امداد خودرو کرج با امداد جان

با امداد خودرو کرج امداد جان، خدمات امدادی مورد نیاز خودروی خود را با کیفیت عالی و به صورت ۲۴ ساعته در اختیار داشته باشید. یکی از مشکلات اصلی شهرهای بزرگ آنست که مراکز و مجموعه هایی که خدماتی مشابه ارائه می‌دهند، بسیار زیاد است. همین عامل باعث می‌شود تا شناخت آن‌ها و اطلاع از نحوه عملکرد و سنجش کیفیت آن‌ها سخت تر شود.

با استفاده از خدمات امداد در محل و یدک کشی امداد جان در کرج، دیگر نگرانی از بابت کیفیت خدمات و پشتیبانی از آن‌ها نداشته باشید. ما به صورت شبانه روزی و با استفاده از تجهیزات و امکانات به روز در کنارتان حضور پیدا می‌کنیم و تعمیر بخش های مختلف خودرویتان را با بهترین قطعات و گارانتی یک‌ماهه معتبر انجام می‌دهیم.

 

اقدامات ما در امداد خودرو کرج امداد جان

مهم‌ترین فعالیت مجموعه امداد جان ارائه خدمات امدادی در محل بدون صرف هزینه‌ای زیاد و البته زمانی طولانی است. خدمات تعمیرگاهی که در محل قابل ارائه هستند را به سرعت در اختیارتان قرار می‌دهیم و مطمئن می‌شویم که با کیفیت عالی اجرا شوند. برای این هدف ابتدا امدادگران مرکز امداد خودرو کرج امداد جان، با دستگاه های روز دنیا و پیشرفته به عیب یابی و رفع مشکل خودروهای شما می می‌پردازند و سپس با استفاده از قطعات خود خودرو و یا قطعات جدید، تعمیرات مورد نیاز را انجام می‌دهند.

در صورت لزوم به تعویض قطعه، قطعات اصل شرکتی و دارای گارانتی معتبر را به کار خواهیم گرفت و در هر جایی از کرج در خدمت رسانی به شما حاضر خواهیم شد. همچنین در صورت نیاز به خدمات تعمیرگاهی، با استفاده از یدک کش و یا خودروبر آن را منتقل می‌کنیم. با سپردن عیب یابی تخصصی خودروهای خود به دست کادر مجرب امداد جان، از یک تیم آماده و نیروهای فنی متخصص و حرفه ای برخوردار خواهید شد.

همچنین برای دریافت مشاوره در خصوص عیب یابی ماشین های خودتان، با امداد جان تماس حاصل فرمایید و با توصیه های اپراتورهای ما، مشکل خودروی خود را به تنهایی و تا حد ممکن رفع نمایید. اگر نتوانستید کاری از پیش ببرید و یا تجهیزات لازم را نداشتید، با تماس با ما میتوانید به سرعت این مشکلات خود را برطرف کنید.

 

امدادگران و کادر فنی یدک کش امداد جان

در ارائه هر خدمتی، توانایی و مهارت امدادگران آن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. شما با تماس با ما میتوانید بهترین امدادگران را در کنار خودتان داشته باشید. به طور مثال نحوه یدک کشی خودرو و تجربه و مهارت راننده یدک کش از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و نقش بسزایی در حمل ایمن و استاندارد خودرو ایفا می کند. به همین دلیل در هنگام حمل خودرو با یدک کش یا خودروبر باید متصدی یدک کش تمامی دقت و توجه خود را به کار گیرد تا هیچ مشکلی و آسیبی برای خودرو مورد حمل به وجود نیاید.

در مقابل توانایی امدادگر در عیب یابی خودرو و تعمیر آن از اهمیت برخوردار است. امدادگران و کادر فنی امداد جان با تجربه و مهارت بالای خود آماده هستند تا بدون بروز هیچگونه مشکلی خودروهای شما را به نحو کامل مورد بازبینی قرار دهند و تعمیر آن را به انجام رسانند. در کنار این موارد، بهترین راهکارهای پیشگیری از خرابی دوباره بخش های مختلف خودرویتان را برایتان مطرح میکنند تا با تصحیح عادات خود، دیگر با چنین مشکلاتی مواجه نگردید.

 

خدمات امداد خودرو کرج امداد جان

با امداد جان شما خواهید توانست تا سریع‌ترین و دقیق ترین ها را در اختیار داشته باشید و هم با استفاده از بهترین لوازم یدکی اورجینال نگرانی از بابت مراجعه دوباره به تعمیرگاه ها پیدا نکنید.

ما در مرکز امداد خودرو کرج امداد جان آمادگی آن را داریم تا انواع خودروهای شما را که به هر علتی در مسیر و یا پیش از حرکت دچار مشکل شده اند را در اسرع وقت با بکارگیری تدابیری خاص و ویژه رفع و برطرف کنیم. پس به دنبال هیچ خدمت جایگزین دیگری از دیگر امداد خودورها نباشید و خدمات زیر را تنها با تماس با ما در دست بگیرید:

  • یدک کش امداد خودرو کرج

در اکثر مواقع آسیب و نقص فنی خودروی ما به نحویست که مشکل در محل و توسط خدمات امدادی در محل قابل رفع نیست. در چنین زمانی لازم است تا خودرو توسط یدک کش یا خودروبر به تعمیرگاه منتقل شود و از خدمات تعمیرگاهی مخصوص برخوردار گردد. ما به عنوان یکی از شرکت های امداد رسانی معتبر در تهران، اولویت کاری خود را ارائه خدمت با کیفیت بالا عنوان کرده ایم و برای آن از هیچ تلاشی فروگذار نیستیم.

یدک کش امداد خودرو کرج

در هنگام خرابی خودروهای شما، سرویس تعمیر خودرو امداد جان با تعمیرکاران مجرب در محل حضور یافته و اقدام به تعمیر خودرویتان میکند اما اگر خودرو نیاز به تعمیرات اساسی و تعمیرگاهی داشته باشد، با استفاده از یدک کش امداد جان با کیفیت و استاندارد بالا به تعمیرگاه های مطمئن و طرف قرارداد امداد جان منتقل میشود. با استفاده از به روزترین تجهیزات یدک کشی و انتقال خودرو خودروی شما را به مراکز بیمه، تعمیرگاه ها و هر جایی که بخواهید، منتقل میکنیم.

در صورتی در جاده برای خودرویتان مشکلی پیش آمد، کافیست تا با ما در امداد جان تماس بگیرید. ما در امداد خودرو کرج امداد جان تضمین میکنیم خدماتی که به شما ارائه میدهیم، با بهترین قیمت و کیفیت هستند و خودرویتان چه صفر و لوکس و چه صدمه دیده و تصادفی، بدون هیچ آسیبی منتقل میگردد.

  • سرویس در محل کرج امداد جان

همه‌ی ما شنیده ایم که میگویند پیشگیری بهتر از درمان است! در رابطه با خودروها نیز این موضوع کاملا صدق می‌کند. با نگهداری صحیح و شناخت سریع مشکلات جزئی میتوانیم از مشکلات بزرگ و جدی تر به صورت بخصوصی جلوگیری کنیم. اما نگهداری صحیح شامل چه مواردی می‌شود؟ تعویض روغن ها، مایعات، لنت و تسمه و… از جمله مواردی هستند که با بررسی دوره ای و تعویض به موقع آنها میتوانیم به مانند یک تازه سازی عملکرد سایر قطعات را نیز تقویت کنیم.

بدون اتلاف وقت و هزینه در هر جایی که حضور دارید، از منزل تا محل کار با امداد خودرو کرج امداد جان تماس بگیرید تا امدادگران ما در محل به ارزیابی و عیب یابی بخش های مختلف خودرو شما بپردازند و در صورت مشاهده مشکل سریعا آن را رفع کنند تا درنهایت منجر به مشکلات بزرگتری نشود. ما تمامی خدمات دوره ای خودرو از تعویض تسمه تایم، شمع، سرویس عمومی با دستگاه مخصوص گرفته تا احیاء و بازسازی بلوک سیلندر در هنگام میل لنگ زدن شدید و… را بدون تعویض کامل موتور برایتان به صورت تخصصی انجام می دهیم.

سرویس در محل امداد جان که توسط امداد خودرو کرج ارائه می‌شود، شامل خدماتی بی‌نظیر همچون شست و شوی سوزن انژکتور با دستگاه اتوماتیک و مواد اصلی، عیب یابی و تعمیرات تخصصی موتور، تعمیرات ایسیو کیا و عیب یابی ECU، تعمیر انواع گیربکس اتوماتیک، عیب یابی و تعمیر احتراق خام، عیب یابی و دیاگ تخصصی زامیاد، عیب یابی و تعمیر انواع گیربکس های اتومات و دنده ای، کاهش مصرف سوخت و افزایش بازدهی ماشین و…. می‌باشد.

این نکته را فراموش نکنید که تمامی قیمت‌های دریافت شده در امداد جان طبق استاندارد و نظارت اتحادیه تعیین شده اند و هیچ مبلغ اضافه ای بیشتر از تعرفه ها از شما دریافت نخواهد شد.

  • شارژ و تعویض باتری در محل کرج

تیم امداد در محل امداد خودرو کرج امداد جان با استقرار در بخش های مختلف کرج و برخورداری از تجهیزات کامل، در کنارتان حضور پیدا می‌کند و باتری شما را با دستگاه های به روز و آمپر مناسب شارژ می‌کنند. پس اگر آماده شده اید تا یک روز کاری شلوغ را شروع کنید و یا برای رفتن به مسافرت آماده می‌شوید، اما به ناگهان خودرویتان روشن نمی‌شود، با ما تماس بگیرید.

شارژ و تعویض باتری در محل کرج

امدادگران ما پیش از شارژ، نصب و تعویض باتری، سیستم برق ماشین را هم چک می‌کنند تا از نظر دینام، سیم کشی، برق دزدی و … مشکلی وجود نداشته باشد. پس در چنین شرایطی مضطرب نشوید و تنها یک بار با امداد جان تماس بگیرید. دیگر به فکر استفاده از تجهیزات تعمیرگاهی نباشید و وقت خود را با رفتن به این مراکز هدر ندهید.

ما همچنین در صورت نیاز با برخورداری از بهترین باتری های ایرانی اصل، می‌توانیم باتری جدید را در محل بر روی خودرویتان نصب کنیم و خدمات گارانتی و پشتیبانی آن را نیز به طور کامل در اختیارتان قرار دهیم.

  • تعویض روغن سیار کیفیت عالی در کرج

آیا می‌دانید بهترین روغن برای خودروی شما کدام است؟ چه ویژگی های دارد و ویسکوزیته آن باید چه میزان باشد؟ خب مسلما می‌توانید به راحتی به این مشخصات در دفترچه راهنمای مولتی خود دست پیدا کنید. اما در بازار روغن‌ هایی از برندهای مختلف وجود دارند و بر روی هر خودرویی به خوبی جواب نمی‌دهند. امدادگران ما در امداد جان به شما کمک می‌کنند تا این مورد را نیز با کمترین دل مشغولی و رفت و آمد حل کنید.

اگر از آخرین زمانی که اقدام به تعویض روغن کرده اید، زمان زیادی می‌گذرد، باید این نکته را به خوبی در ذهن داشته باشید که کمبود روغن و سخت کار کردن قطعات موتور و ترمز و گیربکس می‌توانند باعث شوند تا خسارت زیادی دیده و خودروی هیوندای شما دیگر برایتان عملکرد سابق را نداشته باشد. همان قدر که تعویض روغن در زمان مناسب اهمیت دارد، همان اندازه نیز نوع و کیفیت روغن در سلامتی قطعات به خوبی ایفای نقش می‌کند.

تعویض روغن سیار کیفیت عالی در کرج

در صورتی که تجربه و زمان کافی برای کارهایی نظیر تعویض روغن و مایعات ماشین ندارید، با ما در امداد جان تماس بگیرید. ما تعویض روغن های خودروی شما را با بهترین کیفیت و کارایی انجام می‌دهیم و هر گونه خرابی و مشکل را که به وجود بیاید، ضمانت و گارانتی می‌کنیم. فراموش نکنید که با تعویض روغن در زمان مناسب، تا چندسال دیگر نیازی به تعویض پیدا نخواهید کرد پس از هزینه کردن برای آن نترسید!

  • عیب یابی سیستم روشنایی در کرج

چراغ های راهنما، چراغ بزرگ، نور پایین، مه شکن، چراغ خطر و… از جمله بخش های در سیستم روشنایی خودروها هستند که باید به طور منظم بررسی شوند تا بتوانند در جاده‌ها بهترین عملکرد خود را نشان دهند. همان طور که خود نیز میدانید قوانین راهنمایی و رانندگی نیز به این موارد حساسیت ویژه ای دارد. شما از حالا می‌توانید به راحتی در در جایی از کرج که بودید، از مکانیک سیار امداد جان بخواهید تا سیستم روشنایی خودروی شما را بررسی و عیب یابی و نقص های آن را رفع کنند.

همچنین چراغ ها و روشنایی داخل و یا خارج خودرویتان به خوبی کار نمیکنند و روشنایی و قدرت قبلی را ندارند، با امداد خودرو کرج امداد جان تماس بگیرید. تیم های امدادی ما پس از حضور در محل شما به بررسی اتصالات بدنه، بررسی ارتباط صحیح بین ICU و ECU، بررسی تگ داخل ریموت از نظر محل قرار گیری، بررسی کلیه چراغ های راهنما، چراغ بزرگ، نور پایین، مه شکن، چراغ خطر، تعمیر اتصال برق چراغ ها می‌پردازند و سرویس روشنایی خودرو را به انجام می‌رسانند.

  • تعویض صفحه کلاچ در کرج با امداد جان

در صورتی که با علائمی چون پرش پا و صدای دنده در هنگام عوض کردن، پدال کلاچ سفت و خشک، جا نرفتن درست دنده، عدم ارتباط مناسب بین دور موتور و سرعت و خاموش‌ نشدن خودرو در زمان قرارگیری بر روی دنده دو مواجه شدید با امداد خودرو کرج امداد جان تماس بگیرید تا برایتان در زمانی کوتاه این بخش را عیب یابی و تعمیر کنیم.

به طور کلی در خودروهای با دنده دستی، پدال کلاچ به صفحه کلاچ متصل بوده و نیروی موتور را از خود به صفحه و بخش‌های دیگر انتقال می‌دهد. بر همین اساس به علت مداوم، پس از مدتی نیاز به تعویض پیدا می‌کند. در این زمان بسیاری از افراد به جای تعویض صفحه کلاچ، به دلیل هزینه ی بالا، ترجیح میدهند تا از روش های کم هزینه تری چون عوض‌کردن لنت‌‌ها استفاده کنند که اصلا راهکار مناسبی نیست. این کار کاملا موقتی است و در نهایت نیز مشکلات پیش آمده را رفع نمی‌کند و در کنار آن هزینه بیشتری را نیز می‌طلبد.

ما در مرکز امداد خودرو اصفهان نیز آماده ارائه خدمات امدادی با کیفیت عالی در اختیار شما عزیزان هستیم‌.

  • تأمین قطعات یدکی اصل در کرج

یک نکته مهم که باید بدانید آن است که خرید لوازم یدکی بی کیفیت می‌تواند بر روی کل سیستم خودرو اثر منفی بسیار بدی بگذارد. از طرفی دیگر در بازار کشورمان، یافتن قطعات خودروها‌ مخصوصاً خودروهای خارجی بسیار مشکل است، چرا که سودجویان بسیاری قطعات خودرو را در بسته بندی مشابه اصل به عنوان قطعات اورجینال به فروش می رسانند و خریداران را فریب می‌دهند. از طرفی یک نرخ جامع و یکسان برای آن‌ها وجود ندارد.

در صورتی که تا به حال به علت آسیب دیدگی و خرابی بخشی از خودرو خود به لوازم یدکی ماشین نیاز پیدا کرده اید. حتما با مراجعه به چند فروشگاه لوازم یدکی این نکته را متوجه شده اید که هر یک به نام جنس اصل با قیمتی متفاوت به فروش می‌رسند. برای جلوگیری از این اتفاق، کافیست تا در هرکجا از کرج که بودید با ما تماس بگیرید. ما انواع قطعات یدکی خودروهای شما را در اختیارتان قرار می‌دهیم. تمامی این قطعات ضمانت اصالت کالا دارند، به نحوی که دیگر از خرید قطعات فیک در پوششی مشابه با محصولات اورجینال دور خواهید ماند.

  • پنچرگیری لاستیک امداد خودرو کرج

در صورت مواجهه با پنچری و یا ساییدگی لاستیک خودرو خود، کافیست تا با ما در امداد خودرو کرج امداد جان تماس بگیرید تا نیروهای امدادی ما در محل مورد نظر شما حاضر شده و با توجه به نوع خودرو شما و نوع مصرف خودروی شما، لاستیک مناسب را برایتان جایگزین نمایند.

لاستیک ها باید همواره و به صورت دوره ای از نظر فشار و کیفیت تاج ها بررسی شوند. اما باز هم ممکن است که در اثر عواملی با پنچری لاستیک ها نیز روبرو شویم. عواملی چون وجود اشیای تیز چون براده های شیشه بسیار خطرناک هستند و در صورت برخورد با لاستیک ها مخصوصا در سرعت های بالا می‌توانند کنترل خودرو را مشکل کرده و احتمال تصادف را بالا ببرند. در چنین مواقعی به آرامی سرعت خودرو را کم کنید و سریعا خود را به گوشه خیابان یا پارکینگ برسانید. سپس با امداد جان تماس بگیرید و باقی کارها را به ما بسپارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالا بروید
همین حالا تماس فوری بگیرید