امداد خودرو شیراز

تعداد کمی از امداد خودروهای جاده ای در سطح کشور آمادگی و توانایی آن را دارند تا به طور شبانه روزی در خدمت رانندگان قرار بگیرند و بسیاری از خدمات تعمیر گاهی را در محل با کیفیت بالا در اختیار آن‌ها قرار دهند. مجموعه بزرگ امداد جان یکی از این امداد خودروها است که توانسته تا در حال حاضر در سطح شیراز نیز به فعالیت بپردازد و به عنوان یکی از معتبرترین مجموعه های امداد جاده‌ای در کنار شما حضور یابد.

پس اگر در شیراز به عنوان مسافر و مهمان اقامت دارید و یا یکی از شهروندان عزیز شیرازی می‌باشید، در صورت برخورد با مشکلات فنی و مکانیکی خودروی خود با ما تماس بگیرید. نیروهای امدادگر ما در امداد خودرو شیراز با بهترین تجهیزات و قطعات یدکی اصل، انواع خدمات امدادی را از پنچرگیری و تعویض لاستیک گرفته تا روغن‌کاری قطعات، تعویض سنسورهای مختلف، تعویض وایر و شمع و… را در اختیارتان قرار می‌دهند.‌

 

ما در امداد خودرو شیراز چه می‌کنیم؟!

ما در مرکز امداد خودرو شیراز امداد جان، با دستگاه های روز دنیا و پیشرفته به عیب یابی و رفع مشکل خودروهای شما می پردازیم. اکیپ های سیار امداد جان همه ی این مراحل انجام کار عیب یابی را با دستگاه های به روز انجام می دهند تا کوچکترین مشکلات خودرو سریعا تشخیص داده شود و اقدامات صحیح مناسب برای رفع آن‌ها انجام گیرد.

شما همچنین می‌توانید برای دریافت مشاوره در خصوص عیب یابی ماشین های خودتان، با امداد جان تماس حاصل فرمایید و با توصیه های اپراتورهای ما، مشکل خودروی خود را به تنهایی و تا حد ممکن رفع نمایید. با سپردن عیب یابی تخصصی خودروهای خود به دست کادر مجرب امداد جان، از یک تیم آماده و نیروهای فنی متخصص و حرفه ای برخوردار خواهید شد. تمام سعی ما نیز تا خودروی شما را با قطعات اصلی خود تعمیر کنیم و کمتر از قطعات یدکی جدید استفاده کنیم.

ما پس از پیدا کردن مشکلات خودروی شما در محل دلخواه تان، به تعمیر و رفع عیوب آن می پردازیم و در صورت نیاز به خدمات تعمیرگاهی، با استفاده از یدک کش و یا خودروبر آن را منتقل می‌کنیم. توجه کنید که در صورت لزوم به تعویض قعطه، قطعات اصل شرکتی و دارای گارانتی معتبر را به کار خواهیم گرفت و در هر جایی از شیراز در خدمت رسانی به شما حاضر خواهیم شد.

 

خدمات امداد جان در شیراز

انواع خدمات عیب یابی، یدک کشی و سرویس خودروی خود را از تیم امداد خودرو شیراز امداد جان دریافت کنید. به عنوان یکی از مجهزترین و کاربلدترین مراکز امدادی در شیراز، این اطمینان را به شما می‌دهیم که در کمتر از ۲۰ دقیقه، خدمات زیر را برای خودروهای شما با کادر متخصص و کاملا مسلط به اصول فنی خودرو به دست تان می‌رسانیم. با تماس با ما از خدمات زیر بهره‌مند شوید:

  • عیب یابی سیستم روشنایی خودروها

روشنایی بخشی مهم در اطمینان از کیفیت رانندگی است. به طوری که حتی در قوانین راهنمایی و رانندگی نیز جریمه ای برای خودروهایی با چراغ های کم نور و خراب تعیین شده است. روشنایی خودرو مخصوصاً چراغ‌های جلو، راهنما و مه شکن باید همیشه مورد توجه قرار بگیرند به طوری که مطمئن شوید بدون مشکل کار می‌کنند.

در صورتی که چراغ ها و روشنایی داخل و یا خارج خودرویتان به خوبی کار نمیکنند و روشنایی قبلی خود را ندارند، با امداد خودرو امداد جان تماس بگیرید. تیم های امدادی امداد جان عیب یابی این بخش را برای شما انجام می‌دهند و پس از حضور در محل به بررسی اتصالات بدنه، بررسی ارتباط صحیح بین ICU و ECU، بررسی تگ داخل ریموت از نظر محل قرار گیری، بررسی کلیه چراغ های راهنما، چراغ بزرگ، نور پایین، مه شکن، چراغ خطر، تعمیر اتصال برق چراغ ها می‌پردازند و سرویس روشنایی خودرو را به انجام می‌رسانند.

بسیاری از مشکلات خودروها را می‌توان با دقت این چراغ‌ها تشخیص داد و آن‌ها را پیش از جدی شدن رفع و رجوع کرد. به همین دلیل پیشنهاد میشود که به طور دوره‌ای به بررسی سیستم روشنایی خودرو بپردازید.

  • شارژ و تعویض باتری در محل شیراز

اگر آماده شده اید تا یک روز کاری شلوغ را شروع کنید و یا برای رفتن به مسافرت آماده می‌شوید، اما به ناگهان خودرویتان روشن نمی‌شود، به احتمال قوی باتری تمام کرده و نیاز به یک باتری جدید یا شارژ آن به سرعت در محل دارید. به کمک امداد خودرو امداد جان دیگر نگران تمام شدن شارژ باتری خودروی خودتان نباشید؛ دیگر به فکر استفاده از تجهیزات تعمیرگاهی نباشید و وقت خود را با رفتن به این مراکز هدر ندهید. تیم امداد باتری در محل امداد خودرو شیراز امداد جان سریعا در کنارتان حضور پیدا می‌کنند و باتری شما را با دستگاه های به روز و آمپر مناسب شارژ می‌کنند.

شارژ و تعویض باتری در محل شیراز

امدادگران ما پیش از شارژ، نصب و تعویض باتری، سیستم برق ماشین را هم چک می‌کنند تا از نظر دینام، سیم کشی، برق دزدی و … مشکلی وجود نداشته باشد. درنهایت باتری جدید را برایتان از بهترین برندهای ایرانی و خارجی در محل بر روی خودرویتان نصب میکنند.

  • جایگزینی فیلتر روغن و سوخت

باک بنزین خودرو از متریال فلزی تشکیل شده و اغلب به عنوان محلی برای نگهداری رسوب ذرات معلق در بنزین به شمار می‌رود. تمامی ذرات رسوبی تشکیل شده در باک بنزین با تکان های خودرو در زمان حرکت در بنزین شناور می شوند و به سوی موتور خودرو حرکت می کنند. در چنین زمانی وجود یک فیلتر بنزین اهمیت پیدا می‌کند.

فیلتر بنزین در سر راه مسیر ورودی این بنزین به موتور قرار می گیرد و منجر به پاکسازی بنزین از وجود رسوبات و آلاینده ها می شود. این فیلتر نیز بهتر است تا در هر ۱۰۰۰۰ کیلومتر تعویض شود. برای تعویض این بخش‌ها از باکیفیت ترین متریال با امداد خودرو شیراز امداد جان تماس بگیرید.

جایگزینی فیلتر روغن و سوخت

همان میزان که تعویض روغن در فواصل زمانی معین از اهمیت برخوردار است، استفاده از فیلتر روغن جدید و باکیفیت و جایگزینی به موقع آن نیز مهم می‌باشد. روغن موتور در اصل سبب روانکاری اجزای موتور شده و از آسیب‌هایی که ممکن است در اثر اصطکاک به آن وارد شود، جلوگیری میکند. همچنین ذرات و رسوبات موجود در موتور را جذب می‌کند.

اما این ذرات توسط فیلتر روغن تصفیه می‌شوند و بدون ناخالصی مورد استفاده قرار می‌گیرد. بهتر است تا هر ۵۰۰۰ کیلومتر کارکرد خودرو نسبت به تعویض این قطعه اقدام نمایید. برای تعویض این بخش‌ها با ما تماس بگیرید.

  • یدک کش و خودروبر شیراز با امداد جان

حمل و انتقال خودروهای سبک و سنگین خود را به ما بسپارید. با استفاده از به روزترین تجهیزات یدک کشی، از نیسان چرخگیر گرفته تا خودروبر، خودروی شما را به مراکز بیمه، تعمیرگاه ها و هر جایی که بخواهید، منتقل میکنیم. در صورتی در جاده برای خودرویتان مشکلی پیش آمد، کافیست تا با ما در امداد جان تماس بگیرید.

در هنگام خرابی خودرو خود، سرویس تعمیر خودرو امداد جان با تعمیرکاران مجرب در محل حضور یافته و اقدام به تعمیر خودرویتان میکند اما اگر خودرو نیاز به تعمیرات اساسی و تعمیرگاهی داشته باشد، با استفاده از یدک کش با کیفیت و استاندارد بالا به تعمیرگاه های مطمئن و طرف قرارداد امداد جان منتقل میشود.

امداد جان به عنوان یکی از شرکت های امداد رسانی معتبر در شیراز، اولویت کاری خود را ارائه خدمت با کیفیت بالا عنوان کرده و برای آن از هیچ تلاشی فروگذار نیست. پشتیبانی امداد خودرو شیراز همچنین به صورت شبانه روزی آماده پیگیری مشکلات شما و حل آنها است.

ما تضمین میکنیم خدماتی که به شما ارائه میدهیم، با بهترین قیمت و کیفیت هستند و خودرویتان چه صفر و لوکس و چه صدمه دیده و تصادفی، بدون هیچ آسیبی با یدک‌کش امداد جان منتقل می‌شود. برای اثبات این موضوع در حین انتقال خودرویتان، آن را بیمه می‌کنیم. برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید با پشتیبانی امداد جان تماس بگیرید تا توضیحات تکمیلی را در اختیار شما قرار دهند.

یدک کش و خودروبر شیراز با امداد جان

  • تأمین قطعات یدکی اصل در شیراز

اگر نمی‌خواهید که قطعات فیک را در پوششی مشابه محصولات اورجینال در بازار دریافت کنید، کافیست تا با امداد خودرو شیراز امداد جان تماس بگیرید. اگر به علت آسیب دیدگی و خرابی بخشی از خودرو خود به لوازم یدکی ماشین نیاز پیدا کرده اید. حتما با مراجعه به چند فروشگاه لوازم یدکی این نکته را متوجه شده اید که هر یک به نام جنس اصل با قیمتی متفاوت به فروش می‌رسند.

در این بازار، مخصوصاً یافتن قطعات خودروهای خارجی بسیار مشکل تر است، چرا که سودجویان بسیاری قطعات خودرو را در بسته بندی مشابه اصل به عنوان قطعات خارجی به فروش می رسانند و رانندگان را فریب می‌دهند. برای جلوگیری از این اتفاق، کافیست تا در هرکجا از شیراز که بودید با ما تماس بگیرید. ما انواع قطعات یدکی خودرو های وارداتی همچون هیوندا، کیا، بنز، بی ام دبلیو و… را نیز در اختیارتان قرار می‌دهیم و در کنار آن، ضمانت اصل بودن کالا را نیز در اختیارتان می‌گذاریم تا خیال شما کاملا راحت شود.

* نکته مهم: خرید لوازم یدکی بی کیفیت می‌تواند بر روی کل سیستم خودرو اثر منفی بسیار بدی بگذارد.

  • دیاگ تخصصی دوره ای

بسیاری از افراد باور دارند که خرید یک خودرو جدید و یا لوکس خارجی به این معناست که تا مدت‌ها دیگر نیازی به تعمیر و نگهداری و موارد این چنینی نخواهد بود. اما فراموش نکنید که هر خودرویی پس از گذراندن ۳ سال از تولید و استفاده باید به طور مرتب مورد سرویس قرار گیرد. با استفاده از دیاگ تخصصی خودرو خود به طور دوره ای در شیراز دیگر نگرانی از بابت خرابی ناگهانی خودروهای خود نداشته باشید‌.

بدون اتلاف وقت و هزینه در هر جایی که حضور دارید، از منزل تا محل کار با امداد خودرو شیراز امداد جان تماس بگیرید تا امدادگران ما در محل به ارزیابی و عیب یابی بخش های مختلف خودرو شما بپردازند و در صورت مشاهده مشکل سریعا آن را رفع کنند تا درنهایت مجبور نباشید با مشکلات بزرگتری دست و پنجه نرم کنید.

انجام تمامی خدمات دوره ای خودرو از تسمه تایم، شمع، سرویس عمومی با دستگاه مخصوص گرفته تا احیاء و بازسازی بلوک سیلندر در هنگام میل لنگ زدن شدید و… بدون تعویض کامل موتور توسط امداد خودرو امداد جان به صورت تخصصی برای شما انجام می شود.

مکانیک های متخصص ما در امداد خودرو شیراز همچنین توانایی عیب یابی و تعمیرات تخصصی موتور، تعمیر انواع گیربکس اتوماتیک، عیب یابی و تعمیر احتراق خام، عیب یابی و دیاگ تخصصی زامیاد، عیب یابی و تعمیر انواع گیربکس های اتومات و دنده ای، تعمیرات ایسیو کیا و عیب یابی ECU، کاهش مصرف سوخت و افزایش بازدهی ماشین، شست و شوی سوزن انژکتور با دستگاه اتوماتیک و مواد اصلی و…. را نیز دارند. با ما تماس بگیرید.

ما در اصفهان نیز با مجموعه امداد خودرو اصفهان امداد جان، آمادگی کاملی در خدمت رسانی به شما داریم. 

  • تنظیم ارتفاع و تعمیر اکسل در محل

عواملی چون رها کردن پدال کلاچ و وارد شدن ضربه ناگهانی به خودرو، بکسل کردن خودرو یا وسیله ای با وزن بیشتر از خودرو شما، پارگی گردگیر پلوس، روشن کردن مداوم خودرو با هل دادن، استفاده مداوم از ترمز و ترمز دستی و حرکت با دنده نامناسب باعث آسیب دیدگی بیش از پیش اکسل میشوند و مشکلات متعددی را ایجاد می‌کنند.

اگر اکسل‌های خودروی شما خراب شده باشند، با علائمی چون نشتی گریس بر روی لبه داخلی چرخ ها، لرزش فرمان و شنیدن صدا در هنگام پیچیدن می‌توان این موضوع را تشخیص داد. اکسل (Axle) در کنار قطعاتی چون پلوس و ترمز و… کنترل فرمان و خودرو را بهتر از همیشه ممکن می‌کند.

همچنین در صورتی که ارتفاع خودرو به خوبی تنظیم نشده باشد و یا در اثر تصادف و یا بکسل کردن اشتباه، آسیب دیده باشد، خودرو در حین حرکت، نمی‌تواند به راحتی عمل کند و در زمان عبور از دست اندازها و سربالایی ها احتمال واژگونی آن بالا می‌رود. با وجود اینکه با اکسل های خراب خودرو می‌توان هنوز هم حرکت کرد، اما اینکار بسیار خطرناک است و ممکن است تا در اثر کشش سطحی کوچکی، شکسته و کنترل خودرو از دست برود و احتمال تصادف افزایش یابد.

در صورت مشاهده کوچکترین نشانه، این مشکل را با ما در تیم امداد خودرو شیراز امداد جان در میان بگذارید تا ما خیلی سریع این مورد را برایتان در محل رفع کنیم.

  • عیب یابی و تعمیر جلوبندی در شیراز

کنترل ماشین یکی از اصلی ترین وظایف و نقش های جلوبندی شناخته میشود که در نتیجه خرابی می‌تواند ایمنی خودرو و سلامت سرنشینان را تا حد زیادی تحت تاثیر قرار دهد. از این به بعد در صورتی که با مشکلات و نشانه های آسیب جلوبندی در خودرو های خود روبرو شدید، وقت را تلف نکنید و با ما در امداد خودرو شیراز امداد جان تماس بگیرید.

جلو بندی خودرو یکی از بخش های مهم خودرو است که باید به صورت تخصصی و توسط افرادی با دانش و مهارت بالا تعمیر شده و مورد عیب یابی قرار بگیرد. اگر علائم زیر را در خودرو خود مشاهده کردید، سریعا ما را باخبر کنید تا در زمانی کوتاه آن‌ها را در محل رفع و برای استفاده دوباره در اختیارتان قرار دهیم:

  • شنیده شدن صدای سوت مانند در زمان دور زدن در پیچ جاده ها
  • ایجاد صداهای بسیار زیاد در هنگام عبور از دست انداز و مانع های بلند به علت خرابی در کمک فنر و میل تعادل
  • کشیده شدن فرمان خودرو به یک سمت در هنگام رها کردن فرمان
  • کج شدن ‌و انحراف خودرو به طرفین در جاده

 

  • پنچرگیری سیار در شیراز با امداد جان

دیگر با حضور مجموعه بزرگ امدادی امداد جان در شیراز لازم نیست تا آستین ها را بالا زده و برای پنچرگیری لاستیک های خود وارد عمل شوید. این کار را با قیمتی بسیار مناسب به استاد این کار بسپارید و بدون صرف زمان طولانی دوباره به ادامه حرکت با خودرو و رسیدگی به امور روزمره خود بپردازید.

هر خودرویی ممکن است که بر اثر برخورد با اجسام تیز و محکم دچار پنچری شود. با این وجود این اتفاق در لاستیک‌هایی که مدت زیادی کار کرده اند و ساییدگی بیشتری دارند بسیار بیشتر مشاهده می‌شود. برای رفع پنچری تایر خودروهای شما هم آماده خدمت رسانی هستیم. با ما در امداد خودرو امداد جان تماس حاصل فرمایید.

  • خدمات شارژ گاز کولر

در هر ساعتی از شبانه‌روز می‌توانید متخصصان شارژ گاز کولر ماشین سیار را در شیراز پیدا کنید تا شارژ کولر خودروی شما را انجام دهیم‌. به طور معمول در صورتی که از کولر ماشین‌تان به صورت اصولی استفاده کنید، مشکلی با آن نخواهید داشت. اما باز هم ممکن است که هرازگاهی متوجه شوید که کولر همچون قبل فضا را سرد نمی‌کند و قدرت کافی را ندارد. این خود نشانه ای از آنست که میزان گاز کولر ماشین کم شده و نیاز به شارژ گاز کولر خودرو دارید.

ما این کار برایتان در محل انجام خواهیم داد. ما متناسب با نوع خودرو شما از شناخته‌شده‌ترین انواع گاز کولر ماشین همچون R134a، R22، R12 و بهترین برندهای گاز کولر نظیر ایسکون، هانی‌ول و گالکو برای شارژ کولر کمک میگیریم. با ما تماس بگیرید.

  • سوخت رسانی سیار

خوب است بدانید که کم بودن سوخت برای کارکرد موتور بسیار آسیب زا است و می‌تواند در طی زمان عملکرد موتور را با اختلال مواجه کند و قطعات آن را از کار بیاندازد. علاوه بر این، همواره دقت کنید که سوخت خودرویتان تا انتها مصرف نشود و همواره به اندازه یک چهارم باک سوخت داشته باشید.

با این حال اگر باز هم در مسیر متوجه تمام شدن سوخت خودرویتان شدید و تا پمپ بنزین نیز مسیر زیادی باقی مانده بود، با ما تماس بگیرید و بدون دردسر و در هر جایی که بودید، بنزین و سوخت مورد نیاز خودروی خود را با همان کیفیت پمپ بنزین از امداد خودرو شیراز امداد جان بخواهید.

  • کارشناسی رنگ و بدنه قبل از خرید

یکی از مهمترین مسائل در زمان خرید خودروهای دست دوم و حتی صفر بررسی آنهاست. چونکه بسیاری از فروشندگان هیچ گاه تا زمانی که مجبور نشده باشند ایرادات و مشکلات جدی خودرو را عنوان نمیکنند. همین مسئله باعث میشود تا ارزش کارشناسی رنگ و بدنه خودرو قبل از خرید اهمیت به مراتب بسیار بیشتری پیدا کند.

متخصصان امداد خودرو شیراز به خوبی با ساز و کار انواع خودروهای داخلی و خارجی آشنا هستند و به خوبی به بررسی خودرو میپردازند و قیمت‌ گذاری را انجام میدهند. برای این کار با امداد جان تماس بگیرید. متخصصان ما با دستگاه های مخصوصی و مهارت تشخیص بالا این کار را برایتان به انجام میرسانند و خیالتان را از بابت یک خرید و معامله دقیق و منصفانه راحت میکنند. پس اگر تصمیم دارید تا یک خودروی جدید خریداری کنید، با ما تماس بگیرید.

  • بررسی رادیاتور و مایع خنک کننده

رادیاتور و مایع خنک کننده نقش بسزایی در سلامت موتور و کارکرد آن به بهترین نحو دارند. حالا در صورتی که متوجه شدید رادیاتور به مشکل خورده و موتور داغ تر از همیشه است، کافیست تا ابتدا سیستم تهویه را خاموش کنید و به صورت آرام به حرکت خودرو ادامه دهید.

اگر حس میکنید که میزان مایع خنک کننده کاهش یافته، خوب است تا مخزن آن را بررسی کنید، اما ابتدا خودرو را خاموش کرده و سپس اجازه دهید تا خنک شود. حالا درپوش را باز کرده و در صورتی که سطح خنک کننده کم بود، آن را اضافه کنید. همچنین متخصصان حوزه خودرو اعلام میکنند که در هر ۳۰٫۰۰۰ مایل و یا در زمان تغییر رنگ مایع خنک کننده، اقدام به تعویض آن نمایید.

برای عیب یابی رادیاتور و اضافه کردن مایع خنک کننده یا ضدجوش کافیست تا با ما در امداد خودرو شیراز امداد جان تماس بگیرید. امدادگران ما در محل حاضر شده و اقدامات زیر را انجام می‌دهند:

  • بررسی غلظت ضد یخ یا ضد جوش
  • چک کردن اندازه و شرایط ضدیخ از نظر کثیفی یا داشتن مواد ناشی از زنگ زدن فلزات
  • بازرسی درپوش و لوله متصل به در پوش رادیاتور
  • بازبینی لوله ها و محل اتصال لوله ها
  • کنترل تسمه پروانه ها را از لحاظ کشش و سالم بودن
  • بررسی ترموستات در صورت کاهش یا افزایش زیاد دمای آب
  • تعویض مایع خنک کننده متناسب با نوع خودروی شما

 

چگونه از خدمات امداد خودرو مدیران خودرو توسط امداد جان استفاده کنیم؟

برای استفاده از خدمات تعمیر در محل و یدک کشی امداد جان کافیست تا با ما تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید. متخصصان و تیم مکانیک سیار ما در مرکز امداد خودرو شیراز امداد جان پس از عیب یابی خودرو و برآورد هزینه تعمیر، با استفاده از قطعات اصلی دارای گارانتی تعمیر خودروهای شما را اجرا خواهند کرد. تعمیرگاه سیار خودروی خود را به صورت ۲۴ ساعته در هر بخشی از شیراز در اختیار داشته باشید. شما حتی می‌توانید خدمات مورد نیاز خود را برای تایم دیگر خود رزرو کنید؛ در هر شرایطی امکانات آرامش شما را محیا خواهیم کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالا بروید
همین حالا تماس فوری بگیرید