امداد خودرو محمودیه

امداد خودرو محمودیه ، دارای کادری حرفه ای و مجرب و تجهیزات نوین و پیشرفته ای می باشد که آن را به برترین امداد خودروی تهران تبدیل نموده است.

پرسنل مجرب ما در کمترین زمان کنار شما خواهد بود
تعمیرات همراه با گارانتی
همین حالا تماس بگیرید….

در این محله قدیمی تهران ، مراکز خرید و پاساژهای متعددی وجود داشته که موجب جذب افراد بسیاری از نواحی مختلف تهران به این محله شده است. لذا شمار خودروها و سایر وسایل نقلیه تردد کننده از محمودیه ، زیاد است. حال ممکن است خودروداران ساکن این محله و ترددکنندگان به هر علتی نیازمند خدمات امداد خودرویی شده و به دریافت خدمات در سریعترین زمان نیاز پیدا کنند.

پیشنهاد ما این است که هر خودروداری در محمودیه همواره یک شماره تماس امداد خودرو را با خود به همراه داشته باشد تا در مواجهه با مشکلات نقص فنی و سایر ایرادات خودرو ، سریعاً درخواست امدادگر کند.

خدمات ارائه شده از سوی امداد خودرو محمودیه

  • حمل خودرو در محمودیه با استفاده از جرثقیل ، یدک کش ، کفی و دکل
  • عیب یابی ، سرویس و تعمیرات انواع اتومبیل های تولید داخل و خارج
  • سوخت رسانی سیار در محمودیه
  • پنچرگیری سیار در محل
  • تعویض باتری و باتری به باتری انواع باتری ها
  • خدمات قفل و سوئیچ برای انواع خودروهای جدید و قدیمی
  • و …

خودروهای پشتیبانی شده از سوی امداد جان در محمودیه تهران

امدادجان برای امدادرسانی به انواع خودروهای ایرانی و خارجی در محله محمودیه ، برنامه ریزی های جامع و دقیقی انجام داده است و با تکیه بر دانش و تجربه حاصل شده از این راه ، توانایی ارائه خدمات تخصصی به هر یک از خودروها را بدست آورده است. خودروهای پشتیبانی شده از سوی امداد خودرو محمودیه شامل موارد زیر است :

  • خودروهای ایران خودرو در محمودیه
  • خودروهای سایپا در محمودیه
  • انواع خودروهای مرسدس بنز در محمودیه
  • انواع خودروهای تویوتا در محمودیه
  • خودروهای میتسوبیشی در محمودیه
  • خودروهای بی ام و در محمودیه تهران
  • انواع خودروهای سیتروئن در محمودیه
  • خودروهای ام وی ام در محمودیه
  • خودروهای کیا در محمودیه
  • انواع خودروهای پورشه
  • خودروهای نیسان
  • و …

امداد خودرو ایران خودرو در محمودیه

بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته شده توسط امداد جان ، خدمات دهی به انواع خودروهای ایران خودرو در این محله به برترین شکل انجام می شود. امداد جان با برخورداری از تجربه ای بالا و تیمی حرفه ای قادر است مشکلات خودروهای ایران خودرو را به آسان ترین و سریعترین روش برطرف نماید.

بدین منظور از برترین تجهیزات روز دنیا استفاده می شود. امداد خودرو محمودیه در 24 ساعت شبانه روز برای خدمات دهی به خودروهای ایران خودرو آمادگی دارد. تنها کافیست که با شماره های ما تماس حاصل کنید تا تکنسین ها و امدادگران ما را در کنار خود ببینید.

امداد خودرو سایپا در محمودیه

علاوه بر خودروهای لوکس و گران قیمت ، خودروهایی دیگری مانند خودروهای سایپا در این محله در تردد است. امداد جان به کمک امدادگران ماهر و زبده خود می تواند هرگونه سرویس و خدمات موردنیاز خودروهای سایپا را در بالاترین سطح کیفی ارائه نماید. بدین منظور تکنسین ها و امدادگران متخصص خودروهای سایپا به محل اعزام می شوند که فن و مهارت عیب یابی و رفع ایرادات خودروهای سایپا را دارا می باشند. به محض تماس شما با امداد خودرو محمودیه ، به اعزام امدادگران به محل اقدام شده تا مشکلات خودروی شما سریعاً رفع شود.

مکانیک سیار محمودیه

تعمیرات کمربندهای ایمنی ، رفع ایرادات کیسه های هوا ، تعمیر و تعویض شمع و وایر ، نصب کمپرسور ، تعمیرات دینام ، تعویض لنت ترمز ، تعویض تسمه تایم ، تعویض ترموستات ، تعمیرات کاربراتور ، تنظیم موتور ، تنظیم گاز ، تعمیرات استارت ، دیاگ ، تعمیرات انژکتور ، تعویض روغن و … از آیتم های مختلف خدمات ما در این محله می باشد.

بدین ترتیب مشکلی وجود نخواهد داشت که تکنسین های ما از عهده رفع آن بر نیایند. شما در هر موقعیتی می توانید برای دریافت این خدمات با امداد خودرو محمودیه تماس حاصل کنید. بسیاری از افراد تمایل داشته که در محل پارک خودروی خود ، به تعمیرات خودروی خود اقدام نموده و به مکانیکی و تعمیرگاه مراجعه نکنند. با بهره مندی از خدمات مکانیک سیار محمودیه در وقت و هزینه خود صرفه جویی نموده و با هزینه مناسب تر و سرعت بیشتری به رفع ایرادات خودروی خود اقدام نمایید.

حمل خودرو محمودیه

 

امداد خودرو محمودیه

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره امداد خودرو در شمال تهران با ما همراه باشید.

شما ممکن است به چندین دلیل به حمل خودروی خود با یدک کش ، کفی ، دکل و جرثقیل نیاز پیدا کنید. مثلاً زمانی که خودروی شما در اثر تصادف ، با خسارت و آسیب های شدیدی مواجه شده و امکان حرکت آن به دلیل شدت حادثه وجود ندارد. ما بر اساس اطلاعاتی مانند نوع خودروی شما ، نوع مشکل بوجود آمده برای آن ، شدت آسیب دیدگی خودرو ، ابعاد خودرو و … به اعزام مناسب ترین یدک کش به محله محمودیه اقدام می کنیم. ما متعهد می شویم که هیچگونه آسیبی به خودروی شما در زمان حمل خودرو وارد نشود.

پنچرگیری فوری ، از خدمات امداد خودرو محمودیه

 

 

امداد خودرو محمودیه

 

اگر با مشکل پنچری تایرهای خودروی خود مواجه شدید و عجله زیادی برای رفتن به مقصد موردنظر خود دارید ، با امداد جان تماس حاصل کنید. سرعت عمل تکنسین ها و امدادگران ما در پنچرگیری انواع تایرها ، بسیار بالا است. بدون وقفه زیادی می توانید به حل مشکل پنچری خودروی خود بپردازید و سریعاً به مقصد برسید. ما گروه های متعددی را در اطراف این محله در حالت آماده باش قرار داده ایم تا در کوتاهترین زمانی به محل خودروی شما حاضر شوند.

قیمت خدمات امداد خودرو بر اساس نرخ اتحادیه

امداد جان بر اساس تعرفه های مشخص شده از سوی اتحادیه ، به دریافت هزینه های خدمات امدادخودرویی اقدام می نماید. تمامی امدادخودروهایی که با نرخ های بالاتر از تعرفه های اتحادیه به ارائه خدمات می پردازند ، کاری غیرقانونی انجام داده اند. امداد خودرو محمودیه ( امداد جان ) جهت خدمات دهی به این محله ، هیچگونه هزینه اضافه بر سازمانی از مشتریان اخذ نمی کند. امکان پرداخت هزینه به شکل آنلاین و به شکل نقدی وجود دارد. ما تلاش کرده که مشتریان را از عملکرد خود خشنود و راضی نگه داریم.

نزدیکترین امداد خودرو محمودیه کدام امداد خودرو است؟

تعمیرکاران امداد جان در کمترین زمان آماده ارائه خدمات امداد خودرو محمودیه به شما عزیزان می باشد کافیست تنها با کارشناسان ما تماس بگیرید و آدرس بدهید.

شماره تماس امداد خودرو محمودیه ؟

برای تماس با امداد خودرو محمودیه کافیست به صفحه مربوطه مراجعه نمایید تا در کمترین زمان امدادگران ما در محل حضور یابند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالا بروید
همین حالا تماس فوری بگیرید