امداد خودرو مرکز تهران

امداد خودرو مرکز تهران ، آمادگی خدمات رسانی در اسرع وقت را داشته تا مشکلات مختلف خودروی شما به بهترین شکل رفع گردد.

پرسنل مجرب ما در کمترین زمان کنار شما خواهد بود
تعمیرات همراه با گارانتی
همین حالا تماس بگیرید….

علل مختلفی سبب شده که شما نیاز به خدمات امداد خودرویی داشته باشید. در گذشته ، برای حل برخی از مشکلات مربوط به خودرو باید راه های سختی را می پیمودید. اما خوشبختانه امروزه با وجود مراکز امداد خودرو دیگر کار دشواری برای رفع مشکلات و ایرادات بوجود آمده ندارید.

نیاز فوری به امداد خودرو

اگر خودروی شما دچار مشکل شده است و برای رفع مشکل آن عجله دارید ، باید با امداد خودرویی تماس حاصل کنید که قادر به خدمت رسانی در سریعترین زمان ممکن باشد. برخی از امداد خودروها با تأخیر بسیار زیادی در محل حادثه یا وقوع مشکل حاضر می شوند که این مسئله موجب نارضایتی خودروداران می شود.

اینکه در زمان بروز مشکل با اولین شماره امداد خودرویی که پیدا می کنید ، تماس بگیرید کار اشتباهی است و هرگز نباید با امداد خودروهایی که شناختی از آنها ندارید تماس بگیرید. بهتر است خودرو داران با یک امداد خودروی معتبر و حرفه ای آشنایی داشته باشند تا در صورت نیاز با آن تماس بگیرند.

امداد جان به عنوان نمایندگی امداد خودرو مرکز تهران ، سالهاست که در این زمینه فعالیت داشته و در سریعترین زمان به ارائه خدمات به مشتریان گرامی اقدام می کند. این مجموعه به منظور خدمات دهی سریع ، برنامه ریزی های جامعی داشته و با تکیه بر امکانات و کادر حرفه ای خود ، توانسته است در این زمینه موفق باشد.

امداد خودرو ایران خودروی مرکز تهران

 

 

امداد خودرو مرکز تهران

 

امداد جان ، از معتبرترین امداد خودروها در تهران است که به ارائه خدمات امداد خودرویی برای انواع خودروهای ایران خودرو اقدام می کند. صاحبان خودروهای مختلف ایران خودرو می توانند از خدمات متنوع این مجموعه شامل حمل خودرو ، سوخت رسانی سیار ، باتری به باتری ، عیب یابی و تعمیرات خودرو ، سرویس خودرو ، امداد قفل و سوئیچ و … بهره ببرند.

امداد خودرو مرکز تهران ، به دلیل برخورداری از امدادگران با تجربه و حرفه ای و تجهیزات پیشرفته روز دنیا می تواند هر یک از مشکلات بوجود آمده برای خودروی شما را حل کرده و نیازهای مختلف خودروی شما را تأمین کند. امداد جان ، یکی از بهترین نمایندگی های امداد ایران خودرو در تهران می باشد.

امداد خودرو سایپا در مرکز تهران

خرابی خودرو یا سایر مشکلات مرتبط با آن ، ناراحت کننده بوده و کام خودرو داران را تلخ می کند. گاهی خرابی خودرو موجب شده که لذت سفر برای شما کاهش پیدا کرده و یک خاطره بد برای شما ایجاد شود. اما اگر هنگامی که با این مشکلات مواجه شدید با امداد جان تماس حاصل کنید ، خاطر شما اصلاً مکدر نمی شود. زیرا امدادگران امداد جان با امکاناتی که در اختیار دارند سریعاً به محل خودروی شما مراجعه نمود و به سرعت مشکل را حل و فصل می کنند.

امداد خودرو مرکز تهران ( امداد جان ) ، خدمات خود را برای انواع خودروهای سایپا ارائه می دهد. امدادگران ما در عیب یابی و تعمیرات و سایر امور مربوط به خودروهای سایپا ، تخصص ویژه ای دارند. این تخصص در ارائه خدمات بهتر و سریعتر برای خودروهای سایپا ، اثرات مثبتی دارد.

ارائه خدمات امداد خودرویی امداد جان در سراسر تهران

  • سرویس و تعمیرات تخصصی انواع خودروهای ایرانی و خارجی
  • حمل خودرو با جدیدترین و پیشرفته ترین وسایل نقلیه
  • پنچرگیری خودرو در کوتاهترین زمان ممکن
  • سوخت رسانی سیار برای تمامی خودروها
  • عملیات باتری به باتری برای انواع مدل باتری ها
  • خدمات امداد و قفل برای تمامی خودروها با سیستم های قفل و سوئیچ جدید و قدیمی
  • تعویض روغن ماشین ظرف چندین دقیقه
  • و …

حمل خودرو توسط امداد خودرو مرکز تهران

یکی از اصلی ترین نیازهای خودرو داران ، حمل خودرو است. مشکلات متعددی موجب شده که شما امکان حرکت خودروی خود را نداشته باشید و چاره ای به جز حمل خودرو با خودروبر یا جرثقیل و … نداشته باشید. در این شرایط با امداد جان تماس حاصل کنید.

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره امداد خودرو در تهران با ما همراه باشید.

ما به شما کاملاً حق می دهیم که بر روی خودروی خود حساس باشید. به همین علت شرایط را به گونه ای رقم می زنیم که حمل خودروی شما به صورت اصولی انجام شود تا هیچگونه مشکلی برای خودروی شما بوجود نیاید. تدابیر امنیتی مختلفی درنظر گرفته شده تا سلامت بدنه و خودروی شما تضمین شود. از پیشرفته ترین ماشین آلات بدین منظور استفاده شده و از مقاوم ترین و باکیفیت ترین ابزارآلات استفاده می شود. پیش از شروع به حرکت ، تمامی جزئیات چک شده و از محکم بودن اتصالات اطمینان حاصل می شود.

حمل خودرو امداد خودرو مرکز تهران با توجه به نوع خودرو و مشکل بوجود آمده برای آن به چندین شکل انجام می شود که شامل حمل با یدک کش ، حمل با جرثقیل و حمل با خودرو بر است.

تعمیرات خودروی مرکز تهران

 

امداد خودرو مرکز تهران

 

اگر خودروی شما به یکباره خراب می شود ، نگران نشوید. زیرا مکانیک های سیار ما آماده بوده که به سرعت به آدرس شما مراجعه نموده و تعمیرات تخصصی خودروی شما را انجام دهند. تمامی خودروهای ایرانی و خارجی شامل پژو ، پراید ، سمند ، مزدا تری ، سمند ، ساینا ، تیبا ، دنا پلاس ، سانتافه ، بی ام و ، بنز ، سراتو ، توسان و … با بالاترین کیفیت تعمیر می شود.

تعمیرات هر یک از این خودروها تخصصی بوده اما با توجه به تخصص بالای مکانیک های ما ، تعمیرات این خودروها به بهترین شکل ممکن انجام می شود. بی شک پس از تعمیرات خودروی خود توسط ما ، انتظارات شما از تعمیرکاران و مکانیک ها بالا رفته و دیگر کار هر مکانیکی برای شما قابل قبول نخواهد بود. لذا تمایل دارید که خودروی شما در دفعات بعدی توسط مکانیک های ما تعمیر شود.

امداد قفل و سوئیچ ، از خدمات امداد خودرو مرکز تهران

یکی دیگر از خدمات ما ، امداد قفل و سوئیچ می باشد. حتماً برای شما هم پیش آمده که سوئیچ خود را گم کرده و نتوانید ماشین را روشن کنید. یا اینکه سوئیچ داخل قفل ماشین بشکند و یا به اصلاح گیر کند. در این شرایط ، بهترین و آسان ترین راه برای رفع مشکل موجود ، تماس با امداد جان است. علاوه بر مفقودی سوئیچ و جا ماندن آن داخل قفل ماشین ، موارد دیگری موجب شده که شما نیازمند خدمات قفل و سوئیچ شوید. به هر حال هر یک از مشکلات بوجود آمده درباره قفل و سوئیچ ماشین را ما با ترفندهای بسیار مؤثری رفع می کنیم.

تعویض روغن در محل ، سریع و فوری

یکی دیگر از خدمات امداد خودرو مرکز تهران ، تعویض روغن در محل است. گاهی به دلایل مختلفی امکان مراجعه به تعویض روغنی را نداشته و نیاز به انجام این کار دارید. در چنین شرایطی می توانید با امداد جان تماس حاصل کنید تا در محل شما به تعویض روغن خودروی شما اقدام کند.

با خدمات تعویض روغن امداد جان ، بدون معطلی می توان روغن خودروی خود را عوض نموده و شاهد عملکرد بهتر خودرو باشید. تعویض روغن با تجهیزات پیشرفته ای انجام شده و بدین منظور از با کیفیت ترین روغن ماشین ها استفاده می گردد.

امداد باتری امداد جان

مشکل خوابیدن باتری از مشکلات بسیار رایج است که برای خودروهای مختلف اتفاق می افتد. اگر شما هم با این مشکل مواجه شوید ، نیاز به باتری به باتری کردن خودرو داشته تا باتری آن را موقتاً شارژ نمایید. عملیات باتری به باتری خودرو ، کار دشواری نیست اما باید با دقت و با رعایت ایمنی انجام شود.

تیم حرفه ای و مجرب امداد جان ( نمایندگی امداد خودرو مرکز تهران ) آماده است تا عملیات باتری به باتری را برای خودروهای مختلف با باتری های گوناگون انجام دهد. در هر زمان و مکانی می توانید برای بهره مندی از این خدمات با شماره های امداد جان تماس حاصل کنید. ما در سریعترین زمان در محل خودروی شما حضور پیدا کرده و آماده خدمت رسانی به شما هستیم

پنچرگیری سیار مرکز تهران

 

 

امداد خودرو مرکز تهران

 

اگر تایرهای خودروی شما پنچر شده است و خودتان امکان پنچرگیری آن را ندارید ، روی کمک ما حساب ویژه ای باز کنید. ما صفر تا صد این کار را برای شما انجام می دهیم. معمولاً پنچر شدن از مشکلات ناراحت کننده ای است که افراد سریعاً تمایل به حل آن دارند تا بتوانند به کار خود برسند.

امدادگران ما در پنچرگیری سریع و فوری خودروهای مختلف ، استاد هستند و این کار را به بهترین نحو انجام می دهند. تا شما به شمارش اعداد شروع کنید و چندین عدد را بر شمارید ، پنچرگیری تایرهای خودروی شما به اتمام رسیده است. نرخ پنچرگیری آنچنان زیاد نبوده و اصلاً ارزش این کار را نداشته تا شما خودتان به این کار اقدام کنید و خود را به زحمت انداخته و لباس های خود را کثیف کنید. این کار را به ما بسپارید و خودتان تنها نظاره گر باشید.

برترین امداد خودرو مرکز تهران

 

 

امداد خودرو مرکز تهران

 

اگر ما ادعا می کنیم ، یکی از بهترین امداد خودروی تهران هستیم برای این ادعای خود چندین دلیل داشته و نسنجیده صحبت نمی کنیم. ما از بهترین ها هستیم زیرا :

  • سریعترین خدمات دهی را انجام می دهیم. ظرف کمتر از 15 دقیقه در محل خودرو حضور پیدا کرده و به رفع مشکل شما اقدام می کنیم. پس از تماس شما مشتریان گرامی ، ما نزدیکترین امدادگر خود را به محل خودرو اعزام می کنیم.
  • ما بالاترین آمار رضایت مشتریان از خود را داریم. اغلب مشتریان عزیز از خدمات ما احساس خشنودی و رضایت مندی داشته اند. این مسئله ، موجب افتخار ماست و همواره از این مسئله خرسند هستیم و بر خود می بالیم.
  • امداد جان ( نمایندگی امداد خودرو مرکز تهران ) ، با تعرفه های بسیار مناسبی به ارائه خدمات اقدام می کند. بحث هزینه ها برای اغلب افراد مهم است و اغلب افراد دغدغه هزینه ها را دارند.
  • ما خدمات ارائه شده از سوی خود را گارانتی می کنیم. بنابراین شما اصلاً نباید به کیفیت خدمات ما شک کنید و باید بدانید که خدمات امداد خودرویی را در بالاترین کیفیت دریافت نموده اید.
  • چنانچه برای سرویس و تعمیرات خودرو نیاز به تعویض قطعات باشد ، از مرغوب ترین و باکیفیت ترین قطعات استفاده می کنیم. تعویض قطعات خودرو در محل انجام می شود.
  • حمل خودرو را در ایمنی کامل انجام داده تا کوچکترین آسیبی به خودروی شما وارد نشود. امدادگران ما از مهارت و تخصص بالایی برخوردار هستند و به خوبی حمل خودرو را انجام می دهند.
  • امداد جان ( نمایندگی امداد خودرو مرکز تهران ) یدک کش را در سریعترین زمان به محل اعزام می کند تا مشتریان گرامی زمان زیادی را در انتظار نمانند.
  • ما در تمامی روزهای هفته به ارائه خدمات اقدام می کنیم. همچنین خدمات دهی ما به صورت 24 ساعته می باشد. هر لحظه ما آماده خدمت رسانی به شما مشتریان محترم و عزیز هستیم.
  • برای برقراری ارتباط با امداد جان ، کار سختی نداشته و به راحتی از طریق تماس تلفنی یا ثبت درخواست در سایت می توانید از خدمات ما برخوردار شوید.
  • چنانچه مشکلی داشته باشید که نیاز به مشاوره داشته باشید ، مشاوره تلفنی را به صورت رایگان برای شما انجام می دهیم.

مناطق تحت پوشش امداد خودرو مرکز تهران

مناطق 6 ، 7 ، 9 ، 10 ، 11 ، 12 و … از مناطق تحت پوشش امداد جان هستند. ما تمامی خدمات خود را در کوتاهترین زمان به محله های مختلف شامل استاد معین ، مهرآباد ، عباس آباد ، بریانک ، انقلاب ، بهارستان ، فردوسی ، لاله زار ، سنگلج ، ولیعصر و … ارائه می دهیم. در هر موقعیتی که هستید ، ما آماده خدمت رسانی به شما بوده و هیچ محدودیتی در این زمینه وجود نخواهد داشت.

تعرفه های امداد خودرو مرکز تهران

بر اساس مشکل بوجود آمده و خدمات مورد نیاز ، هزینه های خدمات امداد خودرو متفاوت خواهد بود. تعرفه های امداد جان کاملاً مشخص است. این نرخ ها مناسب بوده و اصلاً خارج از عرف نمی باشد. با توجه به کیفیت بالای خدمات امداد خودرو مرکز تهران ، نرخ های آن کاملاً مناسب است. ما به حق و حقوق مشتریان اهمیت داده و اصلاً به دنبال آن نیستیم که هزینه های بالایی را از مشتریان خود دریافت کنیم. بنابراین شما اطمینان خاطر داشته باشید که نرخ های ما مناسب است.

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالا بروید
همین حالا تماس فوری بگیرید