امداد خودرو سئول

امداد خودرو سئول در کمتر از چندین دقیقه پس از تماس شما ، با تشخیص موقعیت شما توسط سامانه GPS در محل خودروی شما حاضر می شود.

پرسنل مجرب ما در کمترین زمان کنار شما خواهد بود
تعمیرات همراه با گارانتی
همین حالا تماس بگیرید….

خودروهای تحت پوشش امداد خودرو سئول

نیاز به خدمات امداد خودرویی تنها محدود به خودروهای قدیمی و فرسوده نمی شود. ممکن است بسیاری از خودروهای لوکس و لاکچری به دلایلی مانند تمام شدن سوخت ، پنچر شدن لاستیک ها ، نداشتن پلاک فعال ، خوابیدن باتری و … به خدمات امداد خودرویی نیازمند باشند. لذا امداد خودروهای معتبر و حرفه ای باید برای امداد رسانی به انواع خودروها آمادگی داشته باشند.

امداد جان تمامی تمهیدات لازم برای خدمات دهی به انواع خودروهای ایران خودرو ، میتسوبیشی ، سیتروئن ، سایپا ، بی ام و ، ام وی ام ، تویوتا ، مرسدس بنز ، کیا ، پورشه ، نیسان ، هیوندای و … را اندیشیده است و با مجرب ترین نیروها و بهترین امکانات به ارائه خدمات در محله سئول تهران می پردازد.

امداد خودرو سایپا در سئول

در صورتی که خودروی سایپای شما در محله سئول تهران دچار مشکل شد ، با امداد خودرو سئول تماس حاصل کنید تا هرگونه خدمات موردنیاز خودروی شما را ارائه نماید. امداد جان سالهاست که خدمات دهی به خودروهای سایپا را انجام داده و در هر موقعیتی برای خدمات دهی به این خودروها آماده است.

امداد جان ، تمامی خدمات ارائه شده برای خودروهای سایپا را با قیمت بالا و کیفیت بالا در سریعترین زمان ارائه می نماید. این روند کاری امداد جان موجب شده است که تمامی دارندگان خودروهای سایپا از عملکرد این مجموعه رضایت بالایی داشته باشند.

امداد خودرو ایران خودرو در سئول

تردد خودروهای ایران خودرو در محله سئول زیاد است. ممکن است این خودروها نیازهای مختلفی داشته باشند که از سوی امداد جان قابل ارائه است. امداد خودرو سئول دارای نیروهای امدادی زیادی برای خودروهای ایران خودرو است که تخصص و مهارت بالایی در این زمینه دارند. این نیروها به قدری به ساختار خودروهای ایران خودرو مسلط هستند که تقریباً می توانند به صورت چشم بسته به رفع نیازهای این خودروها اقدام نمایند.

ما به تمامی تجهیزات موردنیاز برای خودروهای ایران خودرو مجهز هستیم و هیچگونه کمبود امکاناتی در این زمینه نداریم. فرقی ندارد که چه ساعتی در خیابان سئول دچار مشکل شده اید ، امداد جان برای خدمات دهی در تمامی ساعات شبانه روز به خیابان سئول آماده است.

حمل خودرو سئول

 

امداد خودرو سئول

 

امداد خودرو سئول ، تجهیزات مختلفی را به منظور حمل خودرو در خیابان سئول درنظر گرفته است که متناسب با نوع خودروی شما از آنها استفاده می کند. امداد جان با دارا بودن مجوز رسمی ، به خدمات دهی اقدام نموده و از معتبرترین امداد خودروهای شهر تهران محسوب می شود. یدک کش ها ، خودروبرها و جرثقیل های امداد جان دارای قطعات و لوازم یدکی های اورجینال خودرو هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره امداد خودرو در شرق تهران با ما همراه باشید.

چنانچه قصد حمل خودروی لوکس و مدل بالای خود را داشته و نگران سلامت خودروی خود هستید ، این کار را با خیالی آسوده به ما واگذار نموده و اطمینان داشته باشید که ما این کار را با رعایت تمامی نکات استاندارد حمل خودرو انجام می دهیم. خودروی شما پس از حمل ، با کوچکترین آسیب دیدگی مواجه نخواهد شد. ما این مسئله را ضمانت می کنیم. ضمانت ما ، معتبر و دارای ارزش است.

مکانیک سیار سئول

 

امداد خودرو سئول

امداد خودرو سئول هرگونه خدماتی که برای سرویس و تعمیرات خودرو موردنیاز باشد را در بالاترین سطح کیفی ، ارائه می نماید. تنظیم موتور ، تعویض قطعات ، تعمیرات جلوبندی ، تعویض شمع و وایر ، تعمیرات استارت ، تعمیرات فرمان ، صافکاری ، نقاشی ، تعویض زاپاس ، تعمیرات کیسه هوا ، تعمیرات کمربند ، تعمیرات بالابر شیشه ها ، تعمیرات دینام ، تعمیرات موتور و … از جمله خدمات مکانیک سیار سئول می باشد.

ما سرویس و تعمیرات انواع خودروها از جمله پژو ، پراید ، سمند ، دنا ، پورشه ، بنز ، تویوتا ، مزدا ، نیسان ، شاهین ، هیوندای ، آزرا ، سوناتا ، لیفان ، تیبا و … را در هر موقعیتی در محله سئول انجام می دهیم. ممکن است خودروی شما در وسط خیابان دچار مشکل شده باشد و یا خودروی شما در پارکینگ شما باشد و شما تصمیم به تعمیرات آن بگیرید. ما در هر حالت و هر شرایطی به خدمات دهی به خودروی شما اقدام می کنیم.

امداد باتری سئول

خاموشی ماشین به دلیل تمام شدن باتری ممکن است برای هر خودرویی رخ بدهد. یکی از خدمات امداد خودرو سئول ، باتری به باتری است. باتری به باتری موجب شده که خودروی شما موقتاً روشن شود. هزینه باتری به باتری بر اساس نرخ های مصوب محاسبه می شود. بنابراین شما می توانید بدون اینکه خود را به دردسر بیاندازید با پرداخت یک هزینه مناسب به رفع مشکل خودروی خود بپردازید. تست و تعویض باتری از دیگر خدمات امدادی ارائه شده در سئول است.

سوخت رسانی سیار در سئول

اگر در خیابان سئول در حال تردد هستید و به یکباره با مشکل تمام شدن بنزین روبرو می شوید ، با امداد جان تماس حاصل کنید تا برای سوخت رسانی به خودروی شما اقدام نماید. سوخت رسانی سیار ، از نوین ترین و جدیدترین خدمات امداد خودرویی است که کار خودروداران را در شرایط سخت ، آسان می کند. بنزین سوپر و بنزین معمولی ، هر دو توسط نیروهای ما ارائه می شود.

امداد قفل و سوئیچ ، از خدمات امداد خودرو سئول

امدادگران ما به سیستم قفل انواع خودروهای قدیمی و جدید ، تسلط داشته و قادر به رفع هرگونه اشکالات بوجود آمده در آنها می باشند. اگر سوئیچ خود را گم کرده و یا آن را داخل قفل شکسته اید ، خود را ناراحت نکنید. یکی از خدمات امداد جان در محله سئول ، امداد قفل و سوئیچ است که تقاضای بالایی دارد.

تمامی امکانات لازم برای این کار را در اختیار داشته و این کار را به عهده نیروهای باهوش و ماهر خود می گذاریم. تمامی اشکالات قفل درب خودروهای پژو ، پراید ، رانا ، سمند ، دنا ، شاهین ، مگان ، ال 90 ، تندر 90 ، مزدا و …  قابل حل می باشد. تعریف کد سوئیچ ، ساخت سوئیچ ، عوض کردن مغزی قفل درب ، تعمیرات ریموت ، تعمیرات دزدگیر و … از جمله خدمات امداد قفل و سوئیچ امداد خودرو سئول است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالا بروید
همین حالا تماس فوری بگیرید