شماره امداد خودرو

شماره امداد خودرو امدادجان را ذخیره داشته باشید تا در صورت نیاز به خدمات امداد خودرویی با آن تماس حاصل کنید.

پرسنل مجرب ما در کمترین زمان کنار شما خواهد بود
تعمیرات همراه با گارانتی
همین حالا تماس بگیرید….

آشنایی با خدمات امداد خودرو

امدادخودرو با هدف رفع نیازهای خودروداران و رفع هرگونه مشکل بوجود آمده برای خودروهای مختلف به ارائه خدمات مختلفی اقدام می نماید :

  • حمل خودرو : با انواع خودروبرها ، یدک کش ها و جرثقیل ها به حمل انواع خودروهای ایرانی و خارجی به مقصد موردنظر شما اقدام می شود.
  • باتری به باتری : در زمانی که باتری خودروی شما خوابیده است و ماشین استارت نمی خورد ، با عملیات باتری به باتری می توان به شارژ باتری اقدام نمود.
  • سرویس و تعمیرات خودرو : برای سرویس و تعمیرات خودرو دیگر نیازی به مراجعه به مکانیکی و تعمیرگاه نیست و می توان با تماس با شماره امداد خودرو ، درخواست اعزام مکانیک سیار نمود. مکانیک سیار هرگونه خدمات تعمیراتی موردنیاز خودروی شما را ارائه می دهد.
  • پنچرگیری سیار : اگر با مشکل پنچری لاستیک ها در شرایطی مواجه شدید که حوصله پنچرگیری و تجهیزات موردنیاز این کار را نداشتید از ما بخواهید تا ظرف چندین دقیقه این کار را برای شما انجام دهیم.
  • امداد قفل و سوئیچ : نیروهای ما دارای توانایی مثال زدنی و تحسین برانگیزی در زمینه رفع مشکلات سیستم امنیتی و قفل انواع خودروها می باشند. مفقودی سوئیچ ، باز نشدن درب ، خرابی دزدگیر و … از مشکلاتی است که به دست توانای آنها رفع می شود.
  • بنزین سیار : آیا به دلیل ماندن در ترافیک با مشکل تمام شدن سوخت مواجه شده اید ؟ آیا حوصله و وقت مراجعه به پمپ بنزین را ندارید ؟ در چنین شرایطی با تماس با شماره امداد خودرو می توانید سوخت گیری خودروی خود را در محل انجام دهید.
  • تعویض روغن : با استفاده از مرغوب ترین روغن ماشین ها به تعویض روغن خودروی شما در محل اقدام می کنیم تا دیگر نیازی به رفتن به تعویض روغنی نداشته باشید.
  • نصب قطعات و لوازم یدکی ها : امدادجان به نصب هرگونه قطعات جدید برای خودرو به صورت اصولی اقدام می نماید. نصب باتری ، تعویض کمک فنرها ، نصب دزدگیر ، نصب سیستم صوتی و … از جمله این موارد هستند.

نحوه دسترسی به شماره امداد خودرو

هنگامی که با مشکلی نظیر تصادف و خرابی خودرو مواجه می شوید ، حتماً نیازمند شماره های امدادخودرو می شوید تا درخواست کمک کنید. تمامی دارندگان خودرو باید همواره یک شماره تماس امدادخودرو را ذخیره داشته باشند تا در زمان بروز مشکل سریعاً بتوانند درخواست امداد خودرو کنند. اینکه شما در زمان بروز مشکل تازه به دنبال یافتن شماره تماس امدادخودروی مجرب و کاربلد باشید ، زمان بر و وقت گیر است. بنابراین بهتر است از قبل با یکی از مجرب ترین و حرفه ای ترین امداد خودروها آشنایی داشته و شماره آن را ذخیره کنید.

جهت دریافت خدمات امدادخودرویی می توانید با شماره 02148287444 تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما همواره آماده پاسخگویی به شما خودروداران عزیز و گرامی هستند. امدادجان برای خدمات دهی در هر ساعت از شبانه روز آمادگی داشته و پیش بینی های لازم را کرده و نیروهای خود را به حالت آماده باش قرار داده است. شماره امداد خودرو امداد جان را به خاطر داشته باشید.

خودروهای تحت پوشش خدمات تخصصی و حرفه ای امدادجان

کلیه خودروهای سبک ، نیمه سنگین و سنگین تحت پوشش خدمات ما می باشند. امدادجان تجهیزات موردنیاز برای خدمات دهی به این خودروها را در اختیار داشته و نیروهای ویژه ای را برای خدمات دهی به هر یک از این نوع خودروها درنظر گرفته است.

خودرهای ایران خودرو ، خودروهای سایپا ، خودروهای بنز ، خودروهای BMW ، خودروهای رنو ، خودروهای پورشه ، خودروهای نیسان ، خودروهای تویوتا ، خودروهای هیوندای ، خودروهای میتسوبیشی ، خودروهای MVM و … از خودروهایی هستند که امدادجان برای خدمات دهی به آنها آمادگی کامل دارد.

 

 

شماره امداد خودرو

 

چرا با شماره امداد خودرو امدادجان تماس حاصل کنیم ؟

 

 

شماره امداد خودرو

 

  • امدادجان با برنامه ریزی های صورت داده شده می تواند در سریعترین زمان به خدمات دهی اقدام نموده و به محض تماس مشتریان در محل حاضر شود.
  • تکنسین های امدادجان دارای تمامی ویژگی های لازم از جمله تخصص بالا ، مهارت بالا ، دانش بالا ، برخورد محترمانه و … هستند.
  • امدادجان برای خدمات دهی ، محدودیت زمانی ندارد. صبح ، ظهر ، غروب ، شب ، آخر شب ، نیمه های شب و … برای ما فرقی نداشته ، زیرا ما برای خدمات دهی در هر زمانی آمادگی کامل داریم.
  • نرخ خدمات ما مناسب خواهد بود و حتماً شما از این مسئله احساس خرسندی خواهید داشت. ممکن است با شماره ای تماس حاصل کنید که خدمات گران قیمتی را ارائه دهند و هزینه زیادی را از شما دریافت کنند. از این رو تأکید می کنیم که در زمان بروز مشکل با هر امدادخودرویی تماس حاصل نکنید. تماس با شماره امداد خودرو امدادجان ، مقرون به صرفه ترین راه برای دریافت خدمات امدادخودرویی است.

شماره تماس امدادخودروی تهران

برای دریافت خدمات امدادخودرویی در تمامی نقاط تهران با شماره امدادجان تماس حاصل کنید. این مجموعه به اغلب نقاط تهران ، خدمات باکیفیتی را ارائه می کند که حتماً رضایت خودروداران را به دنبال خواهد داشت.

شمال تهران : تجریش ، قیطریه ، دارآباد ، ولنجک ، درکه ، دربند ، نیاوران و …

غرب تهران : پونک ، صادقیه ، شهرک غرب ، مرزداران ، آزادی ، کوهسار ، شهران و …

شرق تهران : تهرانپارس ، پیروزی ، پاسداران ، هروی ، حکیمیه ، دلاوران ، تهران نو و …

جنوب تهران : مولوی ، شوش ، نازی آباد ، خانی آباد ، شهرری ، نعمت آباد ، عبدل آباد ، دولت آباد و …

مرکز تهران : انقلاب ، ولیعصر ، عباس آباد ، کریمخان ، مهرآباد ، بریانک ، جمهوری ، بهارستان ، فردوسی و …

با تماس با شماره امداد خودرو امدادجان ( 02148287444 ) می توانید از خدمات امدادخودرویی در هر یک از محله های گفته شده برخوردار شوید.

شماره تماس امداد خودرو که به من نزدیکترین است؟

ما نیروهایی را در نزدیکی هر یک از مناطق فوق مستقر نموده ایم تا در کمترین زمان تماس با امداد خودرو در محل حاضر شوند و خدمات دهی را آغاز کنند.

شماره تماس امداد خودرو ارزان؟

برای کسب بهترین خدمات و ارزان ترین خدمات کافیست با شماره امداد خودرو امداد جان تماس بگیرید تا پرسنل ما در کمترین زمان به محل شما اعزام گردند

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالا بروید
همین حالا تماس فوری بگیرید