امداد خودرو فرمانیه

امداد خودرو فرمانیه به ارائه خدمات امدادی برای انواع خودروهای ایرانی و خارجی اقدام نموده و خدمات جامعی را در این زمینه ارائه می کند.

پرسنل مجرب ما در کمترین زمان کنار شما خواهد بود
تعمیرات همراه با گارانتی
همین حالا تماس بگیرید….

امداد خودروی شبانه روزی فرمانیه

امداد جان در هفت روز هفته به صورت 24 ساعته به ارائه خدمات امدادی اقدام می کند تا خودروداران هیچگاه در زمان بروز مشکل ، تنها نمانده و روی کمک امداد جان حساب ویژه ای باز کنند. ما از نیروهای متعددی برخوردار هستیم که همواره در حالت آماده باش بوده تا برای خدمات دهی در هر ساعت از شبانه روز سریعاً اقدام نموده و خود را به محل خودروی موردنظر برسانند.

کیفیت خدمات امداد خودرویی در شب و روز تفاوتی نداشته زیرا تمامی امدادگران ما دارای تخصص و تجربه بالایی هستند و در کار خود حرفه ای می باشند. شما از کیفیت بالای خدمات ارائه شده از سوی ما ، اطمینان خاطر داشته باشید.

خدمات امداد خودرو فرمانیه

خدمات ما دارای آیتم های متفاوتی است که پاسخگوی نیازهای مختلف خودروها می باشد. در صورتی که خودروی شما دچار هرگونه مشکلی شده است ، با امداد جان تماس بگیرید. ما در صورت نیاز ، راهنمایی های لازم را ارائه نموده و در صورت خواست شما سریعاً خود را به آدرس شما می رسانیم. برخی از مهمترین خدمات ما شامل موارد زیر است :

حمل خودرو فرمانیه

شما عزیزان می توانید در صورتی که به یدک کش خودرو احتیاج دارید به صفحه ی مربوطه مراجعه نمایید.

امداد خودرو فرمانیه

 

اگر می خواهید خودروی خود را به صورت ایمن و مطمئن جابه جا کنید ، با امداد جان تماس بگیرید تا با بهره گیری از انواع یدک کش ها و کفی ها به انجام این کار اقدام نماید. تمامی ابزارآلات و تجهیزات موردنیاز برای این کار را از با کیفیت ترین و مقاوم ترین تجهیزات انتخاب می کنیم. امدادگران ما بر اساس اصول و قواعد لازم به حمل خودرو اقدام نموده تا کوچکترین مشکلی برای خودروی شما ایجاد نشود. ما در حمل هر خودرویی ، توانایی داریم.

مکانیک سیار ، از خدمات امداد خودرو فرمانیه

چنانچه با هر نوع مشکلی از جمله روشن نشدن ماشین ، ریپ زدن ماشین ، ضعیف استارت خوردن ماشین ، مصرف غیرعادی سوخت ، نشتی شدید رادیاتور ، ساییده شدن لنت ترمز ، خرابی سیلندر و … مواجه شده اید ، می توانید با بهره مندی از خدمات تعمیرات خودرو در محل به آسان ترین شکل ممکن به حل مشکل بپردازید. فرقی ندارد که در کجا دچار مشکل شده اید ، ما به شما کمک خواهیم کرد.

شما عزیزان می توانید در صورتی که به مکانیک سیار نیاز داشتید به صفحه مربوطه مراجعه نمایید.

امداد باتری فرمانیه

امداد جان هر گونه مشکلات باتری خودروی شما را رفع می کند. باتری به باتری می تواند راه چاره شما در زمان روشن نشدن ماشین باشد. برای این کار باید با امداد جان تماس حاصل نمود تا عملیات باتری به باتری را برای شما انجام دهد. در صورت خرابی باتری به تست آن پرداخته و پس از اطمینان از خرابی باتری ، به تعویض آن اقدام می شود.

پنچرگیری خودرو در فرمانیه

یکی دیگر از خدمات امداد خودرو فرمانیه ، پنچرگیری خودرو می باشد. امدادگران ما در سریعترین زمان در محل شما حضور پیدا کرده و پنچرگیری را برای شما انجام می دهند تا شما بتوانید در اسرع وقت به محل کار ، ملاقات یا … برسید. این کار را ظرف مدت بسیار کوتاهی انجام می دهیم تا وقت زیادی از شما اتلاف نشود.

سوخت رسانی سیار در فرمانیه

در صورتی که سوخت خودروی شما به اتمام رسیده است و پمپ بنزین در دسترس شما نیست ، با امداد جان تماس حاصل کنید تا سریعاً به محل خودروی شما مراجعه نموده و سوخت رسانی به خودروی شما را انجام دهد. سوخت رسانی سیار به انواع خودروهای ایرانی و خارجی ( قدیمی و جدید ) انجام می شود.

شما عزیزان می توانید در صورتی که به پمپ بنزین سیار نیاز داشتید به صفحه مربوطه مراجعه نمایید.

امداد خودروی سایپا در فرمانیه

امداد خودرو فرمانیه

 

خدمات امداد خودرو فرمانیه به تمامی خودروهای سایپا ارائه می گردد. چنانچه در هر یک از خیابان ها و کوچه های فرمانیه نیاز به خدمات امدادی برای خودروهای سایپای خود داشتید ، با امداد جان تماس حاصل کنید. کیفیت خدمات ارائه شده برای خودروهای سایپا ، بسیار بالا است. سرویس و تعمیرات انواع خودروهای سایپا ، اقدامی فنی و تخصصی است که امدادگران و مکانیک های ما به خوبی از عهده ی آن بر می آیند.

امداد خودروی ایران خودرو در فرمانیه

در فرمانیه ، شمار بالایی از خودروهای ایران خودرو در تردد هستند. ممکن است این خودروها به هر علتی دچار مشکل شده و به خدمات امداد خودرویی نیاز داشته باشند. امداد جان آمادگی داشته تا هرگونه خدمات امدادی شامل حمل خودرو ، سوخت رسانی ، تعمیرات خودرو ، باتری به باتری و … را برای خودروهای ایران خودرو ارائه دهد. این خدمات در سطح کیفی بالا و در سریعترین زمان ارائه می گردند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره امداد خودرو در شمال تهران با ما همراه باشید.

سایر گروه های خودروسازی تحت پوشش امداد جان

امداد خودرو فرمانیه علاوه بر خودروهای ایران خودرو و سایپا به ارائه خدمات امدادی برای سایر گروه های خودروسازی شامل سیتروئن ، کیا موتورز ، تویوتا ، نیسان ، لکسوس ، مرسدس بنز ، بی ام و و … اقدام می نماید.

ما تمامی خودروهای ایرانی و خارجی را تحت پوشش خدمات خود قرار داده ایم. پراید ، پژو ، سمند ، بنز ، دنا پلاس ، رانا ، کیا ریو ، مرسدس بنز ، ساینا ، لیفان ، تیبا ، کوییک ، ام جی ، پورشه ، رنو ، فولکس ، کیا ، میتسوبیشی و … از جمله خودروهای تحت پوشش ما هستند.

چرا امداد جان بهترین امداد خودرو فرمانیه است ؟

  • امدادگران و مکانیک های ما با تمامی قسمت های خودرو شامل دنده ها ، چرخ ها ، باتری ، سیستم برق ، سیستم اگزوز ، دینام ، ترمز ، شمع وایرها و … آشنایی داشته و به خوبی می توانند ایرادات بوجود آمده برای این بخش ها را رفع نمایند.
  • سرعت خدمات دهی امداد جان با توجه به نیروی کافی و سرعت عمل بالای کار امدادگران آنها ، بالا است.
  • امداد جان ، تمامی خدمات ارائه شده از سوی خود را گارانتی می کند.
  • نرخ های خدمات امدادی امداد جان بسیار مناسب است. بر اساس تعرفه های متداول به دریافت هزینه از مشتریان اقدام می شود.
  • خدمات ارائه شده از سوی امداد خودرو فرمانیه ، بسیار جامع و کامل بوده و علاوه بر موارد گفته شده ، موارد دیگری را نیز شامل می شود. امداد قفل و سوییچ ، تعویض روغن ، تعویض لنت و … از جمله این موارد می باشند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالا بروید
همین حالا تماس فوری بگیرید