امداد خودرو لویزان

امداد خودرو لویزان با برترین تجهیزات امدادی در کوتاهترین زمان به ارائه خدمات به خودروهای تصادفی یا خراب اقدام می نماید.

پرسنل مجرب ما در کمترین زمان کنار شما خواهد بود
تعمیرات همراه با گارانتی
همین حالا تماس بگیرید….

محله لویزان به دلیل موقعیت خاص خود ( آب و هوای دلپذیر ، باغات فراوان ، دانشگاه ها ، پارک جنگلی و …. ) دارای تردد زیادی در طول شبانه روز است. خودروهای مختلفی در لویزان در حال تردد هستند که گاهی ممکن است با مشکل فنی و یا تصادفات مواجه شوند. در چنین شرایطی امداد رسانی به خودروها باید در اسرع وقت انجام شود تا مشکلات ایجاد شده برای سایر شهروندان و خودروداران دردسر نشود و به خودرو داران دچار مشکل ، سریعاً کمک رسانی شود.

 

امداد خودرو لویزان

 

مکانیک سیار لویزان

یکی از خدمات امداد خودرو لویزان ، مکانیک سیار می باشد. شما می توانید مشکل بوجود آمده برای خودروی خود را در محل رفع نموده و از رفتن به مکانیکی بی نیاز شوید. مشکلات مختلفی ممکن است گریبان گیر خودروی شما شده و عملکرد آن را با اختلال مواجه کند. مشکلات خودرو ممکن است مربوط به بدنه و یا بخش فنی آن باشد.

امداد جان به سرویس و تعمیرات انواع خودروها اقدام نموده و تمامی ایرادات بوجود آمده برای آن را رفع می کند. با مشاهده نشانه های خرابی خودرو شامل تغییر شکل ظاهری لاستیک ها ، صدای تسمه ها ، سوت کشیدن ترمز ، سفت بودن دنده ها ، لرزش فرمان ، استشمام بوی سوختگی ، نمایش آلارم ها ، خرابی ترمز و … باید برای تعمیرات به موقع آن اقدام نمایید.

 

امداد خودرو لویزان

 

حمل خودرو لویزان

اگر در جاده ، کوچه ، خیابان ، سراشیبی ها و سایر نقاط در لویزان دچار نقص فنی و یا تصادف شدید شده و امکان حرکت اتومبیل خود را نداشتید ، با امداد خودرو لویزان تماس حاصل کنید. امدادگران و یدک کش ها و یا جرثقیل های ما به سرعت به موقعیت شما اعزام شده و امداد رسانی به خودروی شما را انجام می دهند.

تجهیزات و ابزارهای ویژه ای بدین منظور در اختیار ما بوده تا اتصال خودروی شما به یدک کش ها و خودروبرها به صورت اصولی و مستحکم انجام شود و حمل خودروی شما به صورت ایمن انجام بگیرد. بزرگترین دغدغه ی امداد خودرو امداد جان امکان خدمات رسانی در کمترین زمان با بهترین قیمت می باشد که تا حد زیادی به کمک پرسنل مجرب و حرفه ای ، این امر محقق گردیده است.

ما به صورت شبانه روزی آمادگی داشته که حمل انواع خودروهای سبک ، نیمه سنگین و سنگین در لویزان را انجام دهیم. امداد جان سلامت خودروی شما را در زمان حمل خودرو به صورت صد درصدی تضمین می نماید. امداد جان ، مطمئن ترین راه برای حمل و جابه جایی خودروی شما از لویزان به مقصد موردنظر شما می باشد.

امداد باتری لویزان

یکی دیگر از خدمات امداد خودرو لویزان ، خدمات امداد باتری است. نشانه های خرابی باتری شامل استارت ضعیف و یا ناموفق ، شنیده نشدن صدای هندل ، روشن نشدن ماشین در برخی از مواقع ، تغییر رنگ نشانگر باتری ، تغییر شکل ظاهری باتری و … است. اگر باتری خودروی شما به اصطلاح خوابیده است ، با عملیات باتری به باتری می توان به شارژ موقتی آن اقدام نمود.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره امداد خودرو در شمال تهران با ما همراه باشید.

امداد جان با اعزام سریع امدادگران به موقعیت شما از طریق ردیابی موقعیت شما توسط سامانه GPS ،  عملیات باتری به باتری خودروی شما را انجام می دهد. اگر باتری خودرو به طور کلی معیوب شده باشد ، امدادگران ما به نصب باتری جدید برای خودروی شما اقدام می کنند.

پنچرگیری خودرو در لویزان

امداد خودرو لویزان با قیمت بسیار مناسبی رفع پنچری تایرهای خودروی شما را انجام می دهد. احتمال زیادی وجود داشته که شما در خیابان ها و سراشیبی ها و سرازیری های محله لویزان با مشکل پنچری مواجه شوید. پنچرگیری تایرها ، اقدامی راحت است. اما برخی از راننده ها به ویژه خانم ها از انجام این کار بیزار هستند. در چنین شرایطی می توان از خدمات امداد جان به منظور رفع پنچری تایرها استفاده نمود. امدادگران امداد جان سرعت عمل بالایی در پنچرگیری داشته و ظرف کمتر از چندین دقیقه این کار را انجام می دهند. علاوه بر پنچرگیری ، سایر خدمات مربوط به تایرهای خودرو ارائه می شود.

سوخت رسانی سیار لویزان

ممکن است به صورت ناگهانی با مشکل تمام شدن سوخت خودروی خود در محله لویزان مواجه شوید ، در حالیکه نتوانید خودروی خود را به پمپ بنزین برسانید. سوخت رسانی سیار ، این شرایط را ایجاد نموده که سوخت گیری خودروی خود را در هر موقعیت و هر زمانی انجام دهید.

اگر در باغات و زمین های ناهموار لویزان با مشکل تمام شدن سوخت مواجه شدید ، بهترین و ایمن ترین راه برای سوخت گیری خودرو تماس با امداد خودرو لویزان است. سوخت رسانی سیار سبب صرفه جویی در زمان و هزینه شده و کاملاً ایمن است. همچنین با بهره مندی از خدمات سوخت رسانی سیار امداد خودرو لویزان ، در مواقعی که به هر علتی تمایلی به رفتن به پمپ بنزین ندارید می توانید در پارکینگ یا حیاط خانه خود به سوخت گیری خودروی خود بپردازید.

امداد خودرو ایران خودرو در لویزان

امداد جان ارائه دهنده خدمات به هر یک از خودروهای ایران خودرو شامل پژو ، سمند ، دنا ، رنو تندر ، رانا پلاس ،هایما ، دانگ فنگ ، تارا و … در محله لویزان تهران می باشد. امدادگرانی که ما برای امدادرسانی به خودروهای ایران خودرو درنظر گرفته ایم ، تخصص کاملی در این زمینه داشته و با ساختار هر یک از خودروهای ایران خودرو آشنایی دارند. خدمات متنوعی برای خودروهای ایران خودرو درنظر گرفته شده تا هرگونه نیازهای این خودروها رفع شود. حمل خودرو ، باتری به باتری خودرو ، سرویس و عیب یابی خودرو ، تعمیرات تخصصی خودروهای ایران خودرو ، تعویض روغن ، سوخت رسانی و … از جمله این خدمات می باشند.

امداد خودرو سایپا در لویزان

امداد خودرو لویزان با بهره گیری از خودروبرها و یدک کش های جدید و پیشرفته به حمل خودروهای سایپا اقدام می نماید. مکانیک های زبده و متخصصی برای عیب یابی و تعمیرات خودروهای سایپا در محله لویزان درنظر گرفته شده اند که مهارت تحسین برانگیزی در رفع عیوب و نواقص فنی خودروهای سایپا دارند.

امداد جان ، تعرفه های بسیار مناسبی را برای خدمات ارائه شده برای خودروهای سایپا تعیین نموده است. ما در هر ساعت از شبانه روز به ارائه خدمات به انواع خودروهای سایپا شامل شاهین ، کوییک ، پادرا ، تیبا ، ساینا ، پراید و … اقدام می کنیم.

نزدیکترین امداد خودرو لویزان کدام امداد خودرو است؟

تعمیرکاران امداد جان در کمترین زمان آماده ارائه خدمات امداد خودرو لویزان به شما عزیزان می باشد کافیست تنها با کارشناسان ما تماس بگیرید و آدرس بدهید.

شماره تماس امداد خودرو لویزان ؟

برای تماس با امداد خودرو لویزان کافیست به صفحه مربوطه مراجعه نمایید تا در کمترین زمان امدادگران ما در محل حضور یابند.

1 دیدگاه دربارهٔ «امداد خودرو لویزان»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالا بروید
همین حالا تماس فوری بگیرید