شود و طبیعی است که قیمت خدمات دهی در شیفت شب و روز متفاوت باشد.

علل بکسل شدن خودروها

شما عزیزان می توانید در صورتی که به یدک کش خودرو احتیاج دارید به صفحه ی مربوطه مراجعه نمایید.

قیمت یدک کش خودرو با توجه به مسئله ای که خودرو را نیازمند حمل با یدک کش کرده است ، متفاوت است. علل مختلفی سبب شده که خودروداران با یدک کش های سیار تماس حاصل کنند. نقص فنی خودرو ، تصادف کردن خودرو ، منفجر شدن لاستیک ها ، منع شدن قانونی خودرو از تردد و … موجب می شود که خودروداران با امدادخودروها تماس حاصل کنند.

گاهی مالکان خودروهای لوکس و گران قیمت به دلایلی ترجیح می دهند که خودرو را تا مقصد موردنظر خود با یدک کش کفی دار انتقال دهند. خودروهای صفرکیلومتر که هنوز پلاکی ندارند ، حق تردد را نداشته و برای جابه جایی باید توسط یدک کش های کفی بر و یا سایر خودروبرها حمل شوند.

عوامل مؤثر و تأثیرگذار بر قیمت یدک کش خودرو

 

قیمت یدک کش خودرو

 

چندین عامل مهم هستند که در محاسبه قیمت حمل خودرو ، اثرگذار هستند.

  • فاصله یدک کشی : یدک کش باید خودرو را تا چه فاصله ای بکسل کند ؟ مسلماً مسافت های طولانی تر ، هزینه بیشتری دارد. زیرا زمانی که برای جابه جایی خودرو از مبداء به مقصد لازم است ، بیشتر می شود.
  • ابعاد خودرو : حمل خودروهای شاسی بلند ، خودروهای سنگین ، خودروهای سواری و … با نرخ متفاوتی انجام می شود. بنابراین یک راننده کامیون باید بداند که هزینه حمل کامیون وی ، با هزینه حمل ماشین های سواری قطعاً متفاوت خواهد بود.
  • موقعیت خودرو : اگر خودروی شما در موقعیت بدی قرار گرفته باشد ، قیمت یدک کش خودرو برای حمل آن بیشتر خواهد شد. به طور مثال فرض کنید که خودروی شما در مسیر کوهستانی و پرپیچ و خم قرار گرفته است. در این شرایط حتماً امدادگران هزینه بیشتری را برای حمل خودرو از این مکان تا مقصد ، از خودروداران دریافت می کنند.
  • وضعیت خودرو : اگر خودرو تصادف کرده باشد و اتاق آن به شدت آسیب دیده باشد ، در زمان حمل باید احتیاط بیشتری کرد و با سرعت کمتری حرکت کرد. در چنین شرایطی ، زمان بیشتری برای حمل خودرو لازم است که هزینه حمل خودرو را افزایش می دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالا بروید
همین حالا تماس فوری بگیرید