امداد خودرو نیاوران

امداد خودرو نیاوران در هر ساعت از شبانه روز آماده خدمت رسانی به مشتریان می باشد. کیفیت خدمات ارائه شده در سطح بالایی است.

پرسنل مجرب ما در کمترین زمان کنار شما خواهد بود
تعمیرات همراه با گارانتی
همین حالا تماس بگیرید….

با وجود امداد خودروهای متعدد در سرتاسر کشور دیگر خرابی خودرو در جاده ها و خیابان ها در شرایطی که مکانیکی در آن حوالی نمی باشد ، آنچنان نگران کننده نیست. شما می توانید با بهره مندی از خدمات امداد خودرویی در هر مکان و در هر زمانی ، به رفع مشکل خود اقدام کنید.

مسئله ای که از اهمیت زیادی برخوردار است ، تماس با بهترین امداد خودرو است تا نیازهای امداد خودرویی شما به بهترین شکل رفع گردد. اگر به خودروی خود حساس هستید و به سلامت بدنه و بخش های فنی آن اهمیت می دهید ، توجه زیادی به انتخاب امداد خودرو داشته باشید.

خدمات مختلف امداد خودرو نیاوران

خدمات این مجموعه بسیار متنوع بوده و برای رفع مشکلات هر یک از خودروهای ایرانی و خارجی کافی می باشد. امداد جان به خدمات دهی برای انواع خودروها شامل تیبا ، پژو ، پراید ، ساینا ، سمند ، دنا پلاس ، ال نود ، تندر 90 ، هیوندا ، ام وی ام ، دی اس ، مزدا ، پورشه ، میتسوبیشی ، کیا پیکانتو و … اقدام می کند. برخی از این خدمات ارائه شده عبارتند از :

  • حمل خودرو با یدک کش و خودرو بر
  • سرویس و تعمیرات خودرو در نیاوران
  • پنچرگیری سیار در نیاوران
  • باتری به باتری خودرو
  • سوخت رسانی سیار
  • و …

اقدامات لازم در زمان خرابی خودرو

زمانی که خودروی شما در جاده یا خیابان خراب شده است ، باید با امداد خودرو نیاوران تماس بگیرید. برخی به اشتباه تصور می کنند که در زمان خرابی خودرو در کوچه و خیابان می توانند خود به صورت موقت به رفع مشکل بپردازند تا خودرو را در فرصت مناسب به تعمیرگاه ببرند. اگر شما هیچگونه دانش فنی در زمینه مکانیکی ندارید ، از تعمیرات خودرو اجتناب کنید. زیرا ممکن است آسیبی به خودرو وارد نموده و مشکل آن را شدیدتر کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره امداد خودرو در شمال تهران با ما همراه باشید.

زمانی که در کوچه و خیابان با مشکل خرابی خودرو مواجه می شوید ، خودرو را از وسط جاده کنار کشیده تا مانع از تردد سایر ماشین ها نشوید. سپس با بهترین امداد خودرو در تهران تماس بگیرید.

امداد خودرو سایپا در نیاوران

امداد خودرو نیاوران با در اختیار داشتن امدادگرانی متخصص و ماهر می تواند خدمات موردنیاز برای انواع خودروهای سایپا شامل تیبا 2 ، کیا سراتو ، برلیانس H320 ، چانگان EADO ، برلیانس H230 ، آریو ، چانگان CS35 ، برلیانس V5 ، شاهین ، ساینا EX ، کوییک پلاس ، کوییک آر پلاس ، پراید 131 ، پراید صبا و … را ارائه دهد.

ما تمامی خدمات ارائه شده برای خودروهای سایپا را گارانتی می کنیم. امدادگران ما به صورت تخصصی به رفع مشکلات خودروهای سایپا اقدام می کنند تا مشکلات آنها اساسی رفع شود. برای حمل خودروهای سایپا از بهترین تجهیزات استفاده می شود.

امداد خودرو ایران خودرو در نیاوران

امداد خودرو نیاوران با توجه به مشکل بوجود آمده برای خودروهای ایران خودرو ، بهترین تصمیم را اتخاذ کرده تا مشکلات خودروهای ایران خودرو به صورت اساسی رفع گردد. امداد جان هر یک از خدمات امداد خودرویی را برای انواع خودروهای ایران خودرو شامل پژو 206 ، پژو 405 ، پژو پارس ، دنا پلاس ، دنا پلاس توربو ، تارا ، سمند سورن ای ال ایکس ، تارا اتوماتیک ، رانا ال ایکس ، سمند ال ایکس ، پژو روآ ، آریسان دانگ فنگ H30 کراس 72303 ، سمند ال ایکس ، دانگ فنگ S30 و … ارائه می گردد. امدادگران و مکانیک های امداد جان تخصص بالایی در زمینه عیب یابی و تعمیرات خودروهای ایران خودرو دارند.

حمل خودرو نیاوران

امداد خودرو نیاوران با خودروبر و یدک کش و … به حمل انواع خودروهای سبک و سنگین اقدام می کند. حمل خودرو یکی از خدمات مهم این مجموعه می باشد که با نرخ های مناسبی انجام می شود. چنانچه خودروی شما باید با خودروبر جابه جا شود ، با امداد جان تماس حاصل نموده تا انتقال خودرو به مقصد موردنظر شما انجام شود.

شما عزیزان می توانید در صورتی که به یدک کش خودرو احتیاج دارید به صفحه ی مربوطه مراجعه نمایید.

کفی خودروبر ، از بهترین و ایمن ترین تجهیزات بری حمل خودرو است که جابه جایی خودرو را امکان پذیر می کند. در انتخاب کفی خودروبر باید به نوع خودرو توجه داشت و بر اساس نوع و مدل خودرو به انتخاب کفی اقدام نمود تا هیچگونه صدمه ای به ماشین وارد نشود. با توجه به نوع خودروبر اعزامی برای شما و مسافت جابه جایی خودرو ، به تعیین نرخ خدمات حمل خودرو اقدام می شود.

حمل خودروهای لوکس نیاوران

امداد جان ( امداد خودرو نیاوران ) به ایمن ترین شکل به جابه جایی خودروهای لوکس مانند پورشه ، بی ام و ، بنز ، لکسوز ، مازراتی و … اقدام می کند. حساسیت خودروداران لوکس بر روی اتومبیل های خود ، بسیار زیاد است. جابه جایی خودروهای لوکس در نیاوران باید توسط تیمی حرفه ای و مجرب صورت بگیرد.

ما علاقه شما به خودروی خود را درک می کنیم. بنابراین با استفاده از مناسب ترین خودروبرها به حمل خودروی لوکس شما اقدام نموده تا ایمنی خودروی شما تضمین شده و آرامش و رضایت شما را به دنبال داشته باشد.

مکانیک سیار ، از خدمات امداد خودرو نیاوران

 

شما عزیزان می توانید در صورتی که به مکانیک سیار نیاز داشتید به صفحه مربوطه مراجعه نمایید.

چنانچه خودروی شما در هر موقعیتی با مشکل فنی مواجه شده و نیاز ضروری به تعمیرات آن می باشد ، با امداد جان تماس بگیرید. خدمات مکانیکی سیار ما از تنوع زیادی برخوردار می باشد. تعویض تسمه تایم ، تعویض دینام ، تعویض باتری ، باتری به باتری ، رفع پنچری ، تعویض ضد یخ ، تعویض شمع و وایر ، تنظیمات چرخ ، تعمیرات دینام و … از جمله این خدمات می باشند.

تمامی خدمات گفته شده در محل ارائه می گردد. تلاش امدادگران و مکانیک های ما بر این است که هیچگونه هزینه مازادی به مشتریان تحمیل نگردد. ما تمامی خودروهای ایرانی و چینی و … را با بالاترین کیفیت تعمیر می کنیم. ما کلیه خدمات تعمیراتی را گارانتی نموده تا ثابت کنیم که بر کیفیت خدمات خود اطمینان داریم. امداد خودرو نیاوران حتی در روزهای تعطیل به خدمات دهی اقدام می نماید. برای بهره مندی از خدمات امداد جان همین الان با ما تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالا بروید
همین حالا تماس فوری بگیرید